Opel Omega A Diamond 2.3TD - Anvar
Postitatud: 07 Jaan 2017 18:04
Tihtipeale olin ma mures lilla omega kerepärast. Mitte sellepärast, et see käest ära oleks, vaid just sellepärast, et ta käest ära ei läheks. - talveks oli isu ta seisma jätta ja asemele leida midagi muud, igapäevaks.
Otsingud algasid juba tegelikult 2 või lausa 3 kuud tagasi. Autoklasse oli mitmeid. Esimene variant oli insignia, siis nii nagu teistelgi, facelift omega (2001-) ja siis ikka see sama hea, omega A.
Tehasest veeres välja antud omega üsna hea varustusega. Nagu Diamond ikka.
* 4x el aknad
* Kompuuter
* Püsikiiruse hoidja
* Rooli regulaator (ülesse ja alla)
* Lisakaugtuledega esituled
* Laekaga käetugi
* Nahkkattega rool
* kerevärvi peeglid
Kere on üsna heas seisukorras. 4st poolraamist 3 on korras, üks on roostene kuna sellega on ilmselt kusagile kiviotsa sõidetud. Viimase üritan lähiajal ära ka keevitada.
Tagatiivad vahetatud ja samuti roostevabad, kuid eeltöö on olnud kehv ja tiibadelt pahtel mõranenud. Tiivad võtan ette järgmisel aastal.
Parempoolne küljekarp on ka vahetatud, aga vahetaja on niivõrd kooner olnud, et isegi kruntvärvi pole keevitusele peale kantud, mistõttu keevituskohad roostesed.
Uksed on roostevabad ja head. Kere üldine plaan on samuti hea. Tänu suuresti all olevate logarite pärast.
Ja see kõige huvitavam lugu.Tehasest veeres ta välja 2.4 bensukana. Tänaseks päevaks on sellest saanud diisel, ja diiselmootor on pärit fronteralt.
Mootor on 2.3 ja turboga. Ilma intercoolerita variant, kuid pumpa on juba moditud.
Üldiselt olen ma diisli vastane terve aeg olnud, kuid mõtlesin, et proovin selle vanakooli diisli siis ära.
Alla läksid peaaegu uued talverehvid ja omega originaal kärgveljed.
Reg nr sai ka vahetatud, nii nagu ikka.
Pilte ka:

Otsingud algasid juba tegelikult 2 või lausa 3 kuud tagasi. Autoklasse oli mitmeid. Esimene variant oli insignia, siis nii nagu teistelgi, facelift omega (2001-) ja siis ikka see sama hea, omega A.
Tehasest veeres välja antud omega üsna hea varustusega. Nagu Diamond ikka.
* 4x el aknad
* Kompuuter
* Püsikiiruse hoidja
* Rooli regulaator (ülesse ja alla)
* Lisakaugtuledega esituled
* Laekaga käetugi
* Nahkkattega rool
* kerevärvi peeglid
Kere on üsna heas seisukorras. 4st poolraamist 3 on korras, üks on roostene kuna sellega on ilmselt kusagile kiviotsa sõidetud. Viimase üritan lähiajal ära ka keevitada.
Tagatiivad vahetatud ja samuti roostevabad, kuid eeltöö on olnud kehv ja tiibadelt pahtel mõranenud. Tiivad võtan ette järgmisel aastal.
Parempoolne küljekarp on ka vahetatud, aga vahetaja on niivõrd kooner olnud, et isegi kruntvärvi pole keevitusele peale kantud, mistõttu keevituskohad roostesed.
Uksed on roostevabad ja head. Kere üldine plaan on samuti hea. Tänu suuresti all olevate logarite pärast.
Ja see kõige huvitavam lugu.Tehasest veeres ta välja 2.4 bensukana. Tänaseks päevaks on sellest saanud diisel, ja diiselmootor on pärit fronteralt.
Mootor on 2.3 ja turboga. Ilma intercoolerita variant, kuid pumpa on juba moditud.
Üldiselt olen ma diisli vastane terve aeg olnud, kuid mõtlesin, et proovin selle vanakooli diisli siis ära.
Alla läksid peaaegu uued talverehvid ja omega originaal kärgveljed.
Reg nr sai ka vahetatud, nii nagu ikka.

Pilte ka: