hakkasin vaikset viisi uurima, kuidas lekkega hakkama saada.
Minu saanil on pääl selline ZF karp nagu 8073 955 105 (90 538 679).
Auto Suppliers Limited andmed on sellised;
Omega
1994-2003
VM NO 90541370, 9195806; OE NO 8052911121; ZF gear Servotronic
OE KIT REF 8052633052 (peaks siis olema remkomplekti nr)
Auto Suppliers kood on AS12067 (Kit gear)
Omega
1994-2003
VM NO 90511410, 90541368; OE NO 8073955101; OE NO 8073955105; OE NO 807395511; ZF gear non Servotronic
OE KIT REF 8073633001, OE KIT REF 8073633003
Auto Suppliers kood on AS12059 (Kit gear)
Omega
1994-2003
VM NO 9195804; OE NO 8073955101; OE NO 8073955105; OE NO 807395511; ZF gear non Servotronic
OE KIT REF 8073633001, OE KIT REF 8073633003
Auto Suppliers kood on AS12059 (Kit gear)
Pendelhoova võllil olevad tihendid peaks olema sellised;
0770.035.521 pos 2.3
8086.033.101 pos 4.1
8055.033.109 pos 4
0634.306.254 pos 4.4
0634.312.277 pos 4.2
8054.605.149 on võlli kood pos 60

ZF roolikarbi joonis:

Kuna midagi kaotada ei ole, ehk siis mingi hetk peab tihendid lahti katkuma niikuinii, mõtlesin korra proovida õlilisandeid.
Siin seal lugedes ja uurides sattusin sellisele keemiale;
Roolivõimendi hermeetik ja tuuning SMT²-ga.
[HG7023 / 295 ml]

Seda möksi müüakse siin ja seal, Prismad jne., vist kuskil 100EEK tuuris potsik. (Prismas maksis 115,-EEK)
Sisse valasin selle 14.nov.2010
Praeguseks on roolivõimendi töötanud selle lisandiga ehk sedasi 1,5 tunni jagu.
Varem tuli kuskil 30sekundi tagant tilk mööda pendelhoova võlli. Praegu on tilkumine aeglustunud

16.11.2010 õhtuks seisukord selline, et viimased veerand tundi püsis võll ja pendelhoob kuivana.
Seisukohta veel võtta pisut vara, eks ma lasen aga süsteemil käia aeg-ajalt. Aeg näitab, kas ja kui kuivaks karp jääb

Vene foorumis väitsid mehed, et tilkumise tegelik põhjus pidavat hakkama pihta tihendist positsioon 103.
Et kui sealt hakkab lekkima, siis pressibki lõpuks pendelhoova võlli poritihendi (pos 4.2) vahelt õli välja.
Selge on see, et igal konkreetsel karbil on miski oma häda kallal.
Ega mina tegelikult teagi täpselt, mis tihend just minu saanil siristab. Kui HG7023 tõesti mõneks ajaks lekke peatab, väga hea ... ehk lubab mõne aja kuiva kõhualusega ringi vuristada.
17.11.2010 - õhtuks võttis niipalju kuivaks karbi, et kannatas ülevaatusel ära käia

Antud hetkel sain HG7023 abil karbi lekke kontrolli alla kolme päevaga. Aga eks korralikuma ja püsivama tulemuse saamiseks tuleb ikkagi karp lahti võtta ning vaadata, mis seisus võll ning tihendid on.
ZF tooteid ja detaile saab küsida AS KG Knutsson Autoeksperdi kauplustest. Niipalju olen kodutööd teinud. Ei ole ainult veel võrrelnud ZF ja OÜ Simraconis müüdavaid Merkeli tihendeid. Eks ilmselt kevade poole soojemate ilmadega peaks karbi käsile võtma. Esimene kiire sai nüüd ju mööda

01.dets 2010 - seni karp peab. miskit abi sellest õlilisandist oli. Eks siis näeb, kauaks seda õnne jagub.
22.dets 2010 - ka praegu püsib veel vedelik roolivõimu paagis taseme juures. Julgen seega tulemuse rahuldavaks hinnata.