1. leht 3-st

jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 11 Jaan 2011 22:55
Postitas omega 2.5 td
mure seisneb siis selles et 2.5 td 96kw 97a. ei taha külmast hästi käima minna, eelsoendus küünlad olen vahetanud, pihustid vahetasin uute vastu, mootori ketid ja taldmikud on vahetatud, õlid filtrid vahetatud, kütuse filtrid vahetatud. nii kui külmalt käivitada siis peab käiama päris hulga et läheks ja kui läheb siis mingi aja pärast tuleb ka klõbin kohe sisse, klapiklõbin see ei ole on klapist vähe tumedam heli. tühikäigul seda klõbinat pole aga kaasi andes on kohe klõbin sees. tundub nagu oleks tõukurid aga need klõbiseks ju koguaeg.Nii suretan mootori minuti või paari minuti pärast välja ja käivitan kohe uuesti ja nagu esinduse auto veerand pöördest ja käib aga klõbin ikka kaasi andes, tühikäigul mitte. mõistus otsas oskab äkki keegi aidata. Kas võib olla pumba jaoturpea või pump ise peetis. äkki tuleb pumbast klõbin aru ka eriti ei saa. :(

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 11 Jaan 2011 23:11
Postitas reims86
Šüüte nurk äki vale. Pistikud jäid köik paika kui pumpa tegid?

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 00:02
Postitas omega 2.5 td
süüde ja kütuse etteanded, tühikäik, küttekulu, ja kiirendus on kõik boschi stendis paika toksitud. aga tänud sellegi poolest.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 00:51
Postitas o:mega
Hüdrotõukurid või nende õlikanalid tundub. Märgid ikka keti vahetusel jäid paika? Kas ikka küünlad toimivad õieti?

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 01:39
Postitas petzp
Diislitel tekib spetsiifiline pihustite lagin, kui kütusetorustikku satub õhumulle kütusefiltri vahetamisel näiteks.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 07:34
Postitas roodla
Süüde võib liiga varane olla.
Pane pump umbes keskmise astme peale ja proovi siis.

Kui kett oleks valesti peal oleks tagajärjed käes juba selle käivitamise peale.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 07:35
Postitas o:mega
petzp kirjutas:Diislitel tekib spetsiifiline pihustite lagin, kui kütusetorustikku satub õhumulle kütusefiltri vahetamisel näiteks.
Aga see lagin peaks natukese aja pärast kaduma.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 09:10
Postitas reims86
Jõudu on ikke niipalju kui peaks?

Diagnost abiks.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 09:16
Postitas kloox
Ega siin muud aita,kui alumist otsa lammutama,mõni saale ära ja see et külmalt pikka minekut tahab on ikka juba kohvi tunnusmärk. :? .Omal nahal kogenud,nii bena,kui disla peal.Kaasi andes tekib klõbin ja kui maha lased,siis kaob ära.Kui pihusti suts vett saab,siis võib kinni jääda,aga see tugev ja terav lagin ja ära ei kao üldjuhul.Kui õhk sees torustikus ja lagiseb :lol: pole mina veel sellist asja kuulnud,kuigi olin ikka päris mõnda sellist mootorit lammutanud,remontinud.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 12:00
Postitas omega 2.5 td
ei usu et alumise osaga midagi häda on, sest olen meelega piirajasse lasknud mootori et tulgu mis tuleb ja päris mitu korda aga kõik on endine. kui pihusti või torustikus on õhk või vesi siis kuda ma selle välja saan, pihustid just vahetasin, sellepärast vahetasingi et osad pihustid olid kinni ja kusesid ja mootor käis ebaühlaselt tühikäigul ja minna ei jõudnud. nüüd sellega kõik korras. aga klõbin ikka alles üks tark ütles viljandi raelist et pump teeb sellist häält et seal plunsrid kulund ja sellepärast ka külm käivitus kehv kuigi peaks olema plunsripea puhul soojalt kehv käivitus.mida teha mõistus otsas, olen 5000km sellise klõbinaga sõitnud

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 17:51
Postitas roodla
omega 2.5 td kirjutas: üks tark ütles viljandi raelist et pump teeb sellist häält et seal plunsrid kulund ja sellepärast ka külm käivitus kehv kuigi peaks olema plunsripea puhul soojalt kehv käivitus.mida teha mõistus otsas, olen 5000km sellise klõbinaga sõitnud
Kulunud pump ei hakka eriti häält tegema. Käivitumine läheb soojast peas väga raskeks ja pöörded kõiguvad.
Sellel mootoril klapid reguleeritakse vist tõukuritega :?:
Kunagi 524-l oli selline juhus et nookuri alla käivad taldrikud olid kulunud ja sõitsin samamoodi laginaga ringi nagu saale hakkaks minema. Mitu korda sai reguleeritud aga nukka maha ei võtnud ja ei avastanud seda viga.

Kuula täpselt mis lagiseb...mootor?pump? Kui pump siis 13 võti ja süüde hilisemaks.
Kas minek alles?

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 18:37
Postitas omega 2.5 td
tänud aga tundub et vist nookurid, klapid, taldrikud või hüdrotõukurid tulin just sõidust ja andsin tavalisest rohkem pööret nii umbes 2500-3000 deni ja äkki hakkas lagin kõvemaks minema ja mingi hetk kadus ka jõud ära ja nüüd on ka plagin tühikäigul.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 18:40
Postitas omega 2.5 td
sorry sellel mootoril pole nookureid. hüdrotõukurid ju. aga mis selle rohuks siis oleks kas kaan maha ja kaanele kõikide asjade vahetus siis klapid, tõukurid, klapisääretihendid jne... või on muu lahendus. ma eriti midagi muud ei näe hetkel.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 18:45
Postitas omega 2.5 td
lagin on nagu rohkem mootoris ja rohkem salongi poolses otsas see asi ka veel et kui rohkem pööret anda siis peale 3000 hakkab tulema mootorisse ja tervesse keresse väike vibra kuid mitte suur.

Re: jamad omega 2.5 td-ga

Postitatud: 12 Jaan 2011 20:18
Postitas o:mega
Kas kuskilt stetoskoopi saad omale sebida? Kas mootoripesuainet oled kasutanud? Igaks juhuks kuula, kas turbo juurest hääl ei tule.