Opel Calibra V6- Andreas0110
Postitatud: 02 Apr 2011 00:31
Sain siis 2 nädalat tagasi rõõmsalt Opeli omanikuks taas.
Tegemist siis Calibraga, millel 2.5 V6 125Kw mootor manuaalkastiga aastast 1994.
Varustuseks on:
*Elektrilised aknatõstukid ja katuseluuk
*Istmete soendused
*Elektriliselt reguleeritavad peeglid
*ABS ja TC
*Valgustusega peeglid päikesesirmides ja tagumine toonklaasi ring
*Kesklukk signa ja kahepoolse puldiga
*Kompuuter
*Mittetöötav konditsioneer (toru katki)
Minekut on piisavalt.
Jama muidugi see, et valerattavedu.
Üle aasta tagasi värviti ta lillast Mazda pärlmutter siniseks- eelmine omanik palju vaeva näinud ta kallal.
Calipsi kallal nädalaga tehtud nii mõndagi juba.
Põhi muidu tip-top korras, aga tüüpiline on opelil see, et tagumine raam millele vedru toetab kipub läbi roostetama ja auto saab jõhkra madalduse omale, nii ka minu omaga juhtus kohe ja no ega midagi- sai sinna uus piisavalt paks plekk keevitatud ja väga vägev jäi.
Esisillas tugilaagritega oli veidi probleeme (tegelikult vanad läbi ei olnudki). Sai need uued ostetud ja siis katsusin ära vahetada- parempoolne süsteem hakkas kerge vaevaga toimima kohe, aga vasakuga oli nii, et püstak oli juba eelnevalt vist vales järjekorras kokku laotud uuesti ja no keerates vedas koguaeg tugipatju kaasa ja kolises ja ragsises, et sain seda püstakut kolm korda uuesti maha võtta, kusjuures pidurivoolikud käisid lahti kõik ja ühe korra juhtus vähe kehvasti tagasi ja pidurivedelik jooksis ööga maha kõik
Leidsin netist joonise kuidas oleks õige kokku laduda ja nii ka tegin ja praegu veel toimib.
Esimeste õõtshoova pukside vahetus sai ka tehtud ja ei läinud eriti libedalt see. Taaskord parempoolne muretult, aga vasakpoolsel ei saanud tagumise puksi polti lahti, sest mutter käis ringi raami sees ja tee mis, tahad aga võtit ei kuskilt mutrile kaela ei saanud, sest sellele pääses ligi ainult ühest august kust võti napilt sisse mahtus, vb oleks saanud pealtpool padruni ka pika saba otsa, aga no siis poelks mutrit ikka kinni keevitada saanud. Appi tõttas sõber relakas, sai siis polt koos puksiga pooleks lastud ja õõtsa sain kätte vähemalt ja edasi võtsin sillatala lahti kõik, et pääseda relakaga ligi põhjale, lõikasin tüki välja, kuhu mutter kinnituma oleks pidanud ja siis keevitasin ilusti sinna mutri kinni ja tüki põhja külge ilusti kinni jälle ning sild mõõdulindiga paika ja nii lihtsalt saigi puksid vahetatud
Parempoolse veovõlli sisemine kaitsekumm oli vähe vigane, et Autoapteegist uut tellides imestas müüa ise kahh, et uus maksab 2.6€ kui keskmine hind jääb kuskile 8€ kanti
Aga no sellel polnud uut määret kaasas ja klambreid ka mitte, aga need muidugi tööjuurest leidsin. VAhetus läks igas mõttes libedalt.
Sain ükspäev kompuutri ka, mis pärineb 2.0 mootoriga isendi pealt ja panin siis täna külge selle ja kui see ka reaalne kütusekulu oleks, mida ta näitab siis ma ei tea kohe kus ära sõidaks, igatahes maanteel ühtlaselt 110´ga sõites näitas hetkekuluks 2.5L/100Km kohta ja gaasi pressides vist mingi 11-15 sajale
Aga no vähemalt on kompuuter olemas.
Mingi aeg oli vasakusse esimesse nurka sisse tagurdatud ja selle tagajärjel vigastus tule alumine kronsa, tiiva ja kapoti nurk ja stangel kriimud peal. Plekist osad tegin korda, plastikuni pole veel jõudnud.
Nüüd mõnus kolinavabalt sõita, vb peaks Remuse püti millegi vaiksema vastu vahetama või mingi suurema resonaatori vahele panema.. tekib probleeme Rapla vahel sõites muidu varsti äkki.
A ja siis makk tuleb ka muidugi ägedam panna, vedelemas see JVC 2Din makk, et see jumala vägev sinna, iseenesest ilma suurema lõhkumiseta mahuks ära juba, aga siis õlirõhu ja pinge näidik rändavad koha võrra allapoole ja sealt viskan sigarisüütaja minema ja prügikasti ka ja no vaatab mis edasi saab- momendil armatuur laiali ja mingi USB´ga Mysteri makk ripub seal pm
Pikale jutule ilmekuse lisamiseks pilte ka:

Kevadine aeg ja sopp möllab teepeal aga padjad on põhilised siiski


Inglisilm:

Poolraami vigastus:

Keevitatud:

Nii ta jäi:

Tugilaagrite vahetus:

Mutri koht siis:


Tagasi keevitatud:

Tegemist siis Calibraga, millel 2.5 V6 125Kw mootor manuaalkastiga aastast 1994.
Varustuseks on:
*Elektrilised aknatõstukid ja katuseluuk
*Istmete soendused
*Elektriliselt reguleeritavad peeglid
*ABS ja TC
*Valgustusega peeglid päikesesirmides ja tagumine toonklaasi ring
*Kesklukk signa ja kahepoolse puldiga
*Kompuuter
*Mittetöötav konditsioneer (toru katki)
Minekut on piisavalt.
Jama muidugi see, et valerattavedu.
Üle aasta tagasi värviti ta lillast Mazda pärlmutter siniseks- eelmine omanik palju vaeva näinud ta kallal.
Calipsi kallal nädalaga tehtud nii mõndagi juba.
Põhi muidu tip-top korras, aga tüüpiline on opelil see, et tagumine raam millele vedru toetab kipub läbi roostetama ja auto saab jõhkra madalduse omale, nii ka minu omaga juhtus kohe ja no ega midagi- sai sinna uus piisavalt paks plekk keevitatud ja väga vägev jäi.
Esisillas tugilaagritega oli veidi probleeme (tegelikult vanad läbi ei olnudki). Sai need uued ostetud ja siis katsusin ära vahetada- parempoolne süsteem hakkas kerge vaevaga toimima kohe, aga vasakuga oli nii, et püstak oli juba eelnevalt vist vales järjekorras kokku laotud uuesti ja no keerates vedas koguaeg tugipatju kaasa ja kolises ja ragsises, et sain seda püstakut kolm korda uuesti maha võtta, kusjuures pidurivoolikud käisid lahti kõik ja ühe korra juhtus vähe kehvasti tagasi ja pidurivedelik jooksis ööga maha kõik

Leidsin netist joonise kuidas oleks õige kokku laduda ja nii ka tegin ja praegu veel toimib.
Esimeste õõtshoova pukside vahetus sai ka tehtud ja ei läinud eriti libedalt see. Taaskord parempoolne muretult, aga vasakpoolsel ei saanud tagumise puksi polti lahti, sest mutter käis ringi raami sees ja tee mis, tahad aga võtit ei kuskilt mutrile kaela ei saanud, sest sellele pääses ligi ainult ühest august kust võti napilt sisse mahtus, vb oleks saanud pealtpool padruni ka pika saba otsa, aga no siis poelks mutrit ikka kinni keevitada saanud. Appi tõttas sõber relakas, sai siis polt koos puksiga pooleks lastud ja õõtsa sain kätte vähemalt ja edasi võtsin sillatala lahti kõik, et pääseda relakaga ligi põhjale, lõikasin tüki välja, kuhu mutter kinnituma oleks pidanud ja siis keevitasin ilusti sinna mutri kinni ja tüki põhja külge ilusti kinni jälle ning sild mõõdulindiga paika ja nii lihtsalt saigi puksid vahetatud

Parempoolse veovõlli sisemine kaitsekumm oli vähe vigane, et Autoapteegist uut tellides imestas müüa ise kahh, et uus maksab 2.6€ kui keskmine hind jääb kuskile 8€ kanti

Sain ükspäev kompuutri ka, mis pärineb 2.0 mootoriga isendi pealt ja panin siis täna külge selle ja kui see ka reaalne kütusekulu oleks, mida ta näitab siis ma ei tea kohe kus ära sõidaks, igatahes maanteel ühtlaselt 110´ga sõites näitas hetkekuluks 2.5L/100Km kohta ja gaasi pressides vist mingi 11-15 sajale

Aga no vähemalt on kompuuter olemas.
Mingi aeg oli vasakusse esimesse nurka sisse tagurdatud ja selle tagajärjel vigastus tule alumine kronsa, tiiva ja kapoti nurk ja stangel kriimud peal. Plekist osad tegin korda, plastikuni pole veel jõudnud.
Nüüd mõnus kolinavabalt sõita, vb peaks Remuse püti millegi vaiksema vastu vahetama või mingi suurema resonaatori vahele panema.. tekib probleeme Rapla vahel sõites muidu varsti äkki.
A ja siis makk tuleb ka muidugi ägedam panna, vedelemas see JVC 2Din makk, et see jumala vägev sinna, iseenesest ilma suurema lõhkumiseta mahuks ära juba, aga siis õlirõhu ja pinge näidik rändavad koha võrra allapoole ja sealt viskan sigarisüütaja minema ja prügikasti ka ja no vaatab mis edasi saab- momendil armatuur laiali ja mingi USB´ga Mysteri makk ripub seal pm

Pikale jutule ilmekuse lisamiseks pilte ka:

Kevadine aeg ja sopp möllab teepeal aga padjad on põhilised siiski



Inglisilm:

Poolraami vigastus:

Keevitatud:

Nii ta jäi:

Tugilaagrite vahetus:

Mutri koht siis:


Tagasi keevitatud:
