1. leht 2-st

K: Automaatkast

Postitatud: 29 Mai 2015 16:31
Postitas poison1991
Tere.

Mure selline, et ei taha käik hästi sisse minna. Vajutan piduri küll alla ja kangil selle nupu, kuid kang ei liigu.
Suure jebimise peale saab kuidagi käigu sisse.

Oskab keegi öelda milles võib viga olla?

Autoks 1998. 2.0 100kw

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 29 Mai 2015 17:06
Postitas ahti22
Kas sul piduri pedaali vajutades käiguhoova juures klõps käib?(hästi peaks olema kuulda kui süüte sisse keerad). Võimalik et sul see käiguhoova lukusti tuksis/ei saa voolu või piduripedaali lüliti katki.

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 29 Mai 2015 19:08
Postitas Omega-98a
See lukusti väsib ära jah, olen näinud omegat millel ei toimi see lukk enam ültse.

Võta see nahk kate raamiga ära ja pane süüde sisse ning vaata piduri vajutusel kuidas lukk toimib.

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 29 Mai 2015 20:30
Postitas Martin
mul töökorras kang olemas 10€ koos saatmisega.

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 29 Mai 2015 23:37
Postitas Jospa
Kangi viga pigem kui mehhaaniliselt ei saa D peale panna, kui D peale saad panna aga D käigu tuluke ei põle siis tõenäoliselt selector lyliti viga, asub kasti kõrval.

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 30 Mai 2015 18:25
Postitas poison1991
Kui pidurit vajutada siis on ilusti kuulda plõksu kangi juures.

Kui ühekorra suure jebimise peale saab D peale. Siis pärast läheb ilusti.

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 30 Mai 2015 20:32
Postitas Martin
võta see kangi nahk maha(keskelt tõmmates tuleb ilusti, kui hakkad otsast tõmbama, võid katki teha). ja vaata mis sul seal toimub.

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 14 Juun 2016 10:45
Postitas omega1996
Kasutan teemat ära. Nimelt viimastel päevadel hakkanud atm käike venitama, ala kiirendan rahulikult kuskil 60ni,siis pöörded lähevad vahepeal sinna 3000 kanti ja siis kerge jõnkusga vahetab käigu või niiõelda lukustab ja põõrded lähevad ilusti oma kohale.veits sogane aga ehk saab aru. Siit ka küsimus et kas peaks kindlapeale minema ja õli ära vahetama või jaurab see selector lüliti? A ja vahel viskab avariise ka. Restart ja kas toimetab jälle

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 14 Juun 2016 11:01
Postitas Jospa
Selectori ülessanne on teha kasti ajule selgeks et mis käik sees on, et omakorsa vahetaka tearud pööretel käike õigeaegselt jne. Pigem võib olla filter umbes, õli vähe jne. Kuo sa ei tea kuna sul õli vahetus oli või mingi 100tonni sõidetud siis kindlasti õli vahetus.

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 14 Juun 2016 11:34
Postitas omega1996
Ega jah ise ma pole sellel õli vahetanud ja sõitnud ka kokku juba üle 100tkm. Mis siis ikka kui tuleb minna õli vahetama kui omega seda mult nõuab ja palub :mrgreen: :D

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 14 Juun 2016 13:19
Postitas Jospa
Kui kast pekkis siis paras peavalu saada lammarist töötav kast. Joppamise värk, pigem hooldada seda, sest omegal atm-id suht vastupidavad kui hooldad

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 14 Juun 2016 14:23
Postitas omega1996
Loodan et on õlis asi. Mis see kasti hooldusvälp on omega kastil?

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 14 Juun 2016 14:39
Postitas viljar
Facelifti service manuaalis on õeldud et 6 aastat või 90000km

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 14 Juun 2016 15:51
Postitas Jospa
Mingi hetk öeldi ka et igavene...soovitan 60 000km pealt vahetada

Re: K: Automaatkast

Postitatud: 14 Juun 2016 16:07
Postitas Rax
See long life õli on bullshit. Seda shitta koguneb sinna filtrisse nii v naa. Niiet õli regulaarselt vahetdes säästad igatepidi.