1. leht 1-st

100kw jõuetu

Postitatud: 09 Veebr 2016 12:06
Postitas vivaldi
99a Omega b 100kw mootoriga.

Paned käima, töötab minuti, sureb välja. Gaasi vajutad siis on väga jõuetu. Diagnostika annab nukkvõlli asendi anduri viga. Panin uue vdo (2 kasutatud ja 1 uus) oma peale ja viga endiselt sees. Lisaks kui mootor soe siis hakkab sisse loopima ka knock sensor ja drosseli vigu. Drosseleid olen ka pannud 2 erinevat peale ja pole ka need aidanud. Kuul hakkab juba vaikselt kokku jooksma.

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 09 Veebr 2016 18:47
Postitas raudpats0
vivaldi kirjutas:99a Omega b 100kw mootoriga.

Paned käima, töötab minuti, sureb välja. Gaasi vajutad siis on väga jõuetu. Diagnostika annab nukkvõlli asendi anduri viga. Panin uue vdo (2 kasutatud ja 1 uus) oma peale ja viga endiselt sees. Lisaks kui mootor soe siis hakkab sisse loopima ka knock sensor ja drosseli vigu. Drosseleid olen ka pannud 2 erinevat peale ja pole ka need aidanud. Kuul hakkab juba vaikselt kokku jooksma.
see seeria on tuttav. aju on otsas.

mu esimene mahlapakk tegi niimoodi.

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 24 Nov 2016 12:27
Postitas vivaldi
Järgmine viga küljes. Mootor külmalt toimib väga hästi, aga soojenedes hakkab madalalt nö pooma. 3500+ pööret liigub juba normaalselt aga alla selle poob.

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 24 Nov 2016 13:01
Postitas SilverASH
vivaldi kirjutas:Järgmine viga küljes. Mootor külmalt toimib väga hästi, aga soojenedes hakkab madalalt nö pooma. 3500+ pööret liigub juba normaalselt aga alla selle poob.
Kas hakkab väristama ka?

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 24 Nov 2016 14:09
Postitas vivaldi
SilverASH kirjutas:
vivaldi kirjutas:Järgmine viga küljes. Mootor külmalt toimib väga hästi, aga soojenedes hakkab madalalt nö pooma. 3500+ pööret liigub juba normaalselt aga alla selle poob.
Kas hakkab väristama ka?
Ei, pigem poriseb. Süüte mängu olen juba proovinud ja vahetanud.

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 24 Nov 2016 18:33
Postitas eedu32
Bensiini pumpp . Mõõda survet , pane kell nii et ise näed ja siis proovi sõita kui sõiduajal hakkab ikka alla kolme barri kiskuma siis kutu .

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 02 Mär 2017 14:03
Postitas vivaldi
Järjekordne diagnostika tehtud.

Püsivad vead mis ajus:

P1326 - Knock-contr. max ignition limitation - cyl 1
P1329 - Knock-contr. max ignition limitation - cyl 4

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 03 Mär 2017 13:15
Postitas Jospa
Minu mitte-maitsval-mahlapakil olid vigadeks süütepool ja küünlad, mis tampis kõik edasised jutud lollik

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 03 Mär 2017 13:51
Postitas vivaldi
Neid olen juba mitu jooksu vahetanud. Usun et kui uued küünlad peale panen siis järgmised 1000km on jälle hea sõita. JA siis hakkab sama jama otsast peale.

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 03 Mär 2017 16:04
Postitas Jospa
Sorry aga see 100kw on õnnetu loom, mul oli see masin pidevalt remondia, siis pumpasin sinna ainult A varuosasid. Järiest ei tohtinud midagi teha, kõik korraga siis kesti. Süütemoodul, nuka andur, detonatsiooni andurid olid nagu 10 000km teema ja siis koos õliga vahetasin jälle. Muodugi on ka erandeid aga pole palju neist kuulnud

Re: 100kw jõuetu

Postitatud: 13 Mär 2017 07:53
Postitas Omega Sport Packet
Süüteküünlaid oleks vaja näha järjekorras silindrite kaupa siis oskaks midagi paremini soovitada....Aku, starter,bensiinifilter, kütuserõhu.reg, õhufilter, kütusesurve, bensiinipumba toide pinge, süütepool,süütejuhtmed,süüteküülnad, andurid, si.. küte, vaakumleke oletada võib palju..Mõni näriline on juhtmeid maiustamas käinud
Tegu on mootoriga millel DIS coil siis.Hooletus, viga mida tihti tehakse on see, et süüteküünlad eemaldatakse ja jäetakse piibud tühjaks ja antakse starterit vms.Tekib ülekoormus.
1342 (wasted spark).1 moodul sees 2 süütepooli.nr.1 pool=kahes erinevas süüteküünlas säde samal ajal.Üks säde süütab kütusesegu konkreetse silindri TDC asendis siis paaris kolvi säde(laeng) läbi mootoriploki ja süüteküünla keskelektroodi kaudu mööda sekundaaraheldalat laeb nr. 2 pooli primaarahelat ja vastupidi.Seda kutsutakse pooli voolavuseks.Sa pead olema väga hooletu kui lähed kaitsmetest, reeglitest mööda ja põletad mootori juhtaju ära.
Lubatust kauem starterit, sooja mootoriga eriti,halvasti toimiv poov starter, äkiline stardiabi tekitab suure ülekoormuse ja kui sa suudad mooduli triggeri= transitori lühisesse sulatada siis kõrgepinge läheb ülelöögi korral mööda signaal ahelaid otse juhtajusse , väntvõlliandurisse ja ka nukaandurisse.Läheb sinna kuhu on lihtsam minna.Halbade asjade kokkulangevus.
Uuri moodulit ega seal ei pole peenikesi musti jutte ülelöömise märke, pragusid.Kui on praod ääred lahti siis võib underground elu käia küll seal sees eriti niiskema ilmaga ja ka iga ilmaga.Saada parem heaga sel juhul see moodul utiili.
Kui takistusi möödad ja moodul tundub terve siis multimeeter seda 100% ei kinnita välista.Megger, koormuse all saad täpsemalt moodulit analüüsida.Süütejuhtmete takistusi saad multimeetriga kontrollida ja samamoodi ka süüteküünlaid.Süütejuhtmel on väärtused antud meetri kohta, teed sentimeetriteks ja arvutad välja konkreetse juhtme takistuse juhtme pikkuse järgi.Süüteküünalde keskelektroodi takistused peaksid olema võrdsed ja saad kontrollida ka isolaatori lekkeid.Kui küünal on must märg tahmane siis puhasta või pane uus.Üldiselt üksi süütesüsteem sellist süüteküünalde jama andeks ei anna.Sädeme võimekust võid veel mõõta.6mm on tal täiesti piisav süütamiseks.Massist kaugemal kui 8mm ei soovitata keskelektroodi hoida.
Uuri süüteküünlaid kas viga on üldine silindrites nt. süüteküünalde erinevus reedab midagi põlemiskambrite kohta.Parim diagnostik põlemiskambris on süüteküünal kui mõttest aru saad.
Plokikaanetihend.Silindrid 3 ja 4 kipuvad omaval lekkima.
Kompressioonitest oleks esimene asi mida oleks vaja teha külma mootoriga, naabrid kodus ja naabrid kodunt ära.Kui on õnne leiad nii plokikaanetihendi vea ka üles.Üks silinder lekib teise.Sa võid diagnostikas käia ja lõpmatuseni õhulugejaid lambda sonde vahetada aga see viga jääb.On ei ole paisub jahtub jms.Treenib ajusid.
Ei ütleks, et see x20xev halb mootor on.Hoolt tahab nagu iga teinegi.Kõik need õlilekked on põhjustatud ikka sellest, et ei jälgita hoolduusjuhendit ja ei viitsita lugeda manuaale ja silikooni ei raatsita panna teatud kohtadessse kui soovitatakse jne jne, poltide valed pingutusjärjekorrad ja käib tunde järgi pingutamine eriti klapikamber.Nende mootoritega sõidetakse edukalt ringrada ja tundub, et mehhaanilist stressi siis ikkagi talub.Ma arvan, et kunagi saan veel omegaklubi täieõiguslikuks liikmeks uue kasutatud omega näol ja esimene mootori valik on sama x20xev..Vanu diisleid ma ei remondi ja ei aja pere pankrotti sellega.

Esimene andur vast mida mõõda on mootori temp.andur kas see korras.Katseklaasimeetod ja takistused.Kõik vahemikud peavad olema korras.Vaata temp.kas see mootori häire viga tekib alati ühes temp.vahemikus.Mootori juhtaju mõtleb numbrites ja temp.antakse väärtus ohmides.
Nukaandur ei tohiks olla õliga koos tegu ikkagi magnetväljaga.Puhasta õlist, kontaktid oksiidist jms puhtaks,pinguta natuke klemme.Eriti oluline on see, et kõik magnetvälja juhtmed oleks terved ja neil on ka varjestus.Kui katki tekivad häired.Väntvõlli anduri tüüpviga.
Aku massjuhtmed puhtaks kinni.Aku test.Seda rohelist silma ära vaata see on aku ühe purgi pealt tavaliselt.Kui nukaanduri signaal on häiritud on juhtaju töö häiritud,süütemooduli oma ka.Juhtaju häire korral, teatud mootoripöörete vahemikus sekkub vältimaks mootori purunemist- suuremat riket ja lülitab ennast limp mode`i.Limp modes ei loeta andureid vaid lajatatakse kütust ettekirjutatud parameetrite järgi.Juhtajust peavad vead olema kustutatud.Kehtiv viga on viga.Kui signaal on katki ei tähenda, et andur on katki.
Ära pikalt nii ratsuta ja ketra starteriga süütesüsteem kuumeneb üle, ajad kati umbe ja põlemata bensiin peseb silindri seintelt õli maha ja siis kaob kompressioon ka ära..Viga läheb järjest suuremaks ja andurid lolliks ja saad lambda vea lisaks.Kui katt juba kinni siis üldiselt leiad süüteküünalde pealt ka veepiisad ja lambda annab ka kindlasti veast märku.4 varjanti kui vesi kopsus.

Kontrolli vaakumit.Lekib tal.sisselaskekollektori küljes olev piduri vaakumvõimendi põlv , plastikust.Siis viga üldine, näha süüteküünalde pealt,lambda annab sellest märku ja heitgaaside lõhnast saad ka aru seda.Poob, jõuetu, katkub tuleb läheb ja mootor kipub ka palavaks minema kiiremini.

Selles suhtes hea mootor, et hõlpsalt saad pihustid kätte koos latiga midagi ei lagune legodeks ja saad starterit andes reaalselt pihustite tööd jälgida.See on silmaga näha kas tööjärjekord on õige, kas pihusti töötab korrektselt, sulguvad-ei leki.Kütuse koguseid saad mõõta ka auto küljes kui viitsid 4 mõõdupudelit sinna leiutada.Kogus peab olema kõigis võrdne.
Sellel mootoril on pihustite juhtmeid 8.Annan nõu edaspidiseks.Kolme juhtmelistest, per. 4 silindrit hoia suure kaarega eemale.
Kui keegi soovib seda mootorit veel maha teha siis loeks selle kohta midagi eraldi teemas.Kui tehase hooldusjuhendist kinni ei peeta teed veel hooletusvigu siis see pole küll mootori viga.

Lõpetuseks.Järgi ohutusreegleid kui mässad sädeme ja bensiiniaurudega ja katalüsaatoriga ole väga ettevaatlik.Kui viimases on põlemata kütus siis mingil hetkel hakkab katt seest põlema, hõõgub läheb tulipunaseks, põhja kummipunnid võtavad tuld ja mööda pigimatti ronib tuli salongi.