1. leht 1-st

Probleemid Omega B FL'ga.

Postitatud: 14 Juun 2016 15:08
Postitas SilverASH
Tere jällegi!

Maadlen siin vaikselt erinevate probleemidega Omega B FL - 2000, 3.0 bensiin.
Nimelt leidsin, et tühikäigul poob mootori iga kord kinni kui ventikad ees tööle lähevad. Korraks poob kinni nii nagu jätaks mootor vahele ja edasi pole probleemi, töötab kenasti edasi. Sõidu ajal seda probleemi pole aga kui seisma jääda näiteks foori taha ja siis juhtub, et vendid tööle lähvad siis kohe jätab jälle vahele/poob kinni.
Mulle tundub, et ka jahutusvedeliku sekka on vaikselt veidi õli siiski sattunud. Jahutusvedelik on sõrmede vahel kuidagi õline :S Kuigi kergelt on pealt ka 100ml kadunud jahutusvedeliku aga see võib olla ka sellest torust kuidagi välja ajanud. Muidugi teadmiseks ka, et enda õlilekkega pole ma tegelenud veel - kas ajab klapikambri kaante vahelt välja või kuskilt mujalt.

Kas Tallinnas oleks pädevat inimest, kes mõistliku raha eest teeks diagnostika, et mis ja kust läbi laseb? Või milline oleks hea remondi töökoda?
Ilmselt töö teeksin ise aga keegi võiks suuna kätte anda, et mis vajaks vahetust.

Re: Probleemid Omega B FL'ga.

Postitatud: 14 Juun 2016 15:15
Postitas ahti22
Kontrolli laadimine üle, just siis kui kõik lisad ja vidinad järgi on. Võimalik et genekas ei tooda piisavalt voolu ja auto jääb hetkeks voolunälga.

Re: Probleemid Omega B FL'ga.

Postitatud: 14 Juun 2016 17:04
Postitas Martin
diagnostika ei ütle mist kust läbi laseb, seda teeb ikkagi lukksepp vms.

Re: Probleemid Omega B FL'ga.

Postitatud: 14 Juun 2016 19:23
Postitas Jospa
SilverASH kirjutas:Tere jällegi!

Maadlen siin vaikselt erinevate probleemidega Omega B FL - 2000, 3.0 bensiin.
Nimelt leidsin, et tühikäigul poob mootori iga kord kinni kui ventikad ees tööle lähevad. Korraks poob kinni nii nagu jätaks mootor vahele ja edasi pole probleemi, töötab kenasti edasi. Sõidu ajal seda probleemi pole aga kui seisma jääda näiteks foori taha ja siis juhtub, et vendid tööle lähvad siis kohe jätab jälle vahele/poob kinni.
Mulle tundub, et ka jahutusvedeliku sekka on vaikselt veidi õli siiski sattunud. Jahutusvedelik on sõrmede vahel kuidagi õline :S Kuigi kergelt on pealt ka 100ml kadunud jahutusvedeliku aga see võib olla ka sellest torust kuidagi välja ajanud. Muidugi teadmiseks ka, et enda õlilekkega pole ma tegelenud veel - kas ajab klapikambri kaante vahelt välja või kuskilt mujalt.

Kas Tallinnas oleks pädevat inimest, kes mõistliku raha eest teeks diagnostika, et mis ja kust läbi laseb? Või milline oleks hea remondi töökoda?
Ilmselt töö teeksin ise aga keegi võiks suuna kätte anda, et mis vajaks vahetust.
Tahad klapikambri kaani kontrollida, kaku lahti sisselaske torud mis on suure sisselaske kopsiku küljes, neli polti võta ära mis seda alumiiniumist kopsikut kinni hoiab, egr kindlasti lahti. Kui need oled lahti võtnud ja avastad et kaane ääred on kuivad siis enne külge lappamist pese segusiiber, sisselaske pealmine kopsik jne puhtaks. Muidugi kopsiku sees on üks metallist klapp, eemalda see ka....ahjupuhastiga leota ja siis survekaga takka, suruõhuga kuivaks ja kõik kokku. Aga jah jõudes sinna et neid kaani kontrollida siis on seda lammutamist omajagu.