1. leht 1-st
K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 22 Sept 2010 19:58
Postitas Jospa
Ühesõnaga, kes tark ütleb mulle ära kust ma pean neid vigu leidma ja äkki tõlgiks mis need tähendavad:D
21 Throttle position (TP) sensor - voltage high Wiring short to positive, TP sensor, ECM
39 Heated oxygen sensor (HO2S)/oxygen sensor (O2S)
- voltage high Wiring short to positive, ECM
52 Engine control module (ECM) - MIL control Wiring short to positive, ECM
71 Intake air temperature (IAT) sensor - voltage high Wiring short to positive, IAT sensor, ECM
73 Mass air flow (MAF) sensor - voltage low Wiring short to earth, MAF sensor, ECM
91 Oxygen sensor heater - voltage high Wiring short to positive, ECM
93 Immobilizer control module - no signal Immobilizer control module [ Immot mul peal, ei ole nii, et sellest veakoodist saame aru ]
Tänud, kes viitsivad minusugusele põmmpeale abi anda:D
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 22 Sept 2010 20:09
Postitas kermo
21 gaasi-asendi andur.39 ja 91 näitavad lamda viga 71 on sissetuleva õhu temp sensor ja 73 õhulugeja
Läbi neti ei oska täpset asukohta kahjuks öelda,küll aga tekkis küsimus et kas see masin mille veakoodid ned on liigub kah?
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 22 Sept 2010 20:13
Postitas Jospa
kermo kirjutas:21 gaasi-asendi andur.39 ja 91 näitavad lamda viga 71 on sissetuleva õhu temp sensor ja 73 õhulugeja
Läbi neti ei oska täpset asukohta kahjuks öelda,küll aga tekkis küsimus et kas see masin mille veakoodid ned on liigub kah?
Sõidab küll:D:D:D: , käima läheb ka:D
Iroonia vms - Opel, ta võib nii pe****** olla aga ta ikka liigub, visa auto.
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 22 Sept 2010 20:23
Postitas Tim
See et sul mootor õieti ei tööta aga käivitub on juba suur ime...
1.Nr.71 -Intake air temperature (IAT) sensor--sissetuleva õhu temp anduri viga
2.Nr.73 -Mass air flow (MAF) sensor--õhukulu mõõturi viga
3.Nr.91+93 Oxygen sensor heater....--lambda jama
Vigu nagu sigu aga kuda sa nende vigade jälile siiski said,kui sul omal see diagnostika värk ei õnnestunud?
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 22 Sept 2010 20:29
Postitas Jospa
Tim kirjutas:See et sul mootor õieti ei tööta aga käivitub on juba suur ime...
1.Nr.71 -Intake air temperature (IAT) sensor--sissetuleva õhu temp anduri viga
2.Nr.73 -Mass air flow (MAF) sensor--õhukulu mõõturi viga
3.Nr.91+93 Oxygen sensor heater....--lambda jama
Vigu nagu sigu aga kuda sa nende vigade jälile siiski said,kui sul omal see diagnostika värk ei õnnestunud?
Sain selgeks selle diagnostika asja - õigeid klemme oli vaja vaadata ja abiks oli omegaowners foorum, aga kust ma leian gaasiasendi anduri, Intake air temperature anduri, ja ilmselt õhukulu mõõtur asub mootoris suure musta toru küljes

Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 22 Sept 2010 20:39
Postitas Jospa
Lambdal oli juhe puru selle vea ma leidsin juba.
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 22 Sept 2010 20:46
Postitas Jospa
Engine control module (ECM) - MIL control Wiring short to positive <- tegu on mootori ajuga, et see siis läbi?! või millega tegu?
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 22 Sept 2010 20:50
Postitas Rambo
kahtlane et neid õhuga seonduvaid vigasi nii palju
ma oma 2,5l vahetasin miskid 2 pistikut kunagi kogematta ära õhu süsteemis ja siis ka mootori tuli põles kuigi diagnosti ei teinud ja koode ei tea
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 23 Sept 2010 01:14
Postitas o:mega
Kui nii palju vigu mälus siis lase spetsialistidel oma tööd teha. Kirjuta eedu32 -le
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 23 Sept 2010 01:36
Postitas eedu32
Olen kohanud kah sellist lugu et vigu nagu sigu aga viga ise seisnes kehvas mass juhtmes aku kasti all .Kunas need vead mis sa üles lugesid on el-süsteemi joonise järgi kõik omavahel seotud siis ei pruugi kõik andurid peetis olla....
Re: K: Veakoodid ja kuidas leida nende vead.
Postitatud: 23 Sept 2010 15:58
Postitas Jospa
eedu32 kirjutas:Olen kohanud kah sellist lugu et vigu nagu sigu aga viga ise seisnes kehvas mass juhtmes aku kasti all .Kunas need vead mis sa üles lugesid on el-süsteemi joonise järgi kõik omavahel seotud siis ei pruugi kõik andurid peetis olla....
Täna, täna siis selgus suure hädaga et MAF ( Mass air flow ) , selle toru sees oleval süsteemil oli üks asi katki - klemm vms.
Lambda, ei tea juhtmeid sai nagu puhastatud küll , täna sõitsin garaasi ja siis käisime põhja nagu üle - lambdat ei jõudnud toore jõugagi lahti teha, kinni roostetand.
Kui need veakoodid sees ja uued asjad peale toppida, kas iis peab ikka diagnosti minema ja laskma vead ära nullida?
Kle eedu millist massi juhet sa mõtled, mul auto on pikalt seisnud äkki ära oksüdeerunud ja ei saa piisavalt impulsi või muud sellist.
Kõige huvitavam oli see, et esimes pütis oli 9 Bar, teises 7 Bar, kolmandas 10 ja neljandas 13 , Kui sõitsin garaazi ja tagasi oli see barride arv tõusnud : 9 - sai 11, 7 - sai 9,7 , kolmandast 11 ja neljas oli 13,2. Tuttava remondi mehega jõudsime järeldusele, et rõngad ajapikku kinni jäänud ja nüüd sai lahti sõidetud, aga 100% kindel ei olnud.
Krt saaks ise ka rohkem näppida , olen sant ka veel ühest käest nagu Opel