Vahetasin vedrud ära, 40mm läks kõht maa poole aga avastasin et lanseka peal või noh see koht kus ülevalt esimese amordi lahti saad lasta, tõusis 2-4cm ülesse, see kus see taldrik/plänn on. Alla poole seda lasta ei saa kuna keere on limiteeritud ja mutter on paigas. Midagi vedru vahetusel üle ei jäänud ja valesti kokku ei pannud. Ütlen seda ka et mõlemal esimesel amordil on seis nii. Kas see mõjutab mu sõitmist? Tekib rohkem body roll-i? Kui esi rattaid õhku ei saa siis enda arvates midagi ju ei juhtu, või? Kas ma peaks laskma sinna flantsid vahele panema või? on see muret tekitav või pean ikkagi soetama kalli raha eest uued amordid, igasugune adekvaatne vastus on tere tulnud.
Ettetänades Jospa
Pilt ka
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Mnja aga ennem vahetust oli kõik korras, 2-5h ei saa nees puksid ja laagrid pekki ju minna. Mingi loogilime seletus peaks sellele olema. Äkki ongi selle pärast alla poole läks kõrgus. See kuramuse plänn seal ei hoia ju midagi kinni, üks varras ja mutter.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
See pidi OK olema, amort surub seda välja, ei mingit body roll-i ei teki suuremaks jne. Sinna vahele ei tohi midagi panna ehk kere ja selle taldriku vahele. Ma usaldan Anvarit, tal enamus pillid kõtuga vastu isamaad
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4