1. leht 1-st

äsja soetatud 2,6 dual ram automaat kastiga

Postitatud: 19 Dets 2010 18:07
Postitas silluboy
soetasin ka endale omega a mis 92 aastast ja 2,6 dual ram.
Räägivad et see haruldus aga ma sain selle 6000.-
Vigasedst sedasi et mootoris on klõbin sees, arvatavasti klapp ja vaja oleks reguleerida, sooviks vahe suurust teda.
Kerel on karbid läbi, esi uksed vajund salongis mõned asjad ei tööta.
Veermikust seda et piduri kettad ja klotsid on läbi, ratta mõõduks on 205 r16 rehvi paksust eip mäleta.
oz veljed jne.
A ja taga juhipoolne ust vaja uut ja see automaat kastiga.
Ühesõnaga kas tasub seda masinat taastada ja kas on keegi tartus kes tunneb seda masinat hästi, et vaataks masina üle ja koostaks täpse nimekirja töödest mis vaja, ma ju ei tea selle elektroonika osast midagi ja seal nii palju lahtisi pistikuid ja ümber tehtud osi, näiteks mootori ventika juhtestik koos releega on ümber tehtud ja mingi nupp pandud salongi millest käima panna jne jne.
sorry pikk ja segane tekst aga räägiks sellest masinast

Re: infi

Postitatud: 19 Dets 2010 18:18
Postitas MegaHabe
silluboy kirjutas:soetasin ka endale omega a mis 92 aastast ja 2,6 dual ram.
Räägivad et see haruldus aga ma sain selle 6000.-
Vigasedst sedasi et mootoris on klõbin sees, arvatavasti klapp ja vaja oleks reguleerida, sooviks vahe suurust teda.
Kerel on karbid läbi, esi uksed vajund salongis mõned asjad ei tööta.
Veermikust seda et piduri kettad ja klotsid on läbi, ratta mõõduks on 205 r16 rehvi paksust eip mäleta.
oz veljed jne.
A ja taga juhipoolne ust vaja uut ja see automaat kastiga.
Ühesõnaga kas tasub seda masinat taastada ja kas on keegi tartus kes tunneb seda masinat hästi, et vaataks masina üle ja koostaks täpse nimekirja töödest mis vaja, ma ju ei tea selle elektroonika osast midagi ja seal nii palju lahtisi pistikuid ja ümber tehtud osi, näiteks mootori ventika juhtestik koos releega on ümber tehtud ja mingi nupp pandud salongi millest käima panna jne jne.
sorry pikk ja segane tekst aga räägiks sellest masinast
see mootor vgha hää, hooldus kulud madalad ja pommikindel. Kere paistab suht läbi olema, aga kui avariid olnud pole siis sellel masinal nagu potensjali oleks :wink:
Ma vihkan nihukesi inimesi kes hakkavad auto elektroonikat ümber tegema selle aseme,l et viga üles ottsida.
eiuksel tuleb tiftid ää vahetada siis asi vähe parem.
kui hakkad veermikul midagi vahetama siis lase munakatese määret juurde panna 8)
Omega A väga hää masin

Re: infi

Postitatud: 19 Dets 2010 19:24
Postitas viljar
Nendel mootoritel on hüdrotõukurid ja neid reguleeritakse teistmoodi, siin on juttu http://www.createforum.com/phpbb/viewto ... aitss#2305" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui poolraamid ja esimeste vedrupüstakute ümbrused ka roostepoolt puretud, siis pole enam otstarbekas "laipa" elustada. Kui sul omal koht olemas kus ise saad teha vöi on sul keegi kes keevitustöid poolmuidu teeb, siis võid teda veel remontida. Kui ei, siis otsi korralikum isend.

Re: infi

Postitatud: 19 Dets 2010 20:17
Postitas silluboy
poolraam on iseenesest täiesti korras ja vedru pesad ja amordi asjandused poritiibadel on korras aind karbid on läbi sest neid ple hooldatud ja seal olid plastikud peal, juhipoolset karpi praktiliselt polegi aga kunde poolne on enam vähem

Re: infi

Postitatud: 19 Dets 2010 20:20
Postitas silluboy
ja dual ramil eip saa ju nii reguleerida seda klappi sest kui ma tahan klapikambrikaant maha võtta ma pean ju selle õhujama pealt maha kakkuma, ning kui ma selle maha kakun siis enam mootorit käima panna ei saa.
Ma sain aru et seda tehti töötava mootoriga :?

Re: infi

Postitatud: 19 Dets 2010 20:42
Postitas roodla
Tartus osasid tahad või keretööde järgi vajadus tekib võid ühendust võtta 53 900 300.

Re: äsja soetatud 2,6 dual ram automaat kastiga

Postitatud: 20 Dets 2010 18:18
Postitas silluboy
kuulge aga mul too automaat kastiga, et mis värk sellega on, töökindluse ja muu sellise suhtes