1. leht 6-st

omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 14:53
Postitas potsataja
Tervist. Sai äsja peale pandud dual ram mootor, vajab sutsu veel kõpitsemist kuid juba on pill sõiduski käind. http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=1914559

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 15:17
Postitas arska
ei noo jaah,k6ik on tore ja väga proo,aga ega sa ei viitsiks nagu lähemalt rääkida et kuidas tegid( m6ned pildid juurde pannes ),kas elektroonika jebis,kas immo näitas hambaid,mida tuli teha selleks et tööle saada rida seal B kere peal,asi selles et siinses foorumis on k6ik sellised asjad ja teadmiste jagamine alati tere tulnud,ära viha pea kui liiga palju soovisin! :wink: 8)

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 20:03
Postitas potsataja
ei ole kade :) nu mis seal ikka, näiteks originaal kardaan jäi dual rammil lühikeseks ja 2.0 oma jäi pikaks, seega lasin kardaani 6cm lühemaks teha. immoga probleeme ei tekkinud õnneks. juhtmesiku pidi ise ümber tegema, nimelt panin dual rammi juhtmestikule külge omega b pistiku "autodata" abiga.mootori padjad jätsin omega b omad ja tunduvad et sobivad. radikas jäi b oma ja jahutuseks jätsin elektroonilise kuna mudu poleks mootor ära mahtund(radikat liigutasin siis ette poole ka) ja esialgu vist ongi kõik . küsida võib julgelt kui küsida on ja pilte üritan ka paari päeva jooksul juurde panna . :mrgreen:

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 20:15
Postitas arska
kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi! 8)

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 20:22
Postitas MegaHabe
Kurt kui hea on vaatata, et vanu mootoreid kasutatakse ää :twisted:
mis differ autul all, miks panid ültse 2,6 r6 pääle?

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 20:33
Postitas arska
paremini liigub,ja teravam kui v6 2,5!!!

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 20:46
Postitas Argo
See 2.6 ju hoopis lollikindlam kui see 2,5 v6 muidugi jah kilowatte on vähem ja küttekulu on ka suurem kui 2,5-l. Aga ärksus ja töökindlus löövad selle pisikese puuduse üle :D

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 20:56
Postitas potsataja
arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi! 8)

nu ma panin ta 2.0 kere peale ja nu juhtmestikus ühendasin esialgu elutähtsad asjad mis annavad ajule märguande niiööle et süüde on sees ja kütusepump ja süüte pooli juhtmed (autodatast uurides saate täpsemalt teada) komput ma talle esialgu järgi ei saanud kuna juhtmed ei taha päris 1:1 klappida ikkagi.

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 20:59
Postitas potsataja
megahabe kirjutas:Kurt kui hea on vaatata, et vanu mootoreid kasutatakse ää :twisted:
mis differ autul all, miks panid ültse 2,6 r6 pääle?
nu esialgu jätsin alla 2.0 differi aga ilmselt panen ikkagi dual rammi oma kuna 2.0 oma tundub olevat liiga kerge ja palju potensiaalset jõudu läeb kaotsi. ja 2.6 dual rammi võtsin selle pärast et tahtsin saada autut väheke võimsamaks. kuna aga v6´ed ei ole just kõige töökindlamad siis valisin vanema r6 mootori.

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 21:01
Postitas chandler
hästi valisid siis. sõidan ise ka sellise motoga ja tean millest räägitakse :mrgreen:

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 21:04
Postitas arska
potsataja kirjutas:
arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi! 8)

nu ma panin ta 2.0 kere peale ja nu juhtmestikus ühendasin esialgu elutähtsad asjad mis annavad ajule märguande niiööle et süüde on sees ja kütusepump ja süüte pooli juhtmed (autodatast uurides saate täpsemalt teada) komput ma talle esialgu järgi ei saanud kuna juhtmed ei taha päris 1:1 klappida ikkagi.
respekt selle töö eest,aga kas tegid ise muidu v6i lasid teha v6i oli sull ka keegi särts meister kah k6rval?

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 21:05
Postitas potsataja
Argo kirjutas:See 2.6 ju hoopis lollikindlam kui see 2,5 v6 muidugi jah kilowatte on vähem ja küttekulu on ka suurem kui 2,5-l. Aga ärksus ja töökindlus löövad selle pisikese puuduse üle :D
selle küttekulu kohapealt kommenteeriksin niipalju ,et juhtmestikku ümber tehe tegin märkimisväärse avastuse. nimelt tuli välja et pihustid on jaotatud 2heks. st et 3mel pihustit jagavad ühtesi juhtme paare ja 3 teist pihustit jagavad ka omi juhtme paare. mis omakorda tähendab et 3 pihustit pritsivad kütust sama aegselt. mulle tundus see üsnagi veider.
nb: vabandan kui text on väheke arusaadamatu :P

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 21:06
Postitas potsataja
arska kirjutas:
potsataja kirjutas:
arska kirjutas:kysimus oleks selline et mis kere omega B peale sa selle 2,6 istutasid kas 2,0 2,5 v6i 30 ja mida täpsemalt sa siis juhtmestikus ymber pidid ehitama,sportlik huvi! 8)

nu ma panin ta 2.0 kere peale ja nu juhtmestikus ühendasin esialgu elutähtsad asjad mis annavad ajule märguande niiööle et süüde on sees ja kütusepump ja süüte pooli juhtmed (autodatast uurides saate täpsemalt teada) komput ma talle esialgu järgi ei saanud kuna juhtmed ei taha päris 1:1 klappida ikkagi.
respekt selle töö eest,aga kas tegid ise muidu v6i lasid teha v6i oli sull ka keegi särts meister kah k6rval?
kõik peale kardaani lühendamise tegin omal käel 8)

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 21:07
Postitas arska
et siis mis m6ttes,kas kolm panevad siis tyhja nagu siis kui ei peaks ve? :shock:

Re: omega b 2.6 dual ram

Postitatud: 01 Okt 2010 21:08
Postitas chandler
potsataja kirjutas:
Argo kirjutas:See 2.6 ju hoopis lollikindlam kui see 2,5 v6 muidugi jah kilowatte on vähem ja küttekulu on ka suurem kui 2,5-l. Aga ärksus ja töökindlus löövad selle pisikese puuduse üle :D
selle küttekulu kohapealt kommenteeriksin niipalju ,et juhtmestikku ümber tehe tegin märkimisväärse avastuse. nimelt tuli välja et pihustid on jaotatud 2heks. st et 3mel pihustit jagavad ühtesi juhtme paare ja 3 teist pihustit jagavad ka omi juhtme paare. mis omakorda tähendab et 3 pihustit pritsivad kütust sama aegselt. mulle tundus see üsnagi veider.
nb: vabandan kui text on väheke arusaadamatu :P
kas see oli juba siis enne nii tehtud? puhas huvi, see peaks vist moto tööse ju ka midagi mõjutama või kuidas :roll: