1. leht 2-st

Jahutus ventilaator

Postitatud: 08 Dets 2010 08:09
Postitas vaidc17
Kui jahutus ventilaatorile otse toite panna töötab aga kui temperatuur tõuseb nii kõrgele et ventilaator peaks tööle hakkama ei hakka. Kus võib kaitse asuda. Salongis ei ole. Aitäh juba ette.

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 08 Dets 2010 09:19
Postitas o:mega
Ilmselt andur ära. Või anduri juhe.

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 08 Dets 2010 12:42
Postitas Andreas0110
Ventika relee on aku kõrval karbis seal, võid sealt voolud üle kontrollida kah. Aga tõenäoliselt andur jahh.

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 08 Dets 2010 13:43
Postitas pikkLauri
kas kaitse kah seal releekarbis mitte polnud

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 08 Dets 2010 20:59
Postitas Andreas0110
Kaitse on aku peal olevas karbis, mis selle aju ja releekarbi küljes on...

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 08 Dets 2010 21:10
Postitas riskikuller
vaidc17 kirjutas:Kui jahutus ventilaatorile otse toite panna töötab aga kui temperatuur tõuseb nii kõrgele et ventilaator peaks tööle hakkama ei hakka. Kus võib kaitse asuda. Salongis ei ole. Aitäh juba ette.


sul on radika küljes olev andur ara.

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 04 Aug 2011 00:48
Postitas risto00
Tervist, oskab ehk keegi aidata, 2,5 v6 nimelt ei hakka jahutus tööle, temp anduri pistikust lihtsalt ühendada klemmid, relee plõksub, aga ventikad tööle ei hakka, ühele ventikale panin otse voolu peale... see vist oli välimine aku poolne, sedasi hakkas vent tööle, aga muidu ei midagi. Testriga mõõtsin, ühe ventikani jõuab 5V, kui anduri pistikust ühendada klemmid, aga seda vist on ka vähe? Teiseni ei jõua üldse voolu. Kas võib olla relee ise läbi? Ja mis veel imelik, pärast pikemat sõitu tallinnasse, fooride taga seistes läks temp kuskil 95, mõtlesin et panen puhuri sooja puhuma, aga temperatuuri seier sellega tõusis kuskil poolteist kraadi, ja üldse hakkas siis kuumaga iga liigutuse peale seier tõmblema, ka tulede lülitusega. See peaks nagu olema massi puudus, aga aku juures ei ole massi juhet katkist, vigast ega ka kuumaks minevat, varemalt oli, aga see on korda tehtud. On kuskil mingi juhe äkki vigane või milles asi võib olla? Temperatuuri andur vist jah läbi omadega, klambri diagnostika näitab viga 15, anduril pinge kõrge vms, pidavat tähendama vigast andurit, aga et kui selle pistikust ühendada, siis ju peaks ikkagi vendid tööle hakkama? :? Lisaks küsiks veel et milline on see relee ja kas sellel kaitse ka on? Pidid vist olema aku kõrval karbis, aga et millised?

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 04 Aug 2011 06:10
Postitas opelist
risto00 kirjutas:...ja üldse hakkas siis kuumaga iga liigutuse peale seier tõmblema, ka tulede lülitusega. See peaks nagu olema massi puudus, aga aku juures ei ole massi juhet katkist, vigast ega ka kuumaks minevat, varemalt oli, aga see on korda tehtud. On kuskil mingi juhe äkki vigane või milles asi võib olla?
On mõlemad akuklemmid korda tehtud? Kui jah, siis mis seisus on generaatori ühendus akuga ning mootori ja kere vaheline massijuhe?
Kui kõik kaablid korras, siis järgmiseks võiks kontrollida generaatori ja aku seisukorda.
risto00 kirjutas:Lisaks küsiks veel et milline on see relee ja kas sellel kaitse ka on? Pidid vist olema aku kõrval karbis, aga et millised?
forum/viewtopic.php?f=33&t=512

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 04 Aug 2011 06:43
Postitas risto00
Tänase päeva jooksul üritan need juhtmed siis kõik üle kontrollida.
Aga kas seda releed on võimalik kuidagi kontrollida ka või peaks lihtsalt uue ostma?
Eeldan et sain õigesti aru et vajalik on skeemi pealt 4 K67 Dark Blue Cooling fan Relay ?

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 04 Aug 2011 22:55
Postitas Omega Sport Packet
Andurit on ka võimalik testriga kontrollida.

Vaata see ecu jahutusventilaator , mis juhipoolse poritiiva all on , see hakkab koos jahutusvendiga tööle.Minu masial nii on.

Ecu karbis on päris tuntav tuuletõmme sees.

Enda masia releed, kas autodata ei anna infot selle kohta?

Reeglina kärssab ära kaitse, siis relee ja selleks nad on, et muu oluline ära ei kärsaks.

Releed väsivad ka ära pika peale.

Relee ahelaid on ka võimalik mõõta aga lhtsam on uus pessa lükata ja mure unustada kui relee viga.

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 05 Aug 2011 14:37
Postitas Rambo
minu oomil oli vendukate kala õnnex ainult läbi kärsanud kaitsmed kapote alt. 30A kaitsmed olid 2tki

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 06 Aug 2011 07:35
Postitas risto00
Ükski kaitse ei paista läbi olema.
Ecu karpi ei ole käimise ajal uurinud, ja ega ei tea ka millal kuulata, kui vendid tööle ei hakka, siis nagu ei raatsi lihtsalt ka oodata kuni temp 100* läheb, et äkki hakkab.
Kas kuskilt juhtmestikku ei ole mõtet arvata läbi olema, või see liiga vähe tõenäoline?
Ja peale selle olen ma kuulnud nüüd kahtemoodi, et kummal pool see jahutuse radikas on, kas väljas pool, ja konditsioneeri oma on sees pool, või vastupidi? Väljas pool on kaks ventikat, et see ikka jahutus ja seespool kont?
Lisaks küsin veel, et kas see on normaalne, et käima pannes temp läheb kõrgemale, ja siis mingite sekundite jooksul kukub tagasi mõne kraadi võrra?

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 07 Aug 2011 22:35
Postitas Rambo
välimine on kondi radikas sisemine jahutus. minul algul uhavad 2 vendukat ees 2 erineva astmega ja kui ikka liiga kuum siis võtab veel selle sisemise ka järgi.

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 13 Aug 2011 21:33
Postitas rats911
Tere, paluks ka abi , probleem järgmine- auto käima pannes hakkab jahutus vent kohe tööle, aga sedasi vaikselt pööreldes. ja kui juhtub temp päris kõrgeks minema siis suvatseb üldse seisma jääda. anduris ja releedes ei tohiks viga olla kuna sai vahetatud. Proovisin vendile otse voolu taha panna, siis hakkas ikka korralikult vuhisema, nii et miski korralik jama sees. Kui keegi oskab aidata siis tänud ette! Infiks veel et tegu 85kw ja kliimaga versiooniga.

Re: Jahutus ventilaator

Postitatud: 13 Aug 2011 23:26
Postitas wtf
rats911 kirjutas:Tere, paluks ka abi , probleem järgmine- auto käima pannes hakkab jahutus vent kohe tööle, aga sedasi vaikselt pööreldes. ja kui juhtub temp päris kõrgeks minema siis suvatseb üldse seisma jääda. anduris ja releedes ei tohiks viga olla kuna sai vahetatud. Proovisin vendile otse voolu taha panna, siis hakkas ikka korralikult vuhisema, nii et miski korralik jama sees. Kui keegi oskab aidata siis tänud ette! Infiks veel et tegu 85kw ja kliimaga versiooniga.
Et lisaks veel see ka, et vent suvatses siis seisma jääda, kui autol soenduse süsteemi kinni panime (kliimal OFF nupp), vent jäi ka nii kohe seisma. Et kus on loogika?
Mille järgi vent töötab? Kas andur radikas (3-juhet), sealt edasi 2 releed (2 kiiruse jaoks, rohelised väiksed releed?) ja siis releedest ventikasse juhtmed(2 juhet)? Või on mingi ajukene ka vahel või värki?
Tundub, et 2. kiirust pole üldse tal olemas, ei funka.