1. leht 1-st
Omega B taga amordid ja poolteljeots
Postitatud: 22 Dets 2015 13:33
Postitas Pahh
Tere!
Omegate alal alles vohik nii et küsiks abi natuke.
Kas omega B eraldi valimist pooltelje otsa ei saagi?
Pakutakse ainult kalli raha eest kogu pooltelge..
Ja taga amordi kohta sama... Forsist vaideti et tagaamordi patja ei ole. Mingisugune kinnine amort seal ja kaitsemuts ning labiloogipuksid kaasas amordiga.
Peaks ju uleval istuma padi ka seal?
Re: Omega B taga amordid ja poolteljeots
Postitatud: 22 Dets 2015 20:24
Postitas Anz69
t. amortide padjad suht pisikesed puksilaadsed junnid ainult.
ning omegal sisemine ots on lahtikeeratav rummu küljest, ning eeldatavasti vist seda eraldi ei saa jh.
aga pooltelje saad alati kasutatult osta.
writing pole kuulnud, et nende pooltelgedega midagi juhtuks kui kummid terved on.
oma vana omegaga sai 500k km kella Peale sõidetud, millest isiklikult läbisin 300 000 ning kordagi probleemi polnud:)
Re: Omega B taga amordid ja poolteljeots
Postitatud: 22 Dets 2015 21:41
Postitas Pahh
Vanamehe autol hakatigi välimist pooltelje otsakummi vahetama, ei tea kaua katkise kummiga sõideti...
Ma ei tea mis keiss seal täpselt on, aga vahetamata ta jäi, kuna poolteljeots olevat läbiii.
Niipalju kui jooniseid vaadanud, siis rattarumm kinnitub sinna viie poldiga ja kogu lugu ju?
Eks peabki arvatavasti kasutatud veovõlli vaatama.
Tagaamortide kohapealt-joonised tõesti näitavad, et mingid väiksed puksid on seal kaasas, ju need on siis nn. padja eest.
Re: Omega B taga amordid ja poolteljeots
Postitatud: 22 Dets 2015 21:57
Postitas raudpats0
tagumine veovõll omegal kinnitub kuue poldiga.mõõda veovõlli välimise otsa läbimõõt ära ja osta lammarist järgmine. on võimalik ka osta uued otsad eraldi.raunexist sai küsitud olid vist 50 euri tk. forsi 240 eur 90mm läbimõõduga pooltelge olen isegi näinud aga alla panna ei ole omega puhul kuskile.
tagumised amordid osta uued.samamoodi forss unusta ära. automaailm odavaimad 40eur tk. rauneks sama fixus kah samas augus . gaasikad algavad 60eut tk. 40 eurised õliamordid kestsid minul 5 aastat ja kestaks veel kui mootor kestaks masinal.
kui amort kestab veel aga ülemised puksid läbi siis osta volga ülemised amordi puksid samas asukohas. alumise puksi korral vaheta amorti on minu soovitus.
läbilöögipuks on vedru kummist osa küljes.
ja padjad minu arusaamist mööda on nn nivooamordid millel õhkpadi sisse ehitatud, st voolik käib eraldi amordi ülemise poole külge.neid saab ainult uuena. 120eur tk monroest. need olid odavaimad mida ise otsides leitsin.