1. leht 1-st
2.0 85kw -> 3.2 160kw
Postitatud: 18 Mai 2015 09:24
Postitas GertK
Kas on väga suur töö vahetada ära? Kas piisab ainult mootori, juhtmestiku ja kasti vahetusest või on ka silla,rooli, diffriga vaja aretada? Endal omega b prefl 95a. 2.0 85kw manuaal ja peale läheks 3.2 160kw autom. fl 2000-2003aasta oma.
Päikest!
Re: 2.0 85kw -> 3.2 160kw
Postitatud: 18 Mai 2015 09:28
Postitas ahti22
Piisavalt suur, et seda mitte ette võtta. Sul tuleb ju ka minuteada siis pool armatuurialust juhtmestiku lisaks ära vahetada. Lihtsam on juba terve auto omale muretseda.
Re: 2.0 85kw -> 3.2 160kw
Postitatud: 18 Mai 2015 09:42
Postitas GertK
ahti22 kirjutas:Piisavalt suur, et seda mitte ette võtta. Sul tuleb ju ka minuteada siis pool armatuurialust juhtmestiku lisaks ära vahetada. Lihtsam on juba terve auto omale muretseda.
Lihtsalt käis korra selline mõte peast läbi. 3.0 155kw automaat/manuaal? Oskab keegi tüüpvigadest liikumisest kütusekulust rääkida?
Re: 2.0 85kw -> 3.2 160kw
Postitatud: 18 Mai 2015 09:54
Postitas THT
Proovi leida vectra, või calibra c20let mootor, juhtmestikuga. leidub 4 veolistel isenditel. 2.0T 150kw . Ja seda natuke kaasa aidata veel. Endal selline projekti plaan

Re: 2.0 85kw -> 3.2 160kw
Postitatud: 18 Mai 2015 10:13
Postitas Omega-98a
Töö teeb suureks see, et tuleb automaatkasti jutmestik vedada armatuuri alla.
Kuigi ega see armatuuri maha võtmine nüüd nii suur kunst ka pole, mina võtsin esmakordselt maha siis läks kolm päeva kui sain jälle rooli taha.
Omal on käinud mõtteid teha 2.2l (X22XE) manuaal mootor 2.6l (X26XE) automaat mootoriks.
Lihtsam on teha kui oled saanud doonor autolt mootori koos kõige juhtmestikuga ja võtad kaasa ka armatuuri aluse juhtmestiku.
Ütlen omast arvamusest, et töö tasuvus oleneb auto kere korrasolekust.