1. leht 1-st
Omegale tahadiffer?
Postitatud: 03 Nov 2016 17:31
Postitas omegaruulib
Mul nimel Omega 2000.a. 3.0 bensukas. Küsimus, kas bensukale diisel omaga tagadiffer sobib ja kas see on kiirem, kui bensukal? Saaks äkki pisu pöördeid madalamaks, ökonoomsus ei huvita, lihtsalt kiirteid vaja pikalt läbida.
Re: Omegale tahadiffer?
Postitatud: 03 Nov 2016 18:20
Postitas Rax
Ökoks ei lähegi, madalatel pööretel rüüpab nii et vähe pole. Diisli diffril peaks ülekande arv väiksem küll olema.
Re: Omegale tahadiffer?
Postitatud: 03 Nov 2016 19:17
Postitas Jospa
omegaruulib kirjutas:Mul nimel Omega 2000.a. 3.0 bensukas. Küsimus, kas bensukale diisel omaga tagadiffer sobib ja kas see on kiirem, kui bensukal? Saaks äkki pisu pöördeid madalamaks, ökonoomsus ei huvita, lihtsalt kiirteid vaja pikalt läbida.
Kõik diffrid sobivad. 94-99 ja 99-03 ehk siis B mudelid. Siis peaks sul all olema miskit 3.2 numbriga...hetkel on sul kas 3.7 või 3.9 kui sul on automaat. Mina ei soovitaks sul madalama pöörde panna ehk kiiremaks. Kaotad kiirenduses ja liiga madalatel hakkab kütti imema, või siis atm laseb 4 käigu asemel 3ndaga vms
Re: Omegale tahadiffer?
Postitatud: 03 Nov 2016 21:35
Postitas Martin
Diisli omad on kindlasti väiksema ülekandearvuga.
http://www.opel-infos.de/getriebe/ha_diff.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Veetava hammasratta peal on löödud ka ülekande suhe, kui ei peaks teadma millise ülekandega on tegu.
Re: Omegale tahadiffer?
Postitatud: 04 Nov 2016 14:24
Postitas omegaruulib
Jospa kirjutas:omegaruulib kirjutas:Mul nimel Omega 2000.a. 3.0 bensukas. Küsimus, kas bensukale diisel omaga tagadiffer sobib ja kas see on kiirem, kui bensukal? Saaks äkki pisu pöördeid madalamaks, ökonoomsus ei huvita, lihtsalt kiirteid vaja pikalt läbida.
Kõik diffrid sobivad. 94-99 ja 99-03 ehk siis B mudelid. Siis peaks sul all olema miskit 3.2 numbriga...hetkel on sul kas 3.7 või 3.9 kui sul on automaat. Mina ei soovitaks sul madalama pöörde panna ehk kiiremaks. Kaotad kiirenduses ja liiga madalatel hakkab kütti imema, või siis atm laseb 4 käigu asemel 3ndaga vms
Küts väga ei huvitagi, aga automaat mis mul ongi, hakkab 3 või 4 käigu vahel lappama 90 km/h peal siis jah. Mõtlen vähe. Muidu 80 pealt paneb juba 4 nda sisse.
Re: Omegale tahadiffer?
Postitatud: 04 Nov 2016 14:53
Postitas Faric
Diisli differ toob pöörde maha kuna diislil on madalat jõudu,
Re: Omegale tahadiffer?
Postitatud: 04 Nov 2016 19:33
Postitas Jospa
Mine küsi esindusest kas saab kastile tarkvara uuenduse teha. See peaks ka pöörded paika panema, siis ei karju möödasõidul nagu lehm vaid läheb. Mina leian et teise diffri panemine mõtetu investeering, sul juba ongi seal korrektne jõu ja ökonoomsuse tase saavutatud. 90-100 sõites peaks sul olema miskit 2000rpmi maksimaalselt, samas kui sa ütled et kiirteid mööda ajad siis Saksamaa on lähim ju, mujal nagu üle 130 ei sõida...seaduslikult

, ... Aga kuskil ca 500 pööret vähemaks saada peaks olema sul ülekanne olema midagi 3.0-3.2 numbriga.ma ei tea kas omegal alla kolme on tehtud
Re: Omegale tahadiffer?
Postitatud: 04 Nov 2016 20:25
Postitas omegaruulib
Jospa kirjutas:Mine küsi esindusest kas saab kastile tarkvara uuenduse teha. See peaks ka pöörded paika panema, siis ei karju möödasõidul nagu lehm vaid läheb. Mina leian et teise diffri panemine mõtetu investeering, sul juba ongi seal korrektne jõu ja ökonoomsuse tase saavutatud. 90-100 sõites peaks sul olema miskit 2000rpmi maksimaalselt, samas kui sa ütled et kiirteid mööda ajad siis Saksamaa on lähim ju, mujal nagu üle 130 ei sõida...seaduslikult

, ... Aga kuskil ca 500 pööret vähemaks saada peaks olema sul ülekanne olema midagi 3.0-3.2 numbriga.ma ei tea kas omegal alla kolme on tehtud
Tänks mees. Lehm oli hästi öeldud. Jätan originaaliks siis ikka
