1. leht 2-st

K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 22 Mai 2010 16:13
Postitas Q-tok
Nii auto näitas siis veakoodi 98,sai siis vaadatud ja see tähendab :
Oxygen sensor heater - voltage low

Okei,tesitsin vana õhulugejat,see oli kutu,panin uue ja nüüd ilmusid veakoodid: 73 (Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF)
sensor - voltage low ) ja 74 ( Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF)
sensor - voltage high ).
Oskab keegi öelda mida nüüd vahetada/vaadata/teha ?

Märgin veel ära,et uus õhulugeja sai ostetud 2 aastat vanema 3.0 Omega pealt ning pistik oli seal erinev minu auto omast ja ,et minu auto pistikuga kokku sobiks pidin ühed nukad maha viilima aga muidu olid õhulugejatel kõik klemmid ja asjad samad..


Minu auto on 98 aasta 3.0 MV6 Omega.


Paluks abi!

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 22 Mai 2010 19:27
Postitas kait
paigalda õige õhukulumõõtja

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 22 Mai 2010 19:33
Postitas Q-tok
kait kirjutas:paigalda õige õhukulumõõtja
Võrdlesin neid kahte omavahel ja isegi tootekoodid on samad...

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 23 Mai 2010 01:14
Postitas kait
Algne viga oli ju lambda kütte ahela viga?

Mismoodi defekteerisid õhukulu mõõtja vea?

Sama lugu on vända anduritega, eirnevad pistiku sooned ja klemmide järjekord on teine, tööle ei hakka. Kõik pistikute sooned peavad sobima 100% muidu ei ole mingit garantiid, et sobib.

See, et kood on sama on kummaline kuna tegu on ju erinevate varuosadega, mis sobivad kindla väljalaske aastaga autodele.


Õhukulu mõõtja vead tekkisid peale (vale)õhukulu mõõtja paigaldust - seega on tegemist sobimatu/mittekorras osaga. (kuigi jääb väike võimalust, et kahjustasid juhtmeid/pistikuid).

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 23 Mai 2010 07:04
Postitas Q-tok
kait kirjutas:Algne viga oli ju lambda kütte ahela viga?

Mismoodi defekteerisid õhukulu mõõtja vea?

Sama lugu on vända anduritega, eirnevad pistiku sooned ja klemmide järjekord on teine, tööle ei hakka. Kõik pistikute sooned peavad sobima 100% muidu ei ole mingit garantiid, et sobib.

See, et kood on sama on kummaline kuna tegu on ju erinevate varuosadega, mis sobivad kindla väljalaske aastaga autodele.


Õhukulu mõõtja vead tekkisid peale (vale)õhukulu mõõtja paigaldust - seega on tegemist sobimatu/mittekorras osaga. (kuigi jääb väike võimalust, et kahjustasid juhtmeid/pistikuid).
Jep,algul oli üks lambdaandur töölepingu lõpetanud,vahetasin selle välja,nüüdseks on see veakood ka kadunud... Õhukululugeja vea tegin kindlaks sellega,et auto näitas selle veakoodi ja testeriga mõõtes ei näidanud ka,et õhulugeja küttkehal oleks takistus olemas,peale mingi aja möödumist kadus ka õhukululugeja veakood aga tulid veakoodid 73 ja 74,ega midagi vist üle ei jää,kui mõne täpselt sama aasta ja sama mootoriga auto pealt proovida veel teist õhukululugejat,ei raatsi kohe poest ka tuua,kui viga ikka samaks jääb.

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 23 Mai 2010 09:01
Postitas fallschirmjager
sama teema all küsiks 100kw ecotec 28. veakoodi kohta ytlev et 4. injector - high voltage - mis see on mingi pihusti kamm?

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 23 Mai 2010 10:30
Postitas kait
Nii ta kirjutab, et 4. pihusti.

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 23 Mai 2010 11:06
Postitas fallschirmjager
ei tea mis pihustil viga võib olla...veakoodi taga oli ,et arvatatav põhjus mingi lühis.

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 23 Mai 2010 19:27
Postitas kait
fallschirmjager kirjutas:ei tea mis pihustil viga võib olla...veakoodi taga oli ,et arvatatav põhjus mingi lühis.
Põhuseid võib olla mitu. Igale veakoodile on tehase poolt vastav defekteerimisjuhend-mida mõõta, kust mõõta ja mis parameetrid peavad olema. Selle juhendi järgi on diagnoosi panemine reeglina väga lihtne.

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 30 Mai 2010 16:31
Postitas vivaldi
Minulgi küsimus mida võib teatud veakood tähendada.

Vist oli nii:

77 - passanger seat airbag
to big resistance

Viga ära ei kustu. Auto on Omega B 2001a. 2.2 bensukas.
Sellist viga näitas Bosch EsiTronic 2008 koos KTS-520 seadmetega.

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 30 Mai 2010 22:44
Postitas kait
vivaldi kirjutas:Minulgi küsimus mida võib teatud veakood tähendada.

Vist oli nii:

77 - passanger seat airbag
to big resistance

Viga ära ei kustu. Auto on Omega B 2001a. 2.2 bensukas.
Sellist viga näitas Bosch EsiTronic 2008 koos KTS-520 seadmetega.
kaassõitja istme turvapadja katkestus.

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 31 Mai 2010 08:05
Postitas fallschirmjager
küsiks 100kw ecotec nuka anduri veakoodi kohta..andur on terve aga veakood on kompus,autodata ytles et see mnigi common viga, et juhe või klemmid pidid jebama. kuda asja ära lahedada. klemmid tundusid fine.

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 31 Mai 2010 16:33
Postitas vivaldi
kait kirjutas:
vivaldi kirjutas:Minulgi küsimus mida võib teatud veakood tähendada.

Vist oli nii:

77 - passanger seat airbag
to big resistance

Viga ära ei kustu. Auto on Omega B 2001a. 2.2 bensukas.
Sellist viga näitas Bosch EsiTronic 2008 koos KTS-520 seadmetega.
kaassõitja istme turvapadja katkestus.
Ja kas see tähendab, et pistik võib lahti olla või midagi muud?

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 31 Mai 2010 16:40
Postitas kait
vivaldi kirjutas:
kait kirjutas:
vivaldi kirjutas:Minulgi küsimus mida võib teatud veakood tähendada.

Vist oli nii:

77 - passanger seat airbag
to big resistance

Viga ära ei kustu. Auto on Omega B 2001a. 2.2 bensukas.
Sellist viga näitas Bosch EsiTronic 2008 koos KTS-520 seadmetega.
kaassõitja istme turvapadja katkestus.
Ja kas see tähendab, et pistik võib lahti olla või midagi muud?
see tähendab, et viga võib olla alates airbagi ajust kuni istme turvapadjani välja.

Re: K:mõningate veakoodide kohta

Postitatud: 31 Mai 2010 16:42
Postitas kait
fallschirmjager kirjutas:küsiks 100kw ecotec nuka anduri veakoodi kohta..andur on terve aga veakood on kompus,autodata ytles et see mnigi common viga, et juhe või klemmid pidid jebama. kuda asja ära lahedada. klemmid tundusid fine.

jah. klemmid tunduvadki ok. puhasta ära, kuivata ära ja et kindlasti niiskust ei jääks sisse. Siis määri millegi heaga- nt "Valvoline White Grease"-ga