1. leht 2-st

K: käsipidur

Postitatud: 10 Okt 2009 19:38
Postitas --maario--
Küsimus mul selline, et kellel on ette tulnud sellist asja, et kässari klotse hoidvate tihvtide pesad on nii kulunud, et need ei seisa enam sees seal ja mis selleks ette võetud?????

endal vaja ylevaatuse jaoks kässar korda saada aga mõistus otsas mida teha...
kes oskaks tarka nõu anda?? Igasugused ettepanekud on tere tulnud....

Autoks siis omega A 2.0 85kw

Re: K: käsipidur

Postitatud: 10 Okt 2009 20:16
Postitas Omega 978
Mul täpselt sama jama,ning muretsesin uued korralikud plekid koos õõtsadega,ning lähevad vahetusse!Plekke kätte saada on hullem kui õõtsad ära vahetada!Endalgi ülevaatus ootamas see kuu! :roll:

Re: K: käsipidur

Postitatud: 10 Okt 2009 20:25
Postitas --maario--
Omega 978 kirjutas:Mul täpselt sama jama,ning muretsesin uued korralikud plekid koos õõtsadega,ning lähevad vahetusse!Plekke kätte saada on hullem kui õõtsad ära vahetada!Endalgi ülevaatus ootamas see kuu! :roll:
lihtsamini ei saaks kui õõtsad ära vahetada?

Re: K: käsipidur

Postitatud: 10 Okt 2009 20:40
Postitas Omega 978
No võib ju mingid seibid sinna aukudele keevitada aga kas see jääb ka hea seda ei tea,mulle üks mehaanik soovitas aga tahsin uusi!Muud ei oska aidata!Kui plekid kätte saad normaalselt siis võid ka ainult need ära vahetada! :roll:

Edu!

Re: K: käsipidur

Postitatud: 11 Okt 2009 18:33
Postitas --maario--
Omega 978 kirjutas:No võib ju mingid seibid sinna aukudele keevitada aga kas see jääb ka hea seda ei tea,mulle üks mehaanik soovitas aga tahsin uusi!Muud ei oska aidata!Kui plekid kätte saad normaalselt siis võid ka ainult need ära vahetada! :roll:

Edu!

mingi poltidega vms saaks ka vist aga see ainult mu enda teooria...

ehk oskab keegi midagi välja pakkuda????????

Re: K: käsipidur

Postitatud: 11 Okt 2009 18:48
Postitas Tim
Jahh ootan huviga häid lahendusi,mul sama mure.

Re: K: käsipidur

Postitatud: 11 Okt 2009 19:02
Postitas fallschirmjager
panin enda omale jõhrad seibid taha mis hoiavad tifte .

Re: K: käsipidur

Postitatud: 11 Okt 2009 19:08
Postitas Tim
Ka varjant aga seib ei tohiks siis liiga paks olla,muidu ei jaksa vedru kokku suruda.Ise oleks paksemast plekist midagi valmis nipitanud-difti otsa sälk plekile sisse ja siis plekitükk oma kohale ja dift paika,lähipäevil lähebki pidurite tegemiseks,siis näeb kas saab käsipiduri klotsid kenasti paika/kinni.
Asconal on see pidiriklotsi hoidev diftivärk natuke paremini tehtud.Tift on porikaitsme pleki taga kinni ja seib käib pärast difti ja vedru paigaldeamist peale.Ja kui seib ära roostetab siis on lihtsam kas või uus osta,kui omegal porikaitsme plekki vahetada.

Re: K: käsipidur

Postitatud: 12 Okt 2009 16:08
Postitas Andu
Tim kirjutas:Ka varjant aga seib ei tohiks siis liiga paks olla,muidu ei jaksa vedru kokku suruda.Ise oleks paksemast plekist midagi valmis nipitanud-difti otsa sälk plekile sisse ja siis plekitükk oma kohale ja dift paika,lähipäevil lähebki pidurite tegemiseks,siis näeb kas saab käsipiduri klotsid kenasti paika/kinni.
Asconal on see pidiriklotsi hoidev diftivärk natuke paremini tehtud.Tift on porikaitsme pleki taga kinni ja seib käib pärast difti ja vedru paigaldeamist peale.Ja kui seib ära roostetab siis on lihtsam kas või uus osta,kui omegal porikaitsme plekki vahetada.
Üks võimalus on tiftipeale peale keevitada, nii et see enam august läbi ei mahuks.

Re: K: käsipidur

Postitatud: 13 Okt 2009 15:38
Postitas --maario--
Andu kirjutas:
Tim kirjutas:Ka varjant aga seib ei tohiks siis liiga paks olla,muidu ei jaksa vedru kokku suruda.Ise oleks paksemast plekist midagi valmis nipitanud-difti otsa sälk plekile sisse ja siis plekitükk oma kohale ja dift paika,lähipäevil lähebki pidurite tegemiseks,siis näeb kas saab käsipiduri klotsid kenasti paika/kinni.
Asconal on see pidiriklotsi hoidev diftivärk natuke paremini tehtud.Tift on porikaitsme pleki taga kinni ja seib käib pärast difti ja vedru paigaldeamist peale.Ja kui seib ära roostetab siis on lihtsam kas või uus osta,kui omegal porikaitsme plekki vahetada.
Üks võimalus on tiftipeale peale keevitada, nii et see enam august läbi ei mahuks.
siis edaspidi ju suht jama klotse vahetada

Re: K: käsipidur

Postitatud: 13 Okt 2009 16:30
Postitas Tim
Sai siis käsipiduri vidinad ää vahetatud ja ülevaatus edukalt läbitud.Käsipiduri klotside tiftid olid juba enne kinni keevitatud,ära võtta oli lihtne, kruvikaga keerates natuke jõudu rakendada(vajadusel laks haamriga kruvika pihta) ja murdis keevituse lahti kaitsepleki küljest.Kokku panin ka keevituse abil ja ega siis käsipiduri klotse ei pea iga aasta vahetama,ise arvan,et nüüd 2a.vähemalt rahu majas.Ju siis jälle näeb mis saab.
Pilt

Re: K: käsipidur

Postitatud: 21 Jaan 2010 20:04
Postitas Egon
mul ka sama jama :D ise mótlesin et äkki saab sinna sissepoole kus see plekk 4poldiga kinni on sinna alla panna poolkuu kujuline plekk kahe poldi alla ning teisele poole samuti(plekile óigesse kohta lóhe sisse ja korras)
aga pole veel pihta saand et seda teostada! :D

Re: K: käsipidur

Postitatud: 22 Jaan 2010 01:05
Postitas --maario--
mina tegin nii, et võtsin suured ja laiad sebid, lõikasin lõhed sisse et diftid sisse pääseksid ja keerates välja ei tuleks ja toimib.

Re: K: käsipidur

Postitatud: 22 Jaan 2010 12:13
Postitas Egon
aga mis moodi sa need sebib sinna kinntasid?

Re: K: käsipidur

Postitatud: 23 Jaan 2010 12:50
Postitas --maario--
Egon kirjutas:aga mis moodi sa need sebib sinna kinntasid?
Paremal pool õrnalt kummieebliga väänasin plekki nata eemale ja näpitsatega hoides panin seibi otsa. Vasakul pääsesin näppdega seibi hoidma. Kuna diftil on vedru ka siis ära tulemist ei pea kartma kuna see suht suure pinge all.