1. leht 1-st

K: õli kadu

Postitatud: 19 Juul 2010 07:58
Postitas elari_trend
õli lippab mootorist minema ?
alt vaadates nagu oleks mootori tagumine osa õline ?
loogiline kõik, aga mida peaks vahetama hakkama ?

Re: K: õli kadu

Postitatud: 19 Juul 2010 16:43
Postitas Tim
Et siis õli jookseb käigukasti peale v?
Mul 100 kw mootoril lekkis klapikambrikaane tihendi juhipoolse nö.poolkuu vahelt(mootori siis juhipoole natuke kaldes).Varjant on ka,et lekib karterituulutuse õlipüüduri(kui on selline asi olemas sinu masinal)kummilõdviku vahelt ja siis jookseb mööda mootori plokki alla.

Võiksid natuke täpsemalt seletada oma muret ja mootori tüüp ei teeks kahh paha.

Re: K: õli kadu

Postitatud: 20 Juul 2010 08:28
Postitas elari_trend
Tim kirjutas:Et siis õli jookseb käigukasti peale v?
Mul 100 kw mootoril lekkis klapikambrikaane tihendi juhipoolse nö.poolkuu vahelt(mootori siis juhipoole natuke kaldes).Varjant on ka,et lekib karterituulutuse õlipüüduri(kui on selline asi olemas sinu masinal)kummilõdviku vahelt ja siis jookseb mööda mootori plokki alla.

Võiksid natuke täpsemalt seletada oma muret ja mootori tüüp ei teeks kahh paha.
omega B 2.0 100 kw bensiin, karteri äär täiesti kuiv...
aga kus asub ja milline näeb välja karterituulutuse õlipüüdur =?
õli jookseb käimakastile
probleem on see, et pidevalt oilmangel kiri ees, lisades 1L või norm piirini õlitase siis peale ca 500-600 km peab seda uuesti tegema...

Re: K: õli kadu

Postitatud: 20 Juul 2010 09:26
Postitas mardus72
Mul ka lippab õli minema,ca1000km ja L
Sain eile diagnoosi,et plokikaane vahelt jookseb,väike jahutusvedelikuileke on ka,aga segi nad õliga ei lähe.Mul on nii,et isegi tagumised sumpsipotid on veidi õlised.Jookseb ikkamõnuga välja.Samas sul võib ka vändasimmer olla ära.Minul aga simmerist ei tule,ülevalt plokikaanevahelt kusklt,aga ka mitte klapikambrikaane vahelt.

Re: K: õli kadu

Postitatud: 21 Juul 2010 20:48
Postitas Tim
Kui õli jookseb käigukasti peale siis tõenäoliselt viga kalpikambri kaane tihendis,seda näeb hästi nt.tõstukil.Mul ajas õli ühe poolkuu vahelt läbi.

Õlipüüdur siis selline
Pilt
must karbike GM kiri peal,mul lekkis alumine lõdviku vahelt ja siis jooksis õli mööda m.ploki külge alla.

Re: K: õli kadu

Postitatud: 02 Veebr 2011 15:01
Postitas elari_trend
hei

tegemist lihtsalt väsinud klapisääretihenditega.

Re: K: õli kadu

Postitatud: 02 Veebr 2011 16:50
Postitas potsataja
neid on lõbus vahetada :mrgreen:

Re: K: õli kadu

Postitatud: 02 Veebr 2011 19:25
Postitas Tim
Millise abivahendiga need klapisääre tihendid kätte said?

Re: K: õli kadu

Postitatud: 02 Veebr 2011 23:27
Postitas potsataja
poolkuud saad kätte haamriga (ettevaatlikult muidugi) järsult koksates, ja tihendid saab näpitsatega väga edukalt ära võtta. siis vahepeal võid klapid ja pesad ära puhastada ja sooveldada ja siis rakisega kõik see kupatus jälle kokku laduda (vajab kannatlikkust). kättevõtmise asi :)

PS: väike nipp kuidas poolkuusid paremini tagsi panna on kui teed poolkuud tavotiga kokku, siis seisavad paremini klapi küljes kinni ja ei kuku ära ennem kui jõuad klapi uuesti vedru pinge alla lasta.

Re: K: õli kadu

Postitatud: 03 Veebr 2011 21:39
Postitas Tim
Kõik tore aga milliste näpitsatega need klapisääre tihendit kätte said?Pikkade otstega näpistatega proovisin(mul üks kaan varuks-kodune töö vaja enne selgeks saada)aga see kumm on ajapikku nii kõvaks tõmmanud,et ei taha need tihendid mitte kergelt lahti tulla.Ja kui juba jõuga hakkad seal sikutama,siis on oht hüdrotõukuri töö pesa ära kraapida.

Re: K: õli kadu

Postitatud: 03 Veebr 2011 23:28
Postitas potsataja
tavaliste näpparitega millel on otsad kulumatta ehk korras. mul olid ka kinni, natuke keerutad ja peaks tulema

Re: K: õli kadu

Postitatud: 11 Veebr 2011 10:13
Postitas moskvits
Mis pahandust õlileke teeb:
2L, 100kw ajas ka õli välja, küünlad/juhtmed/piibud olid õli sees, tihend oli läbi (15euri)
kuni tekkis mingi elektrilühis või asi ja lõi süütepooli läbi, täpsemalt,
neljandasse enam särtsu ei tulnud, remont varuosadega kokku oli ˇ~200 + see et pooli mutikate lahtisaamine oli ilgeim ristjaviletsus.
NT. opeli taksodel pidavat küünlaid ja juhtmeid poole ettenähtud ajatakka vahetatama.

Re: K: õli kadu

Postitatud: 12 Veebr 2011 00:16
Postitas Tim
Iseeneset õli ju elektrit ei juhi...aga kui klapikambri kaane tihend läbi on ja seal küünaldele kaela ladiseb,ega seegi hea pole.Küünlajuhtmed ei kannata kindlasti lõpmatuseni õli ja siis on varsti läbilööki oodata ja siis ka süütemooduli surma.
Viga on:
1.kas odav tihend...
2.või on klapikambri kaan kõver või siis väära poltide pingutusega kaan kõveraks keeratud.
3.või on klapikambri kaane tihend valesti paigaldatud,eriti lihtsalt kipub sel juhul "poolkuude"vahelt lekkima.