1. leht 2-st
K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 17 Jaan 2011 17:49
Postitas omega1996
Oleks väiksest nõuande abi vaja. Soov siis uut liikurit soetada. Aga ei tea mille poole küündida. Automaat käigukastiga ja sedaan kerega. Ehk keegi oskab nende järgnevate linkide põhjal midagi soovitada.
http://www.auto24.ee/used/799569" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/724340" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/724340" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 17 Jaan 2011 19:31
Postitas Tim
Seda hõbedast Kuressaares asuvat olen mitu korda tahtunud huvipärast vaatama minna aga pole jõudnud veel...on teine seal minuteada juba 2010a.kevadest saati seisnud.
Kui seda vaatama/ostma kavatsed minna,anna teada,tuleks kah kaasa.
Selle Jõhvis asuva masina kohta paar küsimust,ehk ka teemaalgataja saab natuke tarkust juurde...
1.El.reguleeritav rooli sügavus/kõrgus?
Piltidel olen ainult mehhaanilist rooli reguleerimise hooba näinud
2.nö.tiptronic käigukast,kas sellist asja on ikka omegatel?
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 17 Jaan 2011 20:50
Postitas Marcouver
Seda tiptronicut küll ei ole
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 17 Jaan 2011 20:55
Postitas tanellenat
Mina olen saksas näinud omega c universaal MV6(a.2003) millel on GM käigukast ja tiptronicu vahetus, ja see on ikka energilisema minekuga kui tava automaat( oli eesõigus seda isendit lausa.... vaadata, aga mitte sõita

)
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 17 Jaan 2011 22:04
Postitas o:mega
See Jõhvi oma tundub täitsa tibitobi olema. Käi kohapeal ära ja süda rahul

.
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 17 Jaan 2011 22:31
Postitas omega1996
kas 2.6 132kw on parem ja töökindlam kui 2.5 125kW?
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 17 Jaan 2011 23:25
Postitas mardus72
omega1996 kirjutas:kas 2.6 132kw on parem ja töökindlam kui 2.5 125kW?
Ütleme nii,et sellel on palju plusse,võrreldes 2,5-ga.
näit.puuuvad sellised probleemsed nikastused,nagu:1.tühikäigumootor;2.egr.klapp;3.nn.külmamootori pump(see,mis asub vasaku tiiva all nurgas teistel.).
Gaas elektrooniline ja seetõttu püsikavalmidus,kui seda peal polegi,siis suhteliselt odavalt ja lihtsalt installitav.
puuduvad küünlajuhtmed,selle asemel on otse küünaldel asuvad süütemoodulid,kummalgi real 1tk,millede vahetamine on kordades lihtsam,kui näit.2,5-sel küünlajuhtmeid vahetada.(nende hind 100+€ tk)
Samas on sellel 2-he lambda asemel 4 (enne ja pärast katti,mõlemal torul) ja kallis lõbu,kui nendega peaks miskit juhtuma.Õhulugeja ka kallim,(140+€)kui 2,5-sel,millele saab panna ka odavama variandi,sellel seda võimalust pole.
Aga ikkagi valiks mina iga kell uuesti 2,6-e,kui valida 2,5,või 2,6 vahel.Probleemivabam kindlasti ja võimsam ka tiba ja uuem 2,6-t hakati panema alates 2001a peale.Aga kui on korralik 2,5,siis miks mitte,see teise lingi taga oleva kuulutuse omega tundub päris asjalik.Ilus hele nahksisu ka

Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 17 Jaan 2011 23:32
Postitas mardus72
tanellenat kirjutas:Mina olen saksas näinud omega c universaal MV6(a.2003) millel on GM käigukast ja tiptronicu vahetus, ja see on ikka energilisema minekuga kui tava automaat( oli eesõigus seda isendit lausa.... vaadata, aga mitte sõita

)
Kuidagi kahtlane jutt,huvitav,et eesti siis selliseid jõudnud pole.pealegi mv6 tähist faceliftidel enam ei kasutatud.mingi hübriid kellelgi kokku löödud ehk.
Aa ülevalpool esimesel lingil olevast rääkides,siis.Omegatel peaks olema vaid kõrguse regull,ehk siis üles alla,aga sügavust ei saa regullida.ja pealegi elektriliselt,nagu kuulutuses,vot ei usu.eriti veel sellisel omegal,millel pole isegi veojõukontrolli.Seal esimeses kuulutuses on veel vigu nigu sigu.on kindlasti seal 4 turvapatja,kirjas on turvapadi.kindlasti see käetugi taga pole laekaga.
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 18 Jaan 2011 00:55
Postitas kait
Omegatel pole kunagi olnud el. regullimisega roolisammast ega tiptronic lülitusega kasti

. Kui keegi julgeb vastupidist väita, siis tahan kindlaid tõendeid näha!
tanellenat kirjutas:Mina olen saksas näinud omega c universaal MV6(a.2003) millel on GM käigukast ja tiptronicu vahetus, ja see on ikka energilisema minekuga kui tava automaat( oli eesõigus seda isendit lausa.... vaadata, aga mitte sõita

)
MV6 toodeti kuni 94-99.a. seega pole facelifti MV6 kunagi tehtud!
GM-i kast on tõesti hea, omalgi see peal. Aga kuidas sa tead, et energilisema minekuga kui sa isegi sõitnud pole? Lihtsalt peale vaadates sellist asja küll näha pole!
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 18 Jaan 2011 08:28
Postitas tanellenat
Ju see mis müügis oli saksas oli see mv6 ise külge topitud, aga tiptronicu puhul nii palju, et ega see ei meenutanud seest välimuselt omega käigukasti nuppu, aga sel oli peal tiptronic ja 3 liitrine mootor
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 18 Jaan 2011 12:01
Postitas kait
nojahh, nii võib omegale unimogi sillad ka alla keerata ja õelda: "oi küll see nelivedu omega ikka ronib hästi!"
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 18 Jaan 2011 12:28
Postitas jeef
mina isiklikult diislit kyll ei soovita,see 2.5 ~vanem~ diisel on suht probleemne,
tuttavatel olnud neid BMW-si kyll... ta on kyll eco aga yleval pidada on kallim.
bensiin on lihtne,m6ned tyypvead-syytepool ja 6lijahutus radikas.kui need korras siis on lihtne. Kyynlajuhtmed vahetada kord aastas koos kyynaldega umbes~65 euri. Vala aga bensiini ja s6ida!
Diislil aga mittu pumpa,koguaeg likkivad pihustid,siis ta l2heb k2ima ja siis mitte,
siis lisa 6hk kyttesysteemis-j2lle jama!
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 18 Jaan 2011 17:31
Postitas tanellenat
endal on diisel ja peale selle, et ta on ökopill on ta ka vastupidav, eks see ole iga mootoriga, et kui õigel ajal teha hooldus kestab mootor kaua ja kaua
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 18 Jaan 2011 17:45
Postitas Q-tok
tanellenat kirjutas:Ju see mis müügis oli saksas oli see mv6 ise külge topitud, aga tiptronicu puhul nii palju, et ega see ei meenutanud seest välimuselt omega käigukasti nuppu, aga sel oli peal tiptronic ja 3 liitrine mootor
Kogu sinu siin teemas oleva jutu peale:
Solvuma ei pea! Aga kohati naljakas, jabur ja ebaloogiline on su jutt! 
Re: K: Opel Omega 2000+
Postitatud: 18 Jaan 2011 17:48
Postitas Q-tok
omega1996 kirjutas:kas 2.6 132kw on parem ja töökindlam kui 2.5 125kW?
Igal juhul ennem võtta 2.6 kui 2.5
Palju töökindlam on ta küll kui 2.5
Muidugi eeldusel, et on ikka korralikult ka hooldatud, ilma regulaarse ja korraliku hoolduseta pole miski hea!