Tere suur Omegapere! olen seismas sellise swapi ees, ning otsustasin end harida targemaid kuulates. swapi võtan ette, sest vana mootor on omadega täiesti läbi, koguaeg avariireziimis, külmkäivitus väga vaevaline (keegi oli varasemalt sinna vahele aretanud käsipumba, et kütus manuaalselt üles pumbata), kuid ka sellega oli väga vaevaline. lisaks on kütus väga õline mis viitab siis lekkivale kõrgsurvepumbale jnejne. aga kuna hoovinurgas vedeleb üks preFL roigas (auto millele vahele läheb on FL) millel kere täiesti läbi kuid mootor on töökorras, siis võtaks selle kadalipu ette. Kas keegi on sellise swapi läbi teinud? Ja et ennetada küsimusi, miks mitte vahele tõsta m57, siis sellepärast et tds-i on lihtsam näppida ja temast ilusaid numbreid välja meelitada.
1. kas neil on samade parameetritega käigukastid?
2. ma eeldan et diffrikiirused on erinevad, sest 2.2 on 5nda käiguga 100kmh 2.5k pööret, seega kas nad istuvad 1:1?
3. kui mootor tuleb PreFL kere pealt, siis kas käpad istuvad ilusti ka FL kere külge?
4. olen kuulnud, et BMW TDS-il on paagis etteandepump, mis läheb AINULT eelsüüteküünaldega koos järgi, seega kas omegatel on sama?(2.2 dti selline asi puudub kindasti)
5. kui ma tahan jätta selle juhtmeporno vahele ja panna bemari meh. pumba, siis kuidas saada tahhomeeter pöördeid lugema?
Vastuseid oodates, Omps
