Muud ei oska välja mõelda kui ruumilahendus või diiselmootori pöörded vs bensukas-iseloom.Kehakaal esiotsal
Roolikarbist niipalju, et lekke korral kui tilgub alt ei ole vaja roolikarpi üldse maha võttagi.
Lekke likvideerimiseks on mooduseid erinevaid vastavalt sellele kui keeruliselt keegi teha soovib ja kui pikka vastupidavust soovitakse.
Tihendite remontkomplekti poes ei müüda vaid soovitati minul uus karp osta, maksab 13 850 eeku.
Ilmselt on see tugev argument lahenduste leidmiseks.
1.Roolikarbi alumises otsas on 2 plastrõngast, 1 O rõngas ja otsasimmer(spetsiifiline)+ splint.
Ilma tõmmitsa ja külmasprayta ei ole mõtet tööd ette võtta.Pendelhoov on kõvasti kinni 32 padrun vajalik ja hoida pendelhoovast vastu.
Mutter lahti, tõmmitsaga tõmbad koonusnuutide otsast maha pendelhoova.Ülevalt kaane poldid 4 tk lahti, lükkad võlli umb. 4 cm üles, võtad tihendid välja konteinerist ja lased võlli alla tagasi ja kontrollid võlli otsapinna ära, et rooste ei oleks pinda kahjustanud.Kui korralik paned uued õlised tihendid konteinerisse, lased võlli all tagasi, splint ette, kaanepoldid kinni(kaane all O rõngas, istub soones ja seda on imelihtne vahetada)
2.Kui võlli ots on kahjustatud või soov on teha eluaegse pidamisega see karp siis tuleb roolikarp maha võtta.
Et paremini aru saaks lugedes panen korra ritta pendelhoova poolt yles poole vahetatavad detailid.
Splint-simmer, plastiktihend paksem, O rõngas , plastiktihend õhem-nõellaager.
Võlli otsa taastamiseks kui on pindmised korrosiooni kahjustused on lihtsamaid mooduseid, kas võll poleerida, lihvida(mõõt peab säilima-tolerants- 0.01mm piires), joota, kasutada vedelmetalli või epoksiidmetalli(õlikindlam, talub kõrgeid ja madalaid temperatuure).
Näitena epoksiidmetall.Pinnad puhastada roostest ja muust, kanda õhuke kinht pinnale, mittekantavad pinnad kinni katta ja eemaldada teip näiteks kohe peale kandmist.Parim moodus on
kanda võllile epoksiidi ja mõne saalega, sileda ümara pinnaga liim ees ringiratast OIO kanda pinnale.Lasta kivistuda.Hiljem lihvid mõõtu, poleerid.(600ne. liivapaber sobib hästi)
Mina tegin kontrollmutrid samal ajal.Kellaeg kirja, 2* 16 mm
mutrit liimid kinni omavahel.Kuivada lasin 8 h.Kui võtmega ei jõudnud mutreid omavahel lahti keerata siis läksin võlli töötlema.
Võlli mõõt on 31.985mm
-0.015 tolerantst on vajalik nõellaagri jaoks, sest võll läbib kahte laagrit.Yks üleval, teine all otsas.
Keerulisem taastamine on puksi treimine võlli otsa.
3.Töökindlam töötlus.
Kuna korpuses on tihendikonteineri(puksi) vastas kohe nõellaager siis konteinerit veel hetkel ei ole õnnestunud kätte saada.
Võimalused.Välja lüüa kui on pressitud.Kuumutamine-roolikarbi otsa välisringi paisutamine(ei soovita nõellaagrite tervise pärast).
Võimalik välja freesida väikse söödu ja jahutusega.
Võlli ots mõõtu treida põhimõttel hilisem ehitus:nõellaager-plastikseib-2 poolt kapseldatud laager-plastikseib-simmerling-splint.Simmerling lihtsa ehitusega ja hilisemal vahetuse vajadusel näeks välja asi nii, splint eest, simmer vahetada, splint tagasi.
Vast saate mõttele pihta, et teha see roolikarbi ots töökindlamaks.
Võll 31.985 ja laagrisaal sisemõõõt 32.000, laagri laiust/paksust võiks olla kuni 10 mm ja välismõõtu hetkel ei oska öelda, selgub kui kontener väljas roolikarbi korpusest või uus pesa treitud.
Kai keegi oskab öelda, kuskohast saaks originaal otsa simmerlingi (mingi erisegu silikoon kindlasti)
MERKEL PU5 32*40*4*7(erisegu puhul võib hind olla yle tuhande krooni).
Ja kui huvi on toimuva tegevuse kohta, nõudke seletusi ja pildmater.
See roolikarbi teema on enamustel nagu päevad ausõna, punane rida maas pidevalt
