1. leht 1-st

K: 2.0 100kw

Postitatud: 24 Aug 2010 23:25
Postitas Jospa
Esimene küsimus: Oskab keegi oma arvutist välja võtta palju on 2.0 100kw 16v püttide normaalne kompressioon, mitte see et mingi 10, 5 on ka normaalne, vaid täpset arvu on vaja kõigi nelja püti oma.
Teine küsimus: 2.0 100 ecotekil on taga klapikambri juures süütepool, sellest paremale poole jääb EGR ? klapp , kui ma eksin siis parandage mind, ühesõnaga sinna jookseb see vaakum süsteem, kuid seal küljes on üks must voolik mille otsas lame ... khm ...plänn, ühesõnaga kas see peaks olema ühendatu millegagi või või peabki vabalt rippuma. Ma ei oska kahjuks siia seda mootori pilti ülesse panna ja arvuti on ka selline rämps, ning sada häda veel, äkki keegi oskab nõu anda.
Ettetänades Jospa.

Re: K: 2.0 100kw

Postitatud: 25 Aug 2010 00:49
Postitas eedu32
Engine Engine ID code X20XEV Number of cylinders R4 Number of valves 16, DOHC Capacity/ (bore/ stroke) 1998 cm³ (86,0/ 86,0) Compression ratio (RON) 10.8: 1 (95 unleaded) Max. output kW (din hp)/ rpm 100 (136)/ 5600 Max. torque NM/ rpm 185/ 4000 Engine code location Engine block left side by flywheel Vehicle Identification Number location Floor of vehicle right side
Vehicle identification plate location Lockingplate Production year code in VIN 10th digit, model year, Y =
Valve clearance, inlet (cold/ hot) (Hydraulic) Valve clearance, exhaust (cold/ hot) (Hydraulic) Valve angle/ seat angle 45°/ 44° 40' (Piston height
Compression pressure, bar 12.0 - 15.0 (Max. difference
Oil pressure/ rpm, bar 1.5/ idle speed Radiator cap, bar/ thermostat °C 1,2 - 1,5/ 92° C
Clutch freeplay, mm (Self-adjusting - hydraulic) Repair time: Clutch renewal 2 hours and 10 minutes Timing belt: Renewal interval 60,000 km/ 4 years Repair time: Timing belt renewal 1 hour

See must julla peabki seal rippuma

Re: K: 2.0 100kw

Postitatud: 25 Aug 2010 01:04
Postitas Jospa
eedu32 kirjutas:Engine Engine ID code X20XEV Number of cylinders R4 Number of valves 16, DOHC Capacity/ (bore/ stroke) 1998 cm³ (86,0/ 86,0) Compression ratio (RON) 10.8: 1 (95 unleaded) Max. output kW (din hp)/ rpm 100 (136)/ 5600 Max. torque NM/ rpm 185/ 4000 Engine code location Engine block left side by flywheel Vehicle Identification Number location Floor of vehicle right side
Vehicle identification plate location Lockingplate Production year code in VIN 10th digit, model year, Y =
Valve clearance, inlet (cold/ hot) (Hydraulic) Valve clearance, exhaust (cold/ hot) (Hydraulic) Valve angle/ seat angle 45°/ 44° 40' (Piston height
Compression pressure, bar 12.0 - 15.0 (Max. difference
Oil pressure/ rpm, bar 1.5/ idle speed Radiator cap, bar/ thermostat °C 1,2 - 1,5/ 92° C
Clutch freeplay, mm (Self-adjusting - hydraulic) Repair time: Clutch renewal 2 hours and 10 minutes Timing belt: Renewal interval 60,000 km/ 4 years Repair time: Timing belt renewal 1 hour

See must julla peabki seal rippuma
Tänud!!!!

Re: K: 2.0 100kw

Postitatud: 25 Aug 2010 15:51
Postitas Tim
Mõõtsin enda 100kw mootoril surveid(survemõõtmise kell vene päritolu) ja ükski silinder pole alla 15 bari näidanud.

Re: K: 2.0 100kw

Postitatud: 25 Aug 2010 15:55
Postitas arska
Tim kirjutas:Mõõtsin enda 100kw mootoril surveid(survemõõtmise kell vene päritolu) ja ükski silinder pole alla 15 bari näidanud.
näitab siis juba nähtavasti aia teibaid! :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: K: 2.0 100kw

Postitatud: 19 Okt 2011 23:30
Postitas Kry
Kõik küünlad maas, hakkasin silindrite surveid mõõtma,
mootoriks 2.0 16v ecotec 100kw
kõikidest silindritest tuli 16+ bar ,aga müstiline oli see et auto hakkas käiates plötutama ja tahtis käima nagu minna,kas võib reaalne olla et mõni juhe/piip peksab üle, mootor töötab perfektselt ja liigub ka perfektselt
küünlad olid ka kõik ühesugused,heledad ja elektrood oli pisut valge(gaasisüsteem ilmselt mõjutanud selle)
et 16 bar kompi ,see tähendab et mootor on 5+ ?