omega b 2.6 dual ram
Postitatud: 01 Okt 2010 14:53
Tervist. Sai äsja peale pandud dual ram mootor, vajab sutsu veel kõpitsemist kuid juba on pill sõiduski käind. http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=1914559
arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi!
nu esialgu jätsin alla 2.0 differi aga ilmselt panen ikkagi dual rammi oma kuna 2.0 oma tundub olevat liiga kerge ja palju potensiaalset jõudu läeb kaotsi. ja 2.6 dual rammi võtsin selle pärast et tahtsin saada autut väheke võimsamaks. kuna aga v6´ed ei ole just kõige töökindlamad siis valisin vanema r6 mootori.megahabe kirjutas:Kurt kui hea on vaatata, et vanu mootoreid kasutatakse ää![]()
mis differ autul all, miks panid ültse 2,6 r6 pääle?
respekt selle töö eest,aga kas tegid ise muidu v6i lasid teha v6i oli sull ka keegi särts meister kah k6rval?potsataja kirjutas:arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi!
nu ma panin ta 2.0 kere peale ja nu juhtmestikus ühendasin esialgu elutähtsad asjad mis annavad ajule märguande niiööle et süüde on sees ja kütusepump ja süüte pooli juhtmed (autodatast uurides saate täpsemalt teada) komput ma talle esialgu järgi ei saanud kuna juhtmed ei taha päris 1:1 klappida ikkagi.
selle küttekulu kohapealt kommenteeriksin niipalju ,et juhtmestikku ümber tehe tegin märkimisväärse avastuse. nimelt tuli välja et pihustid on jaotatud 2heks. st et 3mel pihustit jagavad ühtesi juhtme paare ja 3 teist pihustit jagavad ka omi juhtme paare. mis omakorda tähendab et 3 pihustit pritsivad kütust sama aegselt. mulle tundus see üsnagi veider.Argo kirjutas:See 2.6 ju hoopis lollikindlam kui see 2,5 v6 muidugi jah kilowatte on vähem ja küttekulu on ka suurem kui 2,5-l. Aga ärksus ja töökindlus löövad selle pisikese puuduse üle
kõik peale kardaani lühendamise tegin omal käelarska kirjutas:respekt selle töö eest,aga kas tegid ise muidu v6i lasid teha v6i oli sull ka keegi särts meister kah k6rval?potsataja kirjutas:arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi!
nu ma panin ta 2.0 kere peale ja nu juhtmestikus ühendasin esialgu elutähtsad asjad mis annavad ajule märguande niiööle et süüde on sees ja kütusepump ja süüte pooli juhtmed (autodatast uurides saate täpsemalt teada) komput ma talle esialgu järgi ei saanud kuna juhtmed ei taha päris 1:1 klappida ikkagi.
kas see oli juba siis enne nii tehtud? puhas huvi, see peaks vist moto tööse ju ka midagi mõjutama või kuidaspotsataja kirjutas:selle küttekulu kohapealt kommenteeriksin niipalju ,et juhtmestikku ümber tehe tegin märkimisväärse avastuse. nimelt tuli välja et pihustid on jaotatud 2heks. st et 3mel pihustit jagavad ühtesi juhtme paare ja 3 teist pihustit jagavad ka omi juhtme paare. mis omakorda tähendab et 3 pihustit pritsivad kütust sama aegselt. mulle tundus see üsnagi veider.Argo kirjutas:See 2.6 ju hoopis lollikindlam kui see 2,5 v6 muidugi jah kilowatte on vähem ja küttekulu on ka suurem kui 2,5-l. Aga ärksus ja töökindlus löövad selle pisikese puuduse üle
nb: vabandan kui text on väheke arusaadamatu