X20DTH, jõud kadunud
Postitatud: 19 Veebr 2011 11:15
Mootor pole küll omega peal, kuid loodan siiski abi saada. Omegatel ka selline mootor peal. Mujalt foorumitesst pole mõtet abi küsida sealt kuuleb aind lollusi...
juhtus siis nii, et blokikaane tihend (minu pakkumine) või jumal teab mis asi läks katki niiet jahutusvedelik hakkas koos heitgaasidega väljaheitetorustikust väljuma. Endal siin kaugel maal võimalusi polnud siis viisin auto eestisse remonti. kiire töö asemel sain auto alles nädala pärast kätte, ja ei öeldud isegi mis viga oli. kõik oli hea kuni umbes kolm nädalat hiljem hakkas jõud vaikselt kaduma. üks hetk pöörded enam üle 3000 ei läinud aga madalatel pööretel oli jõudu nagu varem. Lisaks sellele kostus õhupuhastajast kummalist kuminat tühikäigul. Lugu lõppes järgmisel päval kui hetkega kadus autol jõud täielikult. Suutsin välja selgitada, et tühikäigul surub õhku sisselaskest tagasi, ja et kui gaasi anda siis pöördeid üles ei võta aga tagant tuleb meeletult musta suitsu. lõpuks ei jäänud enam ka tühikäigul käima.
Kuna kolvirõngad vahetati ka ära siis on karterituulutuses suuremat sorti rõhk ikka. See tekitab sisselaskesse hullemat tahma kui tavaliselt. Nüüdseks olen võtnud maha sisselaske, puhastanud ära need väikesed siibrid mis seal on. aga tulemus 0.
Kust nüüd edasi vaadata?
kes oskab öelda mis eesmärki täidavad need kummitorud mis pihustite juurde lähevad..?
Kas sellel mootoril on "drosselklapp" ka või võtab ta ise vajalikul määral õhku ja pihustid löövad vastavalt kütet?
Kas väljaheitetorustikus saab midagi umbes olla?
Palun vabandust, et jutt nii pikk aga mure suur ja täpsus on oluline.
Aitäh ette ära.
Kristjan.
2.0 DTi, 16V, 74KW, suure rõhuga turbomootor.
juhtus siis nii, et blokikaane tihend (minu pakkumine) või jumal teab mis asi läks katki niiet jahutusvedelik hakkas koos heitgaasidega väljaheitetorustikust väljuma. Endal siin kaugel maal võimalusi polnud siis viisin auto eestisse remonti. kiire töö asemel sain auto alles nädala pärast kätte, ja ei öeldud isegi mis viga oli. kõik oli hea kuni umbes kolm nädalat hiljem hakkas jõud vaikselt kaduma. üks hetk pöörded enam üle 3000 ei läinud aga madalatel pööretel oli jõudu nagu varem. Lisaks sellele kostus õhupuhastajast kummalist kuminat tühikäigul. Lugu lõppes järgmisel päval kui hetkega kadus autol jõud täielikult. Suutsin välja selgitada, et tühikäigul surub õhku sisselaskest tagasi, ja et kui gaasi anda siis pöördeid üles ei võta aga tagant tuleb meeletult musta suitsu. lõpuks ei jäänud enam ka tühikäigul käima.
Kuna kolvirõngad vahetati ka ära siis on karterituulutuses suuremat sorti rõhk ikka. See tekitab sisselaskesse hullemat tahma kui tavaliselt. Nüüdseks olen võtnud maha sisselaske, puhastanud ära need väikesed siibrid mis seal on. aga tulemus 0.
Kust nüüd edasi vaadata?
kes oskab öelda mis eesmärki täidavad need kummitorud mis pihustite juurde lähevad..?
Kas sellel mootoril on "drosselklapp" ka või võtab ta ise vajalikul määral õhku ja pihustid löövad vastavalt kütet?
Kas väljaheitetorustikus saab midagi umbes olla?
Palun vabandust, et jutt nii pikk aga mure suur ja täpsus on oluline.
Aitäh ette ära.
Kristjan.
2.0 DTi, 16V, 74KW, suure rõhuga turbomootor.