1. leht 1-st
Omega B 2.0 Ecotech õlituli
Postitatud: 03 Aug 2010 22:41
Postitas Laurip11
Tervist ! Lugedes siin üht vana teemat õlitule kohta hakkas süda verd tilkuma. Enda omal siis (2.0 ecotech 100kw) ka õlituli käivitades jääb põlema( enamasti sooja mootoriga). Kuid on ka erandeid kui ei lähe üldse põlema. Kui gaasi anda nii 1500 pööret kustub ära. Olen ka mootorist õrna tiksu kuulnud käivitades soojalt, ja gaasi andes kaob tiksumine koos õlitulega. Õli täiesti normis. Kas võib olla mingi anduri viga? Või pean midagi suuremat kiiremas korras ette võtma ?
Re: Omega B 2.0 Ecotech õlituli
Postitatud: 03 Aug 2010 22:54
Postitas Q-tok
Mine käi kuskil diagnostis!

Siis on selge kohe, kas viga elektrooniline(andur vms) või mehaaniline viga.
Re: Omega B 2.0 Ecotech õlituli
Postitatud: 04 Aug 2010 18:26
Postitas Laurip11
Tänud vastuse eest! Kuid enne järgmise nädala keskpaika pole võimalik, kuna plaan puhkama sõita opeliga. Natuke murelikuks teeb see õlituli.
Re: Omega B 2.0 Ecotech õlituli
Postitatud: 04 Aug 2010 19:19
Postitas Tim
Pane aga manomeeter külge ja siis katseta igasuguseid varjante,nii külma-kui ka sooja mootoriga.Ise jamasin ka selle õlitule pika põlemisega(pikem seimine,külm mootor),panin ka manomeetri külge ja sõitsin natuke ringi jne.
Kui õlituli põleb ja manomeeter ei näita midagi ja siis kui tuli kustub ja manomeetri seier näitama hakkab siis kahtlusta kulunud õlipumpa või umber õlivõtturit.
Ja see,et hüdrotõukurid mõni aeg tiksuvad(soe või külm mootor)viitab sellele et esialgu pole piisavalt õlisurvet.