1. leht 1-st

K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 15:09
Postitas siimryytle
Et, külma mootoriga käib ilusti aga töötemperatuuril hakkab madalatel puderdama ja käib ebaühtlaselt. Üks katt tühi , et äkki saab lamda vale infi vms? Peale remontti käis umbes 1000 kmi ilusti.
Andke nõu endal mõistus otsas !

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 15:27
Postitas risto
Tühi katt seda ei põhjusta! Alusta kõige lihtsamatest asjatest,nagu näiteks kontrolli bensiinipumba surve üle,tühikäigumootor jne..arvuti teel suht raske huupi pakkuda :)
Kas koduse diagnosti tegid juba?

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 15:31
Postitas siimryytle
Ok, diagnosti pole teinud , kuna vahendid hetkel suht piiratud siis hetkel võimalik ainult tühikäigu mootor ära puhastada. Aga tänud vihje eest!

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 17:55
Postitas sipelga14
mootori temp andur võib ka sellist jama teha,endal oli mv6-el kunagi selline jama.mijul hakkas mootor kakkuma kui hakkas töösoojaks minema ja siis kui soojaks ära läks hakkas jälle normaalselt käima.aga proovi kodust diagnosti

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 18:28
Postitas siimryytle
Kusjuures mul pole õrna aimugi kuidas kodune diagnost käib :) , oskab keegi ehk nõu anda ?

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 19:56
Postitas innu
küünlad juhtmed, õhulugeja :idea:

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 20:29
Postitas siimryytle
Küünla juhtmed korralikud , ise mõtlesin ka ,et äkki õhulugeja , kuigi vaevalt see mootori puterdama paneb , või siiski ?

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 21:16
Postitas sipelga14
koduse diagnostika kohta on siin foorumis kuskil juttu,ja õhuluigejaga on nii,et võta järelt ära ja vaata kas muutub midagi.ja kui õhulugeja ei toimi siis peaks küttekulu kohe suurenema.

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 23 Mär 2011 22:22
Postitas Tim
Kudas töösoojalt kiirendus muidu on?

Mul oli asconaga analoogne asi kunagi.Külmalt töötas nagu peab aga soojalt sureb kätte ära.Lõpuks tuli välja,et bensiini pump oli läbi.Imelik et külmalt toimis aga just sooja mootoriga jamas.Ise arvan et külmaga andis lihtsalt rikkamat küttesegu peale.

Kui kodune diagnostike viga ei näita ja muud asjad ka nagu korras,siis kui vähegi viitsimist on võta paagist pump välja.Ja proovi eraldi bensiini nõu sees mis häält pump teeb ja kas jaksad näppu väljtuleva otsa ees hoida.Kui pump ei vilista/ragise(vms.muud halvad hääled) ja näppu naljalt toru ees hoida ei jaksa,siis pump korras.

Kodune diagnostika!Pilt ´94a.100 kw masina kaitsmete/relee karbist. 5. ja 6. "klemm"ära sillata suvalise juhtmejupiga nt.Minul asi toimis igastages ja sain oma veakoodid ära vilgutatud.
Pilt

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 24 Mär 2011 09:32
Postitas opelist
Mida üldse remonditi? Sageli tuleb viga otsida sealt, kust ise viimati torkisid :D

Re: K: Omega 2,5 v6

Postitatud: 24 Mär 2011 22:18
Postitas innu
siimryytle kirjutas:Küünla juhtmed korralikud , ise mõtlesin ka ,et äkki õhulugeja , kuigi vaevalt see mootori puterdama paneb , või siiski ?
õhulugeja oskab ka nii valetada et mootori tuli ei sütti ühtegi viga ei salvestata aga mootor puterdab diagnost kuluks ära :)