1. leht 1-st
mootor kuumeneb
Postitatud: 18 Veebr 2015 15:36
Postitas MV6Dawg
Tere . Mure selline, et mootor kuumeneb üle tihti. Suvelõpul hakkas tegelikult tunda andma päris julmalt kui vahest peale 3km sõitu oli temp 110 kraadi. Ilmad jahedamaks hakkasid minema siis ei ole nii hull olnud ja vist 100 kraadi peale päris ei lähe, kuid ventid puhuvad ikka tihti ja viskab kärsakat ka vahest (ilmselt tihendid). Mis põhjustel asi üle võib kuumeneda , kas diagnost selle vea põhjust tuvastab ka ? Hiljuti pidin ka paar korda jahutus vedeliku juurde kallama, kuid leket ilmselt ei ole. Autoks Opel Omega MV6 1995.
Re: mootor kuumeneb
Postitatud: 18 Veebr 2015 15:39
Postitas ahti22
Pakuks et plokikaane tihendid hakkavad otsa saama.
Re: mootor kuumeneb
Postitatud: 18 Veebr 2015 15:46
Postitas Martin
Kas mootori ees olev jahutusradikas läheb kuumaks? Kui ei siis termostaat kinni.
Re: mootor kuumeneb
Postitatud: 18 Veebr 2015 15:59
Postitas Omega Sport Packet
Paisupaagis on surve sees või on see madal?Mingit ollust ei ole paisupaagis?
Re: mootor kuumeneb
Postitatud: 18 Veebr 2015 18:44
Postitas MV6Dawg
Surve korralik jah. Ollust küll ei märkand.
Re: mootor kuumeneb
Postitatud: 18 Veebr 2015 19:51
Postitas Omega Sport Packet
Selline juhus kus auto läks keema.Vahetati termostaat, suur radikas , lõpuks lammutati mootor laiali, vahetati plokikaanetihend pandi kokku tagasi aga sama nali.Lõpuks saadi asi korda nii, et vahetati paisupaagikork ära oligi kogu viga.Jahutussüsteemis peab olema ette-nähtud surve vedeliku keemistemp.on surve all hoopis teine ja liigse surve peaks kork välja ka laskma.
lihtsalt selline jutt elust enesest.
Mul endal on olnud reisil selline juhus konnasööjate toodanguga, läks ka keema.Katlakivi täis paisupaagikorgi pärast lendas otsavann laiali.Neil paisupaak otsavanni küljes yhes tykis.Sai nipukate ja mägiaivariga uus nurk ehitatud ja tare poole veeretud.
Re: mootor kuumeneb
Postitatud: 18 Veebr 2015 20:32
Postitas Jospa
Muidugi need 3.0 lähevadki mega kuumaks kuumal suvel ja siis kui veel kliima ka taga on. Näidiku peale näitab jah et jahutab tempi. maha aga kapoti all hõõgub kõik. Nii lähevad mega kallid ja õhukesed v.kolled puru. Lahendasin suveks olukorra nii, et tuuleklaasi poolse tihendi võtsin ära ning tulemus oli tuntav. Nimelt ventikad ei üüranud kogu aeg ja temp oli ka OK. Lisan et see kuumus mis suvel omegate kapoti all ketrab, tapab seda mootorit. pidevalt hingab sisse kuuma õhku.