1. leht 1-st

2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 01:28
Postitas Sasspoiss
Õigemini tahan teada, kas opeli 110kw ja bmw 135kw on mõni erinevus peale kubatuuri ka?Üks siis 2500 ja teine 3000. Turbod, pihustid on samad. Kui mootoriplokk koos kaanega väljast identne, siis peaks nagu sobima? Endal vaja uut mootorit ning 2.5 raske leida.

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 06:52
Postitas schmidt
Põhimõtteliselt on kõik bemmi m57 mootorid suht sarnased.
Asenduseks sobivad bemmilt 120, 135, 142, 160 ja isegi 200kw pajad. Viimane variant oleks juba väga huvitav, aga ilmselt nõuaks ka kasti vahetust.

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 07:12
Postitas wautzer
Sasspoiss kirjutas:Õigemini tahan teada, kas opeli 110kw ja bmw 135kw on mõni erinevus peale kubatuuri ka?Üks siis 2500 ja teine 3000. Turbod, pihustid on samad. Kui mootoriplokk koos kaanega väljast identne, siis peaks nagu sobima? Endal vaja uut mootorit ning 2.5 raske leida.
2.5 (m57) ja 3.0 (m57) pihustid ja turbo pole kohe 101% samad :lol: 135kw mootoril on suuremad pihustid ja suurem turbo!

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 08:04
Postitas GertK
wautzer kirjutas:
Sasspoiss kirjutas:Õigemini tahan teada, kas opeli 110kw ja bmw 135kw on mõni erinevus peale kubatuuri ka?Üks siis 2500 ja teine 3000. Turbod, pihustid on samad. Kui mootoriplokk koos kaanega väljast identne, siis peaks nagu sobima? Endal vaja uut mootorit ning 2.5 raske leida.
2.5 (m57) ja 3.0 (m57) pihustid ja turbo pole kohe 101% samad :lol: 135kw mootoril on suuremad pihustid ja suurem turbo!
Bmw 525tds 105kw on m51 ja 530 on m57 :) vaata bemmi foorumis ringi kuna mootor peaks sama olema- st, et opeli mootoril kuskil lihtsalt kilovatid piiratud.

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 08:25
Postitas Faric
GertK kirjutas:
wautzer kirjutas:
Sasspoiss kirjutas:Õigemini tahan teada, kas opeli 110kw ja bmw 135kw on mõni erinevus peale kubatuuri ka?Üks siis 2500 ja teine 3000. Turbod, pihustid on samad. Kui mootoriplokk koos kaanega väljast identne, siis peaks nagu sobima? Endal vaja uut mootorit ning 2.5 raske leida.
2.5 (m57) ja 3.0 (m57) pihustid ja turbo pole kohe 101% samad :lol: 135kw mootoril on suuremad pihustid ja suurem turbo!
Bmw 525tds 105kw on m51 ja 530 on m57 :) vaata bemmi foorumis ringi kuna mootor peaks sama olema- st, et opeli mootoril kuskil lihtsalt kilovatid piiratud.
2.5 m57 on ka toodetud
2.5 m51 on teine asi

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 08:54
Postitas Sasspoiss
Kas tõesti pihustid suuremad? Mingisugune kerge koodi erinevus pidi olema, kuid sellegipoolest peaks töötama 2.5 pihusti 3.0 peal. Turboga oli ka selline lugu, et bmw klubis keegi oli vahetanud 3.0 2.5 vatu ja vahet ei märagatud, ju siis väga väikene. Kui plokk koos kaanega igasuguste kinnituste ja aukude poolest sobib, siis peaks vahetusest asja saama.

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 09:50
Postitas Martin
Apruuvin Faricut.
Ja jah 2.5 (m57) ja 3.0 (m57) on on laiaslaastus sama. Kubatuuri erinevuse peaks sisse tooma lühem kolvikäik(madalam kolb, pikem keps ja lühema kaelaga väntvõll, parandage kes teab täpsemini). Pihustid on erinevad, kuna pritsitava kütuse kogus on erinev(ise enesest pesadesse pihustid sobivad ja tööle hakkavad ka). Turbo on ka erinev, seda muidugi ka mudeli põhiselt(3. seeria, 5. seeria, 7. seeria, x5, neliveolised). Üldtõde on see, et mida suurem kubatuur/masina üldkaal seda suurema tootlikusega garreti turbo küljes on(kõige suurem siis 2560, mida pandi 7. seeria ja x5 3 liitristele mootoritele). Mida väiksem turbo on seda varem ta taha tuleb, kuid saab ka kiiremini otsa(effektiivne tootliks lõppeb).
Kui 3.0ilt 2.5esele üle minnes vahet ei tunne, siis kas 3.0 oli omadega peetis(pidi ju põhjus olema, miks mootorit vahetati), või pandi 2.5sele 3.0 turbo ja pihustid, aju jäi kah samaks ma arvan, tõenäoliselt esines kõike spekulleeritut, ja ilmselgelt siis vahet ei tunnegi.
Vanu 105kW tds'e ei tasuks siin võrdlusesse tuua, need on täiesti teised asjad.
135 ja 142 kw erinevus seisneb egri gaaside jahutamises ja vb veel midagi.

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 15:12
Postitas vivaldi
2,5dti (110kw) ja 3,0d (135kw) vahe on ainult teine väntvõll, kepsud, kolvid, turbo ja pihustid. Kõik muu on koodide järgi täpselt samad. Seega nii plokkil kui ka kaanel ei ole erinevusi.

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 16:23
Postitas Faric
2.5 kolvi läbimõõt 80mm
3.0 kolvi läbimõõt 84mm
Mootoriplokil kirjas see jutt

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 28 Mai 2015 17:25
Postitas Sasspoiss
vivaldi kirjutas:2,5dti (110kw) ja 3,0d (135kw) vahe on ainult teine väntvõll, kepsud, kolvid, turbo ja pihustid. Kõik muu on koodide järgi täpselt samad. Seega nii plokkil kui ka kaanel ei ole erinevusi.
Sellisel juhul on täiesti mõeldav panna 530 plokk ja kaan ning 2.5tdi pihustid, turbo. :)

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 29 Mai 2015 08:02
Postitas vivaldi
Faric kirjutas:2.5 kolvi läbimõõt 80mm
3.0 kolvi läbimõõt 84mm
Mootoriplokil kirjas see jutt
Jah .. oli minul info valesti meeles. Kontrollisin üle ja plokid on erinevad, aga kaaned on ikka sama koodiga.

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 29 Mai 2015 12:05
Postitas Sasspoiss
Selge, plok on sisult mõnevõrra erinev, kuid kas väljas poltide augud ja igasugused kumerused kattuvad 1:1 ele?

Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes

Postitatud: 05 Juun 2015 22:26
Postitas Sasspoiss
Väljast mootor sama. Turbo, pihustid, väntvõll, kubatuur erinevad. Teema kinni.