Küsimusi omega b 2.5 125 kw mootori kapitaalremondist
Postitatud: 02 Dets 2010 08:49
Et siis räägiks sydamelt ära ja kysiks targematelt nõu.
Meil naisega on Opel Omega B 1998 aasta caravan v6 125 kw 2.5 liitrise mootori ja automaatkastiga . Tegelikult mitte auto, vaid kirstunael. Ostsime selle natuke rohkem kui kaks aastat tagasi ja praeguseks oleme remondile kulutanud sisuliselt sama summa, mis auto eest ostes maksime. Koigepealt ytles yles käigukast. Automaadil, teadagi, kallis asi, onneks leidus hea romula ja see sai suhteliselt odavalt vahetatud, isegi garantii anti. Järgmine suurem pauk oli ABS-ploki ylesytlemine, jällegi onnestus remondiga pääseda. Ja siis, sel suvel, auto yhel hetkel ootamatult enam ei käivitunud, selgus, et väntvõlli andur oli omadega ohtal. Rääkimata sellest, et nagu tõeline Opel, lekib see masin pidevalt kas jahutusvedelikku voi õli.
Lyhidalt, selline tunne tekkis vahepeal, et naise kogu palk läheb auto remondile. Aga naine on mul kange: tal on selle autoga seoses oma sentimentaalsed mälestused ja alles eelmisel nädalal teatati mulle resoluutselt- autod meie peres voivad tulla ja minna, aga SEE auto jääb. Vähemalt seniks, kuni roostesurma sureb. Mis kere seisukorda vaadates on veel kaugel, pealegi plaanime kui rahalisi võimalusi tekkib selle kere ka üles vuntsida tulevikus. Ja noh ausalt öelda kui see auto parajasti ei leki siis sõidab ju väga hästi.
Aga jah. Nyyd siis oli naisega selline jutt, et suvel (praegu nimelt asume võõral maal tööl ja Eestisse tuleme alles suvepuhkuse ajaks) plaanis selle autoga tõsine töö ette votta. Kuna õlilekked mootorist on viimasel ajal nagu teeremont Eesti moodi- paned yhe augu peale paiga, tuleb korvalt uus- siis oli mõte, et laseks selle mootori koost lahti võtta ja kõik väsinud jupid ära vahetada yhe töö käigus. Päris mootorivahetusele esialgu ei moelnud- uut pole ju kuskilt votta, pruugituga aga ei tea iial, kas ei satu mitte vihma käest räästa alla. Nyyd aga lugesin siit foorumist, et keegi oli oma 2,5 liitrise mootori vahetanud 2 liitrise vastu, mis olevat töökindlam. Seega liikus mõte ka selles suunas, et äkki oleks hoopis mõistlikum mootor mõne teise mootoriga asendada
Et siis nagu palukski kogenumatelt ja targematelt selles osas konsultatsiooni, et 1. kumb oleks mõistlikum, kas vana kapitaalremont voi asendamine uuega 2. kui asendada, siis millega soovitate ja 3. mis hinnaklassi molemad tööd umbes jääks ning 4. kas on vabatahtlikke, kes oleks huvitatud selle tööga oma käpad õliseks tegema. Või siis teab siinne rahvas mõnda töökoda soovitada kuhu see õnnetus oleks mõistlik viia, et ta enam selline õnnetus ei oleks
Ja siis on veel plaan auto väljanägemist ka natuke kopitseda, nii et koiksugused maalrikalduvustega inimesed voiksid ka endast märku anda- nainetahaks värsket värvi autole peale ja kapotile yhe kena logo plätserdada lasta. Ja voibolla ka tuled natuke kelmikamate vastu vahetada (naisel on mingi kiiks tuledega ). Kuigi noh tehnilise poole korda saamine on siiski prioriteet - värvimisega kannatab ka järgmise aastani oodata.
Panen selle teema siia yles lootuses saada ideid ja konstruktiivseid ettepanekuid.
PS - hetke silmatorkavad hädad, mis ehk osad saavad siin kohapeal korda tehtud on järgmised - augud summutis - noh sellele leiame lahenduse, siis õlilekked - enne ajas külje pealt välja nüüd tundub et kuskilt ülevalt poolt - eile kuivatasin mootorit eks nüüd kui naine koju tuleb ole õhtul näha kui palju ja kust. Ja siis on mingi õudne vihin ja kolin ees rihmade juures. Mis peaks veel täitsa värsked olema. Hulluks ajab
Nüüd sai küll pikk tekst. Tänud kõigile, kes viitsivad läbi lugeda ja nõu anda. Vabandust täpitähtede puudumisest kohati. Enamus tekstist on kirjutatud arvuti peal, kus neid ei ole.
Meil naisega on Opel Omega B 1998 aasta caravan v6 125 kw 2.5 liitrise mootori ja automaatkastiga . Tegelikult mitte auto, vaid kirstunael. Ostsime selle natuke rohkem kui kaks aastat tagasi ja praeguseks oleme remondile kulutanud sisuliselt sama summa, mis auto eest ostes maksime. Koigepealt ytles yles käigukast. Automaadil, teadagi, kallis asi, onneks leidus hea romula ja see sai suhteliselt odavalt vahetatud, isegi garantii anti. Järgmine suurem pauk oli ABS-ploki ylesytlemine, jällegi onnestus remondiga pääseda. Ja siis, sel suvel, auto yhel hetkel ootamatult enam ei käivitunud, selgus, et väntvõlli andur oli omadega ohtal. Rääkimata sellest, et nagu tõeline Opel, lekib see masin pidevalt kas jahutusvedelikku voi õli.
Lyhidalt, selline tunne tekkis vahepeal, et naise kogu palk läheb auto remondile. Aga naine on mul kange: tal on selle autoga seoses oma sentimentaalsed mälestused ja alles eelmisel nädalal teatati mulle resoluutselt- autod meie peres voivad tulla ja minna, aga SEE auto jääb. Vähemalt seniks, kuni roostesurma sureb. Mis kere seisukorda vaadates on veel kaugel, pealegi plaanime kui rahalisi võimalusi tekkib selle kere ka üles vuntsida tulevikus. Ja noh ausalt öelda kui see auto parajasti ei leki siis sõidab ju väga hästi.
Aga jah. Nyyd siis oli naisega selline jutt, et suvel (praegu nimelt asume võõral maal tööl ja Eestisse tuleme alles suvepuhkuse ajaks) plaanis selle autoga tõsine töö ette votta. Kuna õlilekked mootorist on viimasel ajal nagu teeremont Eesti moodi- paned yhe augu peale paiga, tuleb korvalt uus- siis oli mõte, et laseks selle mootori koost lahti võtta ja kõik väsinud jupid ära vahetada yhe töö käigus. Päris mootorivahetusele esialgu ei moelnud- uut pole ju kuskilt votta, pruugituga aga ei tea iial, kas ei satu mitte vihma käest räästa alla. Nyyd aga lugesin siit foorumist, et keegi oli oma 2,5 liitrise mootori vahetanud 2 liitrise vastu, mis olevat töökindlam. Seega liikus mõte ka selles suunas, et äkki oleks hoopis mõistlikum mootor mõne teise mootoriga asendada
Et siis nagu palukski kogenumatelt ja targematelt selles osas konsultatsiooni, et 1. kumb oleks mõistlikum, kas vana kapitaalremont voi asendamine uuega 2. kui asendada, siis millega soovitate ja 3. mis hinnaklassi molemad tööd umbes jääks ning 4. kas on vabatahtlikke, kes oleks huvitatud selle tööga oma käpad õliseks tegema. Või siis teab siinne rahvas mõnda töökoda soovitada kuhu see õnnetus oleks mõistlik viia, et ta enam selline õnnetus ei oleks

Panen selle teema siia yles lootuses saada ideid ja konstruktiivseid ettepanekuid.
PS - hetke silmatorkavad hädad, mis ehk osad saavad siin kohapeal korda tehtud on järgmised - augud summutis - noh sellele leiame lahenduse, siis õlilekked - enne ajas külje pealt välja nüüd tundub et kuskilt ülevalt poolt - eile kuivatasin mootorit eks nüüd kui naine koju tuleb ole õhtul näha kui palju ja kust. Ja siis on mingi õudne vihin ja kolin ees rihmade juures. Mis peaks veel täitsa värsked olema. Hulluks ajab

Nüüd sai küll pikk tekst. Tänud kõigile, kes viitsivad läbi lugeda ja nõu anda. Vabandust täpitähtede puudumisest kohati. Enamus tekstist on kirjutatud arvuti peal, kus neid ei ole.