Mure Omega B 2.5td automaatkäigukastiga.
Postitatud: 26 Aug 2010 23:45
Tere,
Omega B 2.5td (2000) automaatkäigukast ei taha õieti käike vahetada.
Asi hakkas pihta paar kuud tagasi kui käigud enam üldse sisse ei lülitunud. Sai õli, õlifilter ära vahetatud (vana õli oli hallikas+hall sade põhjas). Peale seda käigud lülitusid sujuvalt ja ilusti. (õli sai omast arust korralik ... Valvoline)
Nüüd probleem tagasi... käigud ei vahetu korralikult, 2->3 üritab kaks korda vahetada (esimene kord ei õnnestu, käib jõnks läbi ja teise korraga vahetab käigu ära).
90km/h sõites pöörded ligi 3000 kandis kuigi käikukast veel avariireziimis ei ole (puuduks nagu 4 käik).
Sellinne tähelepanek veel. Käigukangi asendis 2 ei vaheta teise käiguni. Käigukangi asendis 3 ei vaheta kolmanda käiguni. Draivi peal lülitab kolmanda sisse ja mõnikord hakkab libisema (Vähemalt sellinne mulje jääb).
Kui pedaali rohkem tallata läheb avariireziimi ja veakoodiks annab P0730-Incorrect Gear Ratio.
Kas tasub hakata seda käigukasti putitama või mõtekam teine vaadata?
Garantiiga kasti pakuti 12000-eest. Kuigi mida selle garantii all silmas peetakse ei tea. Odavamat pakuti 7000-eegu eest.
Oskab keegi midagi soovitada?
Sellinne pikk jutt ja suur mure. Äitah lugemast.
Omega B 2.5td (2000) automaatkäigukast ei taha õieti käike vahetada.
Asi hakkas pihta paar kuud tagasi kui käigud enam üldse sisse ei lülitunud. Sai õli, õlifilter ära vahetatud (vana õli oli hallikas+hall sade põhjas). Peale seda käigud lülitusid sujuvalt ja ilusti. (õli sai omast arust korralik ... Valvoline)
Nüüd probleem tagasi... käigud ei vahetu korralikult, 2->3 üritab kaks korda vahetada (esimene kord ei õnnestu, käib jõnks läbi ja teise korraga vahetab käigu ära).
90km/h sõites pöörded ligi 3000 kandis kuigi käikukast veel avariireziimis ei ole (puuduks nagu 4 käik).
Sellinne tähelepanek veel. Käigukangi asendis 2 ei vaheta teise käiguni. Käigukangi asendis 3 ei vaheta kolmanda käiguni. Draivi peal lülitab kolmanda sisse ja mõnikord hakkab libisema (Vähemalt sellinne mulje jääb).
Kui pedaali rohkem tallata läheb avariireziimi ja veakoodiks annab P0730-Incorrect Gear Ratio.
Kas tasub hakata seda käigukasti putitama või mõtekam teine vaadata?
Garantiiga kasti pakuti 12000-eest. Kuigi mida selle garantii all silmas peetakse ei tea. Odavamat pakuti 7000-eegu eest.
Oskab keegi midagi soovitada?
Sellinne pikk jutt ja suur mure. Äitah lugemast.