Tomzz kirjutas:Ei ütleks, et see atm nüüd nii aeglase kiirendusega oleks. Kui kast korras on täitsa nitsevoo see kiirendus.

2.0 või 2.2 võrreldes läheb jah hästi.
Kui manuaal läheb 7-8 sekki sajani ja automaat 10 sekundit siis on vahe ikka tuntav. Ei oska kommenteerida 3.2 kiirendust aga kui keegi väidab ja tõestab mulle et tema saab 3.0 155kw automaadiga alla 10 siis ma usun seda.
PS! auto peab olema stock ehk tehase seades. Jah kompressoriga saab tõesti kiiremini 100 sisse. Been there, done that tuning setup.
Tagasi teema juurde siis omega on tõesti mõeldud autobahni peale. automaatkastid on neil küllaltki vastupidavad. Vanal kaheliitrisel hoorasin atmi niisama. Gaas põhja ja siis drive peale ja nii kordades. Kasti sujuvus kadus ära aga laiali ei lennanud midagi. Sama jutt ka manuaaliga, siin mõni härra on turbotanud omegat ja vist alles siis on tavakast kergelt otsasid andnud.
Mainin ära ka mõned jubinate hinnad 3.0 155kw. Ilmselt saab ka odavamalt.
Summutil vahe pütid oli 90euri tk
Radikas jääb sinna 100-150 euri kanti.
Tüüp veana väntvõlli andur 50-120euri kanti.
Esisilla kõik jupid läksid mul maksma koos esimeste piduri ketaste ja terve ring piduri klotsidega ca. 400 euri.
Kui ostma lähed, vaata piduri ja kütuse torusid. Mul on enda omad vaja vahetada.
Samas mingit müstilist lagunemist ei ole, elektri vigadest on mul kahe omega peale olnud kaks. Katuseluugi nupp ja süüteluku põhi.
Oleme ausad, minu MV6 saab järgmine aasta 20 täis. Oleks naiivne mõelda et auto näeb tutikas välja, kui jätta oma lolluste tõttu lõhutud mootor siis ainukesed remonditud asjad 3 aasta jooksul on olnud esisild, kaks vahepütti, paar andurit, süütepool. Kokku ming 800 euri 3 aasta peale ja nii vana auto aga kui lisada kogu krempel siis olen investeerinud ehk 4 kilo kindlast...tulemus on see et ostan veel ühe MV6
