1. leht 2-st
O: B 2,5dti sedaani või A (2,6-3,0) sedaani tagumised õõtsad
Postitatud: 07 Juun 2020 17:46
Postitas oskaja
Niisiis ainult tagumised õõtsad pakuvad huvi.
Piduriplekkide seisukord pole oluline. Pidurikettad/supportid pole ka olulised.
Muus osas võiks võimalikult vähe roostet olla.
Asukohaks Harjumaa või Tartu cunt.
Pakkumised PS.
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 07 Juun 2020 21:05
Postitas Faric
Sedaan caravan??
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 07 Juun 2020 21:49
Postitas Jürts
Faric kirjutas: ↑07 Juun 2020 21:05
Sedaan caravan??
On nad erinevad?
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 07 Juun 2020 21:53
Postitas Faric
Mingi laagri mõõdu vahe oli, aga vb see sisemine võlli mõõt, kui ei ole siis sedaani silla küljes olemas õõtsad.
Ma ei viitsi praegu aerost ka lapata laagri mõõte.
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 07 Juun 2020 22:16
Postitas Enrix
Sedaan ja universaal õõtsad erinevad , amort kinnitub 90' erinevalt neil. Pluss ja sedaani laager kitsam.
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 07 Juun 2020 23:48
Postitas oskaja
Midamoodi erinevalt see amort kinnitub?
Edit: üldiselt sedaan A -le on vaja. Ma nende B variatsioonidega pole eriti kursis aga vajalik on, et oleks olemas nende lisa tugivarraste kinnitused.
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 08 Juun 2020 04:15
Postitas raudpats0
Algselt oli laagri laiuse erinevus neil jah. R4 motod olid kitsama laagri ja peenema võlliga, b fl kerel vist olid ka väiksemad motod kitsama laagriga... Vist võll on kõigil sama. Lääbad ise on sama kujuga aga amordikinnitused erineva nurga all. Regullvarda kinnitus sama kõigil b keredel. Plus veel väidetavasti on tugevdatud kandevõimega kere lääbad mis on tuntavalt raskemad..
Regullvarda kinnituse mahavõtmiseks j6mala savi mis lääba võtad.
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 08 Juun 2020 05:50
Postitas oskaja
Ei ma viitsi ümber ehitama hakata. Mul lihtsalt vaja enam-vähem normaalses seisukorras võimalikult "jämedaid" õõtsasid, millele reguleervardad külge käivad.
Kunagi ühed sain, väliselt täitsa enam-vähem aga hakkasin puhastama ja lõpuks jäid laagri pesade "seinad" üsna õhukesed ning koledad ja nüüd oleks asendust vaja.
Aga jah, sedaan fl omasid siis oleks tarvis.
Supporti kinnitused peaks ju neil kõigil samad olema, olenemata sellest kas taga vent. ketas või mitte-vent?
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 08 Juun 2020 06:49
Postitas Enrix
Amordil kinnitamine teistpidi, seega sedaanil läheb polt diffripoolt küljele ja universaalil tagantpoolt ettepoole.
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 11 Juun 2020 08:11
Postitas NoKia
Omega b õõtsad A all toovad ratast ca 2-4cm väljapoole per külg. Ja kindlasti sedaani omi vaja.
Re: O: 2,5dti tagumised õõtsad
Postitatud: 11 Juun 2020 09:32
Postitas oskaja
Uue info valguses võib pakkuda siis A õõtsasid aga ainult neid millel on reguleervarda kinnitused!
Leidub selliseid 2.6 ja 3.0 alt.
Ilmselt jäängi ootama
Tavalisi on mul omalgi jalaga segada ja neid pole vaja pakkuda
Nimetet B sedaani omasid võib ka endiselt pakkuda aga ainult odavalt, niiöelda vanaraua hinnaga.
Re: O: B 2,5dti sedaani või A (2,6-3,0) sedaani tagumised õõtsad
Postitatud: 11 Juun 2020 11:04
Postitas NoKia
Kusjuures 2,6 mudelil ka polnud. Kahjuks mu 3000 nüüd uue omaniku käes, ei saa enam vaadata.
Re: O: B 2,5dti sedaani või A (2,6-3,0) sedaani tagumised õõtsad
Postitatud: 11 Juun 2020 12:13
Postitas oskaja
Mul kunagisel 2,6 igastahes oli. Kui nüüd mõne muuga segamini ei aja.
Re: O: B 2,5dti sedaani või A (2,6-3,0) sedaani tagumised õõtsad
Postitatud: 12 Juun 2020 11:43
Postitas NoKia
Kahe 2,6 fl automaadi sillaga kogemus, vbla manuaalil on?
Re: O: B 2,5dti sedaani või A (2,6-3,0) sedaani tagumised õõtsad
Postitatud: 13 Juun 2020 13:05
Postitas tartlane
2.6 dual ram caravan vedeleb muidu varuosadeks, minuarust isegi seal olid need kinnitused (pead ei anna, kuid nagu meeles oleks). Kuid kui ma õigesti mõistan, siis otsid sedaani omi?