1. leht 2-st

Gaas jääb peale?

Postitatud: 23 Jaan 2010 16:52
Postitas KenKam
Osakab keegi ütelda miks mu autol gaas peale jääb? Kui pikemalt jutti sõita siis gaasipedaal muutub poole pealt raskeks. Alguses pool pedaali vajutades on kerge ja siis poole pealt kuni lõpuni raskem. Vahel jääb seal raskema osa peal kinni, gaas enam maha ei tule, pedaal jääb niisama logisema nagu trossi poleks taga. Teisiti gaasi maha ei saa kui suretad auto välja teed kapoti lahti ja tõukad sealt hoovast gaasi maha kus tross küljes on, siis sõidad jälle niikaua kuni peale jääb. 10 minutilistel sõitudel probleemi ei ole. omega b 2.5 125kw.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 23 Jaan 2010 18:14
Postitas opelist
Segusiiber (selle mootori puhul muidugi segusiibrid õigem öelda) poob? Kui muudmoodi aru ei saa, siis tuleb tross lahti lasta, õnneks käib päris kergesti ära.
Püsikiirushoidja ka on?

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 23 Jaan 2010 19:58
Postitas KenKam
Püsikiirushoidjat ei ole. Aga kui need segusiibrid poovad siis mida seal teha annab? kas annab midagi teha? Kui gaas peale on jäänud siis liigutad seda segusiibrit hoovast, paar korda on raske ja siis hakkab jälle ilusti liikuma. Midagi on seal ära siis kulunud?

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 23 Jaan 2010 20:28
Postitas opelist
Võta eest lõdvikud lahti ja vaata, ega sinna meeletutes kogustes mingit sodi pole kogunenud. Segusiibrite võlli teises otsas olev lüliti vaevalt nii kõvasti kinni kiilub... küll aga võivad puua võlli puksid, võibolla on seal isegi mingid tihendid sees, ei mäleta enam.
Ilmselt tahab asi ikka puhastamist ja määrimist saada, Carb Cleaner siinkohal abiks :P

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 24 Jaan 2010 00:49
Postitas y2k87
Enda 3.0 omegaga oli ka selline jama ja täna vectral ka. Omegal ei saanudki probleemist lahti, aga vectral aitas wd40 laskmine vedru peale mis gaasitrossi tagasi tõmbab.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 24 Jaan 2010 11:51
Postitas KenKam
sai maha võetud need segusiibrid, mingit mustust seal eriti pole. kõik liigub ja toimib hästi. ei tea mis seal siis kinni jääb, nii aga sõita ei saa. ei tea kas osta lammarist uus, aga sealt võib ju sama suguse saada?

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 24 Jaan 2010 11:58
Postitas Tim
Kas tross ikka liigub täiseti vabalt ja kudas peadaal ise on,pedaalil ju ka mingi hoovastik salongis+vedru.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 24 Jaan 2010 12:07
Postitas KenKam
tross ja pedaal korras

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 25 Jaan 2010 12:52
Postitas raudpats0
tross võib korras tunduda aga selliste kiilumiste puhul ongi tross tavaliselt kinni kiilujaks. järgmine oleks juba puksidid-lülitid.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 25 Jaan 2010 13:02
Postitas viljar
Olen sellise probleemiga korra kokku puutunud. Põhjus võib selles olla, et segusiibrid jäätuvad ühtlasel maanteesõidul ära. Linnasõidul ei pruugi probleemi olla aga just maantesõidul.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 25 Jaan 2010 13:09
Postitas Omega3
Endalgi selline jama...kaas tahab nagu peale jääda,kui gaasipedaali tagasi tõmmata lähevad ka pöörded alla.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 25 Jaan 2010 13:46
Postitas viljar
Omega3 kirjutas:Endalgi selline jama...kaas tahab nagu peale jääda,kui gaasipedaali tagasi tõmmata lähevad ka pöörded alla.
Kontrolli, kas segusiibri juurest jahutusvedelik läbi käib. Peenikesed veekanalid võivad sodi täis olla ja tänu sellele jahutusvedelik sealt enam läbi ei käi.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 25 Jaan 2010 15:43
Postitas Omega3
Segusiiber???

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 25 Jaan 2010 16:02
Postitas viljar
Inglisekeeles throttle body http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 27 Jaan 2010 12:29
Postitas KenKam
jahutusvedelik käib läbi küll, aga jah mul kah probleem just maantee sõidul kui gaasiga niipalju ei mängi ja ühtlaselt sõidad. probleem tekib siis kui vaja möödasõitu teha gaasi vajutades jääb gaas peale ja enam maha ei tule. :D oskab keegi ütelda kas jahutusvedelik käib sealt koguaeg läbi või aind siis kui termostaat on avatud olekus, kui mõtlema hakata siis jama just peale seda tekkis kui termostaat vahetatud sai, muidu oli koguaeg suur ring taga?