1. leht 2-st

98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 26 Okt 2010 19:52
Postitas andreas23
probleem siis selles,et omega ei taha käima minna külma mootoriga, suht pikalt peab käivitama. praegu väljas kraadid 0 lähedased ja nüüd ei taha ültse minna, ennem saab aku tühjaks, kui juba miinus kraadid väljas siis on võimatu käima saada, isegi sooja mootoriga ei taha hästi minna aga ikkagi läheb aga ainult siis läheb sooja mootoriga kui ennem korra või paar korda eelsüüdet anda. selleks lüliti salongi toodud.
külma mootorit käiates nagu lubaks algul aga käima ei lähe, kui lõpuks masina käima saab siis käib ilusti ja ühtlaselt, pöörded ei kõigu mitte grammigi. sai uuritud etteande pumpa aga see tundus korras olevat kuna süüte sisse keerates hakkas kütet üles lööma. ise kahtlustasin kõrgsurvepumpa, pihusteid ja eelsüüteküünlaid aga nii mõnigi on öelnud, et see viga ei ole kõrgsurvepumbast.
EHK OSKAKS KEEGI NÕU ANDA JA ABIKS OLLA, ET MILLES VÕIB PROBLEEM OLLA.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 26 Okt 2010 19:57
Postitas reims86
Õhk süsteemis.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 26 Okt 2010 20:04
Postitas vivaldi
Õhk ei tohiks probleemiks olla. Proovi kõigepealt eelsüüte küünlad üle ja siis võib edasi minna teiste agregaatide juurde.

Ja kui küünlad on korras siis keera süüdet veidi varasemaks ja kui käivitumine läheb paremaks, siis on pump kulunud.

Edit: *varasemaks

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 26 Okt 2010 20:20
Postitas andreas23
hommikul kontrollin küünlad üle

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 26 Okt 2010 20:22
Postitas andreas23
vivaldi kirjutas:Õhk ei tohiks probleemiks olla. Proovi kõigepealt eelsüüte küünlad üle ja siis võib edasi minna teiste agregaatide juurde.

Ja kui küünlad on korras siis keera süüdet veidi hilisemaks ja kui käivitumine läheb paremaks, siis on pump kulunud.
kuidas ma seda süüdet keeran, ma diislitest suht võhik

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 26 Okt 2010 20:25
Postitas vivaldi
Ma ei tea isegi täpselt. Aga pumpa tuleb ühele poole keerata.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 26 Okt 2010 20:42
Postitas reims86
Ühel tuttaval oli sama jama, et käivitus käiamisepeale ja pumbas oli lõptulemuseks kuskil vesine õhk vms ning selle eemaldamisel käivitub juba üle poole aasta suht hästi.
Väga väike viga võib teinekord väga palju jama toota.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 27 Okt 2010 17:44
Postitas siidisaba
Alustaks sellest, et käivitamis probleemid algavad sellest et on eelsüüte küünlad on omaaja ära elanud. St. et töötavad aga mitte nii efektiivselt kui vaja. Teiseks palju on läbitud kilometraaz? Kui on 250 000 -350 000 siis eelduste kohaselt sul vaja mootorit remontida. Tehas annab mootori kettidele 500 000 aga need venivad ennem seda välja. Vahetus pole kerge töö. Ajutiselt aitab kõrgsurvepumba reguleerimine, aga mitte igavikuks. Kui ei tea siis lase seda kuskil diislikeskuses teha. Aga niipalju võin veel ütelda et remont pole odav. Aga kui tehtud siis pikalt muretu liikumine. Muideks kui vivaldi arvas et pump kulunud siis tegelt mootoriketid kulund ja venind. Pump oleks viimane mida remontida/vahetada.

Jõudu tööle ja paksu rahakotti soovib Piilupart.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 28 Okt 2010 18:56
Postitas andreas23
seda on ka kolm remondimeest öelnud, et nad hästi ei usu, et viga võib pumbas olla, soovitati ka algul muid asju kontrollida ennem kui pumba kallale läheksin, aga eks ma üritan siis süütenurka tiba keerata ja vaatame mis toimub.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 29 Okt 2010 07:52
Postitas Tim
Kas külma mootoriga veninud ketid niipalju mõjuvad(soojuspaisumine)?

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 29 Okt 2010 10:07
Postitas siidisaba
Tim kirjutas:Kas külma mootoriga veninud ketid niipalju mõjuvad(soojuspaisumine)?
Jah mõjuvad- meil oli punasel külmaga käivitumine suht nalja number juba. Kui halli ostsime siis sai punase mootor remonditud ja pärast seda polnud mingeid probleeme mis puutusid käivitusse.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 29 Okt 2010 10:26
Postitas andreas23
siidisaba kirjutas:
Tim kirjutas:Kas külma mootoriga veninud ketid niipalju mõjuvad(soojuspaisumine)?
Jah mõjuvad- meil oli punasel külmaga käivitumine suht nalja number juba. Kui halli ostsime siis sai punase mootor remonditud ja pärast seda polnud mingeid probleeme mis puutusid käivitusse.
kas ma siis peaksin ideejärgi ketid ära vahetama we, et käivitamise korda saaksin

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 29 Okt 2010 10:31
Postitas siidisaba
andreas23 kirjutas:
siidisaba kirjutas:
Tim kirjutas:Kas külma mootoriga veninud ketid niipalju mõjuvad(soojuspaisumine)?
Jah mõjuvad- meil oli punasel külmaga käivitumine suht nalja number juba. Kui halli ostsime siis sai punase mootor remonditud ja pärast seda polnud mingeid probleeme mis puutusid käivitusse.
kas ma siis peaksin ideejärgi ketid ära vahetama we, et käivitamise korda saaksin
Noh kui muu- küünalde vahetus, pumba kruttimine, juhtpihusti kontrollimine tulemusi pole andnud siis oleks vast jh mõistlik mootoriremont teha. Ah jh- akul peab ka ikka korralik vunk sees olema- diisel tahab powerit saada ja kui see vana tuleks selle vahetuse peale ka kaaluda.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 29 Okt 2010 11:13
Postitas arkst
Piilu panrb õiget juttu. Alati ei ole pumbas viga.

Re: 98a. 2.5td külmalt käivitamine

Postitatud: 29 Okt 2010 11:17
Postitas siidisaba
arkst kirjutas:Piilu panrb õiget juttu. Alati ei ole pumbas viga.

Ega nüüd kõike ka piilu ei kirjutanud :lol: Kuigi peab tõdema jah, et minu teadmised siiski temalt pärinevad :P