1. leht 2-st
K:omega 2.0 100kw pöörded,kindalaegas,vibra
Postitatud: 16 Mär 2010 14:35
Postitas krizha
asi nimelt selles et tühikäigu pöörded on pisut peal 1400prm... kui auto kohapeale tiksuma jätta siis mõne aja pärast nii minuti või paari langevad pöörded normi.. nii 700-800prm...
puhastasin ära tühikäigu mootori,trossen klapi,õhulugeja kuid midagi ei muutund... äkki oskab keegi natuke juhendada milles asi võib olla....
teine küsimus kindalaeka kohta... kuidas see sealt välja tuleb?... otsisin keerasin kruvid lahti aga ei midagist....
tänud kõigile vastajatele!
Re: K:omega 2.0 100kw
Postitatud: 16 Mär 2010 16:46
Postitas haier
Kindalaekal tuleb esmalt lahti ühendada silinder,mis laseb kindalaeka alla vaikselt.Seejärel tuleb tõmmata laegast alla poole natuke tugevamini, et kõrvalolevad plastiklukustid tuleks ülevalt alla vabaks,suht segane seda niimoodi seletada, aga vaata et katki ei tõmba. Kui luuk piisavalt alla vajub, siis all servas on näha tiftid,hinged, kuidas kellelegi.Sealt lükkad need pulgad välja ja ongi käes.Kruvidega pole seal küll mingit pistmist.
Re: K:omega 2.0 100kw
Postitatud: 16 Mär 2010 18:00
Postitas kris282
krizha kirjutas:asi nimelt selles et tühikäigu pöörded on pisut peal 1400prm... kui auto kohapeale tiksuma jätta siis mõne aja pärast nii minuti või paari langevad pöörded normi.. nii 700-800prm...
puhastasin ära tühikäigu mootori,trossen klapi,õhulugeja kuid midagi ei muutund... äkki oskab keegi natuke juhendada milles asi võib olla....
Kas külmast peast nii? Kui jah, siis see on omegal mingi soendus vms, et tõstab temp. kiiremini üles. Igatahes minu auto teeb ka nii külmast peast.
Re: K:omega 2.0 100kw
Postitatud: 17 Mär 2010 10:14
Postitas krizha
soojast peast pöörded 1400...
Re: K:omega 2.0 100kw
Postitatud: 17 Mär 2010 18:42
Postitas veiks
krizha kirjutas:soojast peast pöörded 1400...
Tõenäoliselt võib siiski tegu olla vigase tühikäigumootoriga, on juhtunud ka nii, et selle pesu ei annagi tulemust. Sellisel juhul aitab ainult vahetus. Põhjus võib ka mujal olla. Kasuta otsingut siin foorumis või siis vanas foorumis:
arhiiv/
Re: K:omega 2.0 100kw
Postitatud: 17 Mär 2010 22:18
Postitas Argo
See et pöörded külmalt käivitades 1400 rpm see on ju täitsa tavaline, minu arust on kõikidel autodel külmas peast pöörded kõrgemad kui sooja mootoriga.

Re: K:omega 2.0 100kw
Postitatud: 17 Mär 2010 22:21
Postitas chandler
See ongi ju normaalne, et külmast peast käivitades on pöörded kõrgemad ja soojendedes langevad.
Re: K:omega 2.0 100kw
Postitatud: 17 Mär 2010 22:27
Postitas krizha
tsiises

ma ju räägingi,et mul SOOJAST peast pöörded 1400... tean ise ka,et külmast peast peavad pöörded kõrgemad olema kuni isegi 2000prm ... (arvestatud ka teisi marke)
lisaks veel täna tegi väikse nõksaka ja viskas m.tule põlema... ühe korra suri ka välja... suretad auto välja paned uuesti käima m.tuli kustub ära... kas tühikäigu mootor on üldse m.tulega seotud? peaks ju rohkem andurite teema olema vms?
avastasin ka järgmise vea... suurematel kiirustel autos kerge vibra... kahtlustan kardaani vahepukki...sest ilmutab ennast kiirustel 80-95km/h... suurematel ja väiksematel kiirustel kaob ära....
on kellegil kogemusi??? mis firma pukki soovitate? nimelt orig. maksab 2400.- ja see pisut kallis...
eelmine omanik oli vahepuki ära vahetanud,aga ei tea mis firma....
Re: K:omega 2.0 100kw pöörded,kindalaegas,vibra
Postitatud: 18 Mär 2010 09:21
Postitas fallschirmjager
selle vibraga sihuke wärk et ..mul oli ka sjuke jama siis vahetasin vahepukil laagri ja puksi ära ja nüüd korras. mingi natuke yle 300eegu olid mõlemad kokku. aga enne kui kardaani lahti võtad tee märked peale et pärast samamoodi kokkutagasi paned sest nuudid sooned pead ühendama samamoodi nagu enne . kui kardaani valesti kokkupaned jääb ka vibra sisse, sest kardaanil ka tasakaalustused peal.
Re: K:omega 2.0 100kw pöörded,kindalaegas,vibra
Postitatud: 18 Mär 2010 10:43
Postitas krizha
eelmine omanik oli vahepukki vahetanud... peale seda ka vibra... et äkki on tal mingid tehase märgid ka peal? kui paigast ära siis oskab märkide järgi vähemalt otsida....
Re: K:omega 2.0 100kw pöörded,kindalaegas,vibra
Postitatud: 18 Mär 2010 14:15
Postitas eedu32
Omegal on pime nuut ja valesti kokku ei lähe see kardaan ja see et kardaanist miski vibra tuleb suht nõuka aja värk.Pigem võta kardaan alt pane põrandale ja liiguta liigendist kardaani paremale vasakule et kui rist läbi on siis loeb nii ölda kuule aga auto all olles sa ei tunne miskitki.Vähemasti sain mina niimodi jälile miks mul vibra sees on ja laagrid ning pukid tulemust ei andnud
Re: K:omega 2.0 100kw pöörded,kindalaegas,vibra
Postitatud: 18 Mär 2010 14:38
Postitas arska
mull oli kunagi sama koterman sees,olin lausa k6ik ristid ja tugi laagrid ära vahetanud ja ei miskit paranenud,vibra tuli sisse ja k6ik,siis sain läbi yhe tuttava kardaani saata tasakaalustusse ja tuli välja et se kardaan oli kesklet 4mm k6ver ja selle pärast mul se vibra oligi sees,vana ajas sirgeks ja uued tasakaalud peale ja mure murtud oligi,mull oli se sama oas kardaanist mis on kasti ja tugi laagri vahel,ei kujuta ette mida endine omanik oli teinud selle masinaga!

Re: K:omega 2.0 100kw pöörded,kindalaegas,vibra
Postitatud: 18 Mär 2010 16:59
Postitas veli7
avrii oli tenud, vat nii. Mootor ja käigukast vahetatud. Seada 4mm kõverust ei marka keegi.
Re: K:omega 2.0 100kw pöörded,kindalaegas,vibra
Postitatud: 18 Mär 2010 17:04
Postitas arska
veli7 kirjutas:avrii oli tenud, vat nii. Mootor ja käigukast vahetatud. Seada 4mm kõverust ei marka keegi.
jaa jah,ega tegelt ei tea kunagi,seegi on v6imalik,ja ega alt vaadates ei olnud mingit pihta s6itmis jälgegi et ehk äkki kuskile kännu otsa!
Re: K:omega 2.0 100kw
Postitatud: 18 Mär 2010 18:02
Postitas Tim
krizha kirjutas:tsiises
lisaks veel täna tegi väikse nõksaka ja viskas m.tule põlema... ühe korra suri ka välja... suretad auto välja paned uuesti käima m.tuli kustub ära... kas tühikäigu mootor on üldse m.tulega seotud? peaks ju rohkem andurite teema olema vms?
Mootori tule põlemise puhul saad nt.kodus esmase diagnostika ära teha...kui tühikäigu mootoril pistiku lahti ühendad siis lööb ka kohe tule põlema.
Aga proovi korra mis siis teeb,kui võtatki pistiku lahti,kas siis ka pöördeid viskab...mul juba üle poole aasta niimoodi masin liikumises,et pole tühikäigu mootoril pistikut küljes ja saab sõita küll.Ülevaatus edukalt läbitud ja hommikuti käivitades ei viska kohe pöördeid nii peale nagu ennem oli.