1. leht 1-st
K: 100kw vändaanduri vahetus?
Postitatud: 28 Jaan 2010 21:15
Postitas jullo
Oskab siis keegi mõnda head vihjet anda 2.0l 100kw mootori väntvõlli anduri vahetuseks? Tuleb tõesti roolivõimu pump ja kondi kompressor koos kinnituskronsteiniga eemaldada

?
Sai täna vähe uuritud asja ja tundus küll paras günekoloogi töö olevat

Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Postitatud: 28 Jaan 2010 22:37
Postitas Rebane89
2.0 pidi jah need eemaldama, kui tahtsin lasta vahetada küsiti ega 2.0 pole
2.5 oli vahetamine väga lihtne, vana eest, uus nööriga üless ja ühendamise vaev, 10min tööd.
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Postitatud: 29 Jaan 2010 07:59
Postitas opelist
Kas roolivõimendi pump ja konditsioneeri kompressor tuleb eemaldada anduri vahetuseks või ainult selleks, et juhe sama teed pidi vedada?
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Postitatud: 29 Jaan 2010 08:49
Postitas riskikuller
opelist kirjutas:Kas roolivõimendi pump ja konditsioneeri kompressor tuleb eemaldada anduri vahetuseks või ainult selleks, et juhe sama teed pidi vedada?
saab ka kõrvalt mööda hiilida neist - omad kogemused kunagi
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Postitatud: 29 Jaan 2010 18:19
Postitas Anz69
ma sooviks ka teada:Dkuna mul andis ka vändaanduri veakoodi
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Postitatud: 30 Jaan 2010 01:05
Postitas jullo
max kirjutas: saab ka kõrvalt mööda hiilida neist - omad kogemused kunagi
No aga anna teistele ka teada kuidas sealt mööda hiilida
Ise võtsin genekarihma pinguti eest ära, siis oli andur ilusasti näha ja sai näpuga katsuda ka

, aga see oli ka minuarust kõik. Seda polti mis teda kinni hoiab enam ei näinud ja mingi võtmega keeraminetundus olmevat päris võimatu läbi selle pisikese augu

Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Postitatud: 30 Jaan 2010 11:53
Postitas Anz69
sooviks ka teada:)mul oli sama värke et võtsin pinguti eest ära ning siis oli jokk:)
Re: K: 100kw vändaanduri vahetus?
Postitatud: 30 Jaan 2010 17:22
Postitas jullo
Sain siis just vahetusega ühelepoole

Lisaks kiilrihma pingutile tuleb ära võtta veel väljalaske kollektori pealt kuumakaitse plekk, eemaldada õlivarda toru ja eest radiaatorite kohalt see plastkate, siis on paremini näha asja. Plekk on nelja poldiga, kinni ilusasti näha kõik, õlivarda torul üks polt lahti ja siis ettevaatlikult tugevasti plokist välja sikutada.
Kohe õlivarda toru augu kõrval ongi anduri kinnituspolt.Seda tuleb mingi iks koha pealt vaadata, siis on silmaga kah näha. Edasi saab juba iga mees isegi aru mida tegema peab
Vaja läheb padrunit E10 (soovitavalt 1/4") aga mul ajas asja ära ka tavaline 8mm padrun ja sihuke painduv saba padruni taha millega saab nurgataha keerata. Taskulampi vms mõndasi nipet näpet tööriistu veel ja roppu moodi kannatust.