1. leht 1-st

2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 14 Juun 2010 21:26
Postitas Aikc20
juhtus siis selline lugu et hommikul tööle minnes ei tahtnud enam ära kustuda õli tuli armaturis. lähemalt asja uurides kiskus asi imelikuks. panin siis anduri asemele mehaanilise kella käivitades näitas se surved esmalt 2 ati.tuuri andes 3 ja 3.5. kuid nati aega käind vajus surve nulli. ja se aeg käis mootoris ka mingi pehme hääl läbi. sai siis uuesti kaivitada. ja sama lugu. algul surve olemas ja siis vajus jällegi nulli sama aegselt tehes veidrat pehmet häält korra. oskaks keegi arvata kust viga otsida. milles asi.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 14 Juun 2010 21:33
Postitas o:mega
Vaheta filter ära. See vist kõige esimene ja odavaim variant.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 14 Juun 2010 22:22
Postitas Aikc20
kuu tagasi sai filter ja õli vahetatud.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 14 Juun 2010 23:29
Postitas kait
o:mega kirjutas:Vaheta filter ära. See vist kõige esimene ja odavaim variant.
Fltri läbivus ei mõjuta õlisurvet sellisel määra kui üldse. Kui filter umbe läheb, hakkab õli mõõdavoolu klapi kaudu jooksma.

Alusta õlipumba kontrollimisega. Kui see on ok siis vaata saaled üle.

Mis viskoossusega õlis sisse panid?

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 15 Juun 2010 16:27
Postitas Aikc20
täissynteetiline.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 15 Juun 2010 16:41
Postitas oblikas
nii vanale autole ei maksaks täissünti sisse panna.liiga vedel õli ja kulunud mootor ei sobi kokku. üle 100 000 km sõitnud autodele pannakse üldjuhul poolsünt, kuigi mul endalgi oli täis s. õli hondal ,mis oli sõitnud 250 000km. :wink:

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 15 Juun 2010 17:06
Postitas kloox
Üldiselt küll jh,tehaski soovitab poolsünti sellele pillile,aga ma sõitsin täissündiga mitu aastat ja õlikulu pold eriti ,nii et korras motol vahet erilist pole.Aga mul muidu pakkuda õlipump,kui vaja on.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 15 Juun 2010 20:55
Postitas o:mega
kait kirjutas:
o:mega kirjutas:Vaheta filter ära. See vist kõige esimene ja odavaim variant.
Fltri läbivus ei mõjuta õlisurvet sellisel määra kui üldse. Kui filter umbe läheb, hakkab õli mõõdavoolu klapi kaudu jooksma.

Alusta õlipumba kontrollimisega. Kui see on ok siis vaata saaled üle.

Mis viskoossusega õlis sisse panid?
On olnud juhuseid kui filtri klapp jääb avatuks.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 15 Juun 2010 21:14
Postitas Aikc20
lugu siis nyyd selline . et arvasin isegi et võib olla õlifiltri korpuses asuva klappi mure. sai siis täna korpus ära vahetatud. algul pold survet ollagi mõne aja jooksul sai mootorit korduvalt käivitatud tuli surve ilusti oli tyhikäigul 2 atmosfääri. ja põõretel 3 atmosvääri. võiks arvata et nii ilus asi ongi. aga kolmandal käivitamis korral surve jllegi 0,5 atmosfääri. ja tuure andes pea 1 atmosfäär. ja kui mootor nati puhkas oli jälle ok 2 ja 3. ja jällegi kolmandal neljandal käivitamis korral 0,5 ja nii ta jamabki...

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 15 Juun 2010 22:28
Postitas o:mega
Eks sul vist tuleb ikkagi õlivann alt ära võtta ning pumba ja sõela kallale minna.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 15 Juun 2010 22:35
Postitas Tim
Kontrolli üle/osta uus tihend õlivõtturi ja õlipumba vahele,see esialgu odav ja kiire lahendus,ei pruugi veel pump läbi olla.Kui uue pumba ostad siis tuleb nigunii uus tihend vahele panna.Edu õlivanni ära võtmisel ja õliga mässamisel.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 16 Juun 2010 21:54
Postitas Aikc20
õli võtur korras tihend vahetatud . ja paras pusimine vanni kätte saamisega. kuid endiselt on olukord huvitav. et kui auto on tasasel pinnal siis käivitades on surve ok. samas aga kui auto on kalda peal kas siis nina alla või tagumik all vahet pole siis surve ule 0,5 ati ei ylatu....

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 17 Juun 2010 08:35
Postitas kloox
Et siis õlivõtturi kallale uuesti vaja minna.Äkki umbes või mingi ühenduskoht katki ja veab õhku vahele.

Re: 2,5 td. 95 a, omega b-l õlisurve kadund.

Postitatud: 17 Juun 2010 20:36
Postitas Tim
Väga kahtlane/vähetõenäoline et selline asi tekitab vahelduva eduga jama aga...õlipumba korpuse sees on mingi vedruga klapp,(õilfiltri vastaspoolel siis)seda küll keeruline kätte saada aga ehk seal mingi jama.Jutt 100kw mootri põhjal aga diislil ehk sama ehitusega õlipump aga mootori pikkust teades ei pruugi asi nii lihtne olla.
Ja see,et auto nina allapoole kaldu on ei tohiks küll õlivõtturit nö.kuivale jätta,eeldusel muidugi et diidlil ka õlivõttur õlivanni eesotsas.
kas õlivõtturi toru oli ikka hermeetiline,mina proovisin nii,et õlivõtturi toru ots õlist puhtaks ja siis suuga tekitasin natuke vaakumit ja õlivõtturi sõela otsa katsin käega kinni.