1. leht 1-st

Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 02 Okt 2010 15:15
Postitas arkst
Lambist hakkas algul seistes siis ka aeglaselt sõites tegema imelikku kriginat rooli lõpuni keerates. Ei tee koguaeg, kuid vahel teeb. Mis võib olla selle põhjustajaks?? Tundub, et tuleb kusagilt juhi poolsest küljest. Masinaks 2,5 td 97 a. sedaan.

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 02 Okt 2010 16:19
Postitas reims86
Roolivõimu/keneka rihm lõdva.

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 02 Okt 2010 20:13
Postitas Toi
Mul oli sama viga.. Läbi olid esimesed amordi puksid ja laagrid!

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 03 Okt 2010 11:39
Postitas arkst
Toi kirjutas:Mul oli sama viga.. Läbi olid esimesed amordi puksid ja laagrid!

Puksidest ma saan veel aru, kuid laagrid?? Kus kohas need laagrid asuvad.

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 03 Okt 2010 11:43
Postitas Anz69
amortidel on üleval otsas tugilaagrid ja puksid:)tavaliselt nimetatakse neid pukse ülemises otsas amordi patjadeks:)

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 03 Okt 2010 11:56
Postitas arkst
Anz69 kirjutas:amortidel on üleval otsas tugilaagrid ja puksid:)tavaliselt nimetatakse neid pukse ülemises otsas amordi patjadeks:)
Teem. Neid pukse ja lagreid on raske lahti saada. Hääl tuleks nagu alt. Kui kapott lahti hoida kas siis on häält ka ülevalt kuulda??

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 03 Okt 2010 14:03
Postitas Anz69
mismõttes raske lahti saada?
käändtelg lahti, vedru kokku ja ülevalt lahti ja ongi olemas. ei kujuta muidugi ette kas vedru peab enne kokku vajutama kui ülevalt lahti teed.
siis vahetad ära ja ongi kõik.

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 03 Okt 2010 19:54
Postitas kait
Anz69 kirjutas:mismõttes raske lahti saada?
käändtelg lahti, vedru kokku ja ülevalt lahti ja ongi olemas. ei kujuta muidugi ette kas vedru peab enne kokku vajutama kui ülevalt lahti teed.
siis vahetad ära ja ongi kõik.
Vedru tõmbad siis kokku kui alt ära on võetud. Soovitan võtta terve käändmik, sarniirist lahti ja suport küljest, abs ots lahti. Siis pole vaja pärast minna külgkallet paika ajama.

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 03 Okt 2010 19:58
Postitas Toi
Ratas alt,stabika kondi ots lahti.. Siis kapoti alt mutter maha koos taldrikuga(amordi otsast). Seejärel amordi alumised poldid lahti ja saad terve püstaku kätte(pole klambreid vaja panna). Kui püstak maas siis alles klamrid peale,seejärel jälle ülemisest otsast mutter maha ja ongi puks ja laager käes.. Pärast tagurpidi kokku tagasi! Endal see läbitud omal käel.. Pärast kindlasti ka sillastendi!

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 03 Okt 2010 20:23
Postitas Omega Sport Packet
Kontrolli ka velje sisekülge, et rooliotsa varras vastu velge ei käiks.OSa otsasid on suht eba kujuga ja nad poes ei saa aru ka kas parempoolse rooliga auto omad või mis aga nats teise kujuga.Ja need kipuvad pihta käima.Sama jama otsa sattusin.Alguses toimis kõik kenasti ja siis hakkas pull pihta kui ratta välja keerad lõpuni.Et need vale kujuga otsad jooksevad nii lähedalt mööda, et kui natuke kulub käib pihta või roolikarbis mingi teema.

Vaat üle asi igaks juhuks

Re: Rooli keeramisel tekkinud imelik krigin.

Postitatud: 05 Okt 2010 17:46
Postitas arkst
Tänud juhendamast. piab selle lõbu ette võtma. Vaja ka teiselt poolt stabikas vahetada ning rooliots. Siis kõik üks tegu.