1. leht 2-st

Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 25 Veebr 2010 19:27
Postitas Arriba
Oskab keegi öeld amis võiks maksma minna omega b 3.0 v6 plokikaante tihendite vahetus? Probleemiks et lekib sealt jahutusvedelikku.
Ja kaua see tihendite vahetus aega võib võtta?

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 25 Veebr 2010 19:43
Postitas sipelga14
maksumust ei oska öelda,aga odav see ie ole.kuna endal ka mv6 ja suvel tegin sama asja.kaks päeva võtsin laiali ja kaks päeva panin kokku,tööd oli ikka päris palju.kuna ei pääse ju kuhugi eriti ligi.plokokaane tihendid maksid kokku 500 ja plokikaante lihvimine 1000.ilma lihvimata ei ole mõtet hakata kokku ka panema kuna võib sama asi natukese aja pärast korduda.ja tasuks siis juba rihm ja rullikud ka ära vahetada ja hüdro tõukurid ka üle vaadata.ja kui ise tehnikaga väga sinapeal ei ole siis ei tasu väga torkima hakata.aga ise võtakas umbes 5000 sellise töö eest.kui huvi siis nr on 56776599

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 28 Veebr 2010 12:51
Postitas innu
vahetasin endal plokikaanetihendi veepumba termostaadi ja nipet näpet veel umbes 1200 eek ja homikul lahti ning õhtul juba sõitsin (esimenekord see tõesti nii kiiresti ei käi aga 4 päeva see on liig mis liig)

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 28 Veebr 2010 17:00
Postitas Omega Sport Packet
Kaane lihv ja uued plokikaanepoldid on kohustuslikud.Ja kui kaaned maas siis võiks ka kaaned ära teha.

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 28 Veebr 2010 17:14
Postitas Tim
Mida see kaane lihvimine siis niiväga juurde annab?Et eelnevalt on kõik muidugi korras olnud,ei mingeid keetmisi ja lekkimisi.

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 07 Mär 2010 12:37
Postitas risto002
Tim kirjutas:Mida see kaane lihvimine siis niiväga juurde annab?Et eelnevalt on kõik muidugi korras olnud,ei mingeid keetmisi ja lekkimisi.
kaane lihv annab seda ,et ploki kaas ikka sirge on ning saab lahti tihendi jäägist mis kaane külge jääb
plokipealne pind tuleks ka korralikult puhtaks tehe aga see hoopis teisest materjalist ja natuke lihtsam puhastada.

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 07 Mär 2010 23:04
Postitas XomegaX
Plokikaantega on 2 varianti kas lihvimine või kapitaalremont. Lihvimisel lihvitakse pinnad siledaks, et uus tihend ikka pidama jääks. Kui pindi ei lihvita võib mootor ka uue tihendiga keema minna või lekkida. Kapitaalremondi all mõistetaks kaane lihvimist, klappide soveldamist, klapisääretihendite vahetamist ja klapipukside vahetamist. Pesu on muidugi iseenesest mõistetav. Tasuks mainida et kW mis on passis kirjas ei pruugi enam olla mootoris. Klappide soveldamine on üks viis taastada kW. On tulnud ette et on mõõdetud düno peal 6 aastat vanal autol kW kadu 30%

Väike kogemus endal tagataskust võtta autoks toyota supra tehasest 232 hobust dünos ainult 170 hobust
pärast mootori ja plokikaane remonti + 3" väljalase 250 hobust mõõdetud tallinas dynomaxis.

Kokkuvõtteks: Kui juba kaane maha võtad tee kapitaalremont ja sa ei tunne enam autot äragi!

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 08 Mär 2010 04:28
Postitas Omega Sport Packet
Ilmselt paljud, kes siin kapitaalselt tahavad plokikaant remontida ei taha olla sel hetkel selle opeli omanikud.Hakkame arvutama mida see rahalises mõttes tähendab.Paneme töö ja vaeva otsa sinna.Ja kap remont tähendab ka nukkasid, klapipesade lõikamist-freesimist(ei soovelda vanasse pessa) jne jne.Siis on ta kapremonditud ka.(See ei ole just väga lihtne ja odav)

Rahvakeeles küsimused:

Oskab keegi öelda, kui palju klapitaldriku servast peab olema sooveldus"randini" ja kui lai on "rant"
Kui palju klapsit kaaneservani?
Ja kui palju suletud klapp kolvini ja avatud kolvist?
Kas juhtpuksi peab hõõritsaga yle töötlema?
Kas juhtpuks paigaldatakse pinguga või kuidas?

Ekstra küsimus

Mootoris ei õli , ei jahutusvedelikku , temp 110 pidevalt, ei ykski õlituli põle armatuuris ega kompuuter räägi juttu midagi.(Mootor kinni korraks, jahutatud aeglaselt uuesti maha)
Uus õli , jahutusvedelik ja vaata, et minek parem kui ennem.Kuid nähtus kordub

Kuhu kaob õli ja jahutusvedelik?(Tyhikäigul maas ei tilkagi)

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 08 Mär 2010 06:02
Postitas MegaHabe
Omega Sport Packet kirjutas:Ilmselt paljud, kes siin kapitaalselt tahavad plokikaant remontida ei taha olla sel hetkel selle opeli omanikud.Hakkame arvutama mida see rahalises mõttes tähendab.Paneme töö ja vaeva otsa sinna.Ja kap remont tähendab ka nukkasid, klapipesade lõikamist-freesimist(ei soovelda vanasse pessa) jne jne.Siis on ta kapremonditud ka.(See ei ole just väga lihtne ja odav)

Rahvakeeles küsimused:

Oskab keegi öelda, kui palju klapitaldriku servast peab olema sooveldus"randini" ja kui lai on "rant"
Kui palju klapsit kaaneservani?
Ja kui palju suletud klapp kolvini ja avatud kolvist?
Kas juhtpuksi peab hõõritsaga yle töötlema?
Kas juhtpuks paigaldatakse pinguga või kuidas?

Ekstra küsimus

Mootoris ei õli , ei jahutusvedelikku , temp 110 pidevalt, ei ykski õlituli põle armatuuris ega kompuuter räägi juttu midagi.(Mootor kinni korraks, jahutatud aeglaselt uuesti maha)
põleb ää.... :(
Uus õli , jahutusvedelik ja vaata, et minek parem kui ennem.Kuid nähtus kordub

Kuhu kaob õli ja jahutusvedelik?(Tyhikäigul maas ei tilkagi)

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 08 Mär 2010 06:02
Postitas MegaHabe
megahabe kirjutas:
Omega Sport Packet kirjutas:Ilmselt paljud, kes siin kapitaalselt tahavad plokikaant remontida ei taha olla sel hetkel selle opeli omanikud.Hakkame arvutama mida see rahalises mõttes tähendab.Paneme töö ja vaeva otsa sinna.Ja kap remont tähendab ka nukkasid, klapipesade lõikamist-freesimist(ei soovelda vanasse pessa) jne jne.Siis on ta kapremonditud ka.(See ei ole just väga lihtne ja odav)

Rahvakeeles küsimused:

Oskab keegi öelda, kui palju klapitaldriku servast peab olema sooveldus"randini" ja kui lai on "rant"
Kui palju klapsit kaaneservani?
Ja kui palju suletud klapp kolvini ja avatud kolvist?
Kas juhtpuksi peab hõõritsaga yle töötlema?
Kas juhtpuks paigaldatakse pinguga või kuidas?

Ekstra küsimus

Mootoris ei õli , ei jahutusvedelikku , temp 110 pidevalt, ei ykski õlituli põle armatuuris ega kompuuter räägi juttu midagi.(Mootor kinni korraks, jahutatud aeglaselt uuesti maha)
Uus õli , jahutusvedelik ja vaata, et minek parem kui ennem.Kuid nähtus kordub

Kuhu kaob õli ja jahutusvedelik?(Tyhikäigul maas ei tilkagi)
põleb äää..... :(

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 08 Mär 2010 14:26
Postitas Omega Sport Packet
No 4 l õli ja 7 l jahutusvedelikku lühikese ajaga?
Ei see ei põle.


kuhu ta ikkagi kaob

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 08 Mär 2010 15:59
Postitas Ketas007
ma tegin kapitaalselt kaaned kokku 5000 eeku plus terve tihendite komplekt pluss tööraha ja tulemus on märgatavalt tunda nii et soovitan teha kapitaalselt

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 08 Mär 2010 23:03
Postitas Tim
Tegin 85kw ascona kaanele "pisikese"turgutusremondi aga kaant ei lihvinud,vanad poldid läksid kah hakkama.Lihtsalt survepesuriga üle ja lahustiga veel viimane puhastus ja tihend peab.Kas lihtsalt kokkusattumus või vedamine. :lol:
Omegal surveaste veits suurem(asc.1:95->oom.1:10,8) ja kaan natuke teise ehitusega,et selle kaanega siis "niisama"hakkama ei saaks?
Uued kaane poldid muidugi kindlasti aga klappide juhtpuksid(neid müüakse mõnekümmne eeguga tk.),proovisin ühe kaane peal järgi,mismoodi need juhtpuksid sealt ää peaks tulema?Ja kui mõttekas ongi üldse klappide juhtpukside vahetus?

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 08 Mär 2010 23:07
Postitas MegaHabe
Omega Sport Packet kirjutas:No 4 l õli ja 7 l jahutusvedelikku lühikese ajaga?
Ei see ei põle.


kuhu ta ikkagi kaob
on sul mõni parem varjant kui sumpsist vällja????
kui mootori all täppigi ei ole!!! :(

Re: Plokikaane tihendi vahetus

Postitatud: 08 Mär 2010 23:09
Postitas XomegaX
Mina lihtsalt soovitan kapitaalremonti, kindlam ja muretum elu.
Väike kapitaalremondi hind ka siis 3,0 R6 24 klappi kapitaalremont 2200.-
sisaldas: lihvimist, klapipesade lõikamist, klappide lõikamist, soveldamist, klapisääretihendite vahetamist, klapipukside vahetamist ja korralikku pesu. Ja see sai tehtud tartus Rekandi juures.
sama tööd pakutakse muidugi alates 1000.-

Aga kas tahate viia kaaned remonti inimeste juurde kes küsivad mitu silindrit on v6 mootoril, sest raha võetakse silindri pealt? Mina ütlesin viisakalt vastu et on 5 silindrit :lol: