Tere!
Mõtlesin, et kirjutaks ka siia oma autost. Korra on ta läbi käinud varastatud autode alt.
Autoks siis Opel Omega 2.0 85kw. Auto on väljunud tehasest 1992aastal, kust ta väga palju lisasid kaasa ei saanud. Värviti ta tehaseks lillaks. Isa otsis juba pikemat aega endale lääne liikurit. Sai ikka temaga koos marsitud mööda turgusid. Lõpuks leidis Pärnust tolle liikuri. Sai siis kaup ära tehtud ja auto liikus ta meie hoovile. Isa kasutas teda igapäeva liikurina 2007aastani mil sain load ja omandasin ta. Autot olen kasutanud, kuni igapäeva liikurina. Autol sai 2009aasta jõulude ajal tehtud mootoriremont. Vahetatud on rõngad, saaled, enamus tihendid, klapid on lihvitud, klapisääre tihendid vahetatud. Autol olen korra keevitanud karpe. Muidugi on kulunud ka sillaosa ja sealt on vahetanud rooliotsi ja tagavedrusid. Auto teenis mind kuni eelimine aasta varastati. Sellest ajast olen teda vaikselt taastanud. Mis siin ikka rääkida, lisan ka mõned pildid.
Hetke seis:
Viimati muutis mhku, 02 Juun 2012 20:21, muudetud 1 kord kokku.
jah,kahju muidugi et niivisi ära ryystatud oli kui kätte said,aga muidu väga viisaka ja sirge olemisega teine sul,selliseid A omegaid varsti on kindlasti raske leida!
Loodan, et kuu lõpuks saan ära värvitud ja uue klaasi ette. Praegu koolis eksamid ja pole aega teha. Neljapäeval maale ja siis peab suure hooga edasi panema.
Täna sai siis värv selga. Tulemus tuli isegi hea, kuigi ruum oleks võinud soojem olla. Laki kõvendi jaoks 2 kuud seismist oli vist vähe liig. Kuigi oli kinnises anumas ja ma polnud kordagi avanud. Ta oli ikkagi poes ju ümber kallatud. Teinekord targem. Reedel saab hakata kokku panema. Ootan veel pakkumisi kõikide lukkude peale. Aga kui ei saa siis peab süüteluku teise võtmega panema. Vahet väga ei ole, kuna on signa peal.
Sai siis täna masin kokku laotud. Järgmine nädal tahaks klaasi ära vahetada ja lukud külge saada. Siis võib hakata taas kilomeetreid mõõtma. Panen pildi ka, kuigi ei ole suurem asi
Klaas vahetatud ja auto taas liikluses. Klaasivahetuses öeldi, et klaasi äär parem kui 10 aastat uuematel autodel. Nüüd plaan suveks korralikum velg ka alla saada ja kui ilmad soojemad siis ka kompuuter lõpuks ära ühendada.
Õnnestus kuu aega tagasi peegel ära sõita. Tagurdasin Tallinnas parkimiskohast välja ja vajus roopasse ning nii õnnetult, et juhi peegliga vastu posti. Hetkel küljes sinist värvi peegel. Hilmad kuivemaks lähevad siis peeglid kerevärvi värvima. Veel õnnests neljapäeval jänes alla ajada ja esimesel stangel alumises ääres pragu sees. Proovin pilte ka panna.
Tõenäoliselt oli ees veel hästi säilinud originaalklaas. Muidu vana liimi ära lõigates kipub noa ots ikka värvist läbi minema ja varsti on rooste seal.
Igatahes rahulikke kilomeetreid edaspidiseks.
Rapla rajal saab autot näha ka?
Oli vist jah originaal klaas, aga vajas juba vahetamist. Loojuva päiksega oli sõit raskem. Raplasse tulekust ei tea veel. Rajale vist ei tule, sest vedrustus tahab tegemist ja sidur on ka vähe kahtlane. Vaatama võiks ikka tulla.
Opelist siis nii palju, et vahepeal sai ära maja ees marklas ära rihitud juhi peegel. Sai see hetkel asendatud ajutiselt sinise peegliga. Kevade poole plaan mõlemad peeglid kere värvi värvida. Nädalavahetusel sai sõidetud vähe porisemat teed maal. Järgmine päev oli plaanis õlivahetus ja hommikul autot eest ajades auto kuidagi tuterdas. Pärast käivitades ei võtnud starterit järgi. Pentiks andis üle. Kui järgi võttis avastasin, et ikka käima ei läinud. Kohe sai kapoti alt vaadatud, et bensu surve madal. Põhja alla vaadates oli näha, et eelneva päevane kehv tee oli sokutanud ühe oksa pumba jutmete vahele ja bensupaagi küljest juhtme lahti tõmmanud. Tagasi pannes õnnestus auto käivitada. Sai siis starter ära vahetatud ning mootor oma õlivahetuse ja kõik uued filtrid. Esmaspäeva hommikul lakkas taaskord spidomeeter tööd tegemast Eelmine kord oli viga kulunud kardaani peal olevas hammasrattas. Eks nädalavahetusel võtan ette ja vaatan, et mis seekord viga on. Nii palju veel, et neljapäev saab valukatelt rehvid maha ja siis saab neis taastama hakata. Saab suveks vähe viisakamad rattad alla.
Sai velgedelt rehvid maha ja selgus, et üks velg on kõver ning ühel on randil kahjustus ja arvatavasti ei jää õhku pidama. Seega ootan pakkumisi A kärgedele. Vahetuseks võin pakkuda A-Omega varuosasid. Näiteks c20se mootor, automaatkastid, sillaosad jne. Võib pakkuda ühekaupa või tervet jooksu. Võivad vajada värvimist. Spidomeetri mitte töötamise põhjuseks oli purunenud tross. Nagu ikka sai asendatud uuega. Vähe pilte ka.