Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Nii palju on viimasel ajal olnud teemaks, et kuidas automaat kasti manuaalivastu vahetada.
Tegu oli 96kw diisliga.
Omal sai just see töö käsile võetud ja polnud suurt keerulist midagi. Sisuliselt 1he päeva töö kui tead kust mida lahti võtta ja hiljem paika panna.
Alustaks siis algusest, et siis vajalike detailide muretsemine.
Manuaal kast koos käiguhoovaga ja muude pudinatega mis küljes, hooratas, siduriketas, sidurikorv, laager 15*32(väntvõlli otsa laager sisemine), kardaani mootoripoolset osa, siduri peasilinder, piduri ja siduri pedaal koos kronsteinidega.
Kasulik oleks kui saate kaasa ka poldid, mutrid koos kastiga, ning kõik tuleks võtta ühest kohast, et ei tekiks pärast mingit teemat, et ei sobi omavahel kokku või nii.
Ligi võiks ka võtta kas kirjaklamber või traadijupp traadijupi asemel sobib tegelikult ka kaabli ühendus klemm, sest mõned kaablid on tarvis omavahel ühendada ja mõned nipukad.
Hästivarustatud riistakast ei tee paha, sest kasutusel on näiteks torx E12, E14, E16 siis lihtsalt 10, 13, 19 hea kui on nii leht kui padrun käepärast, kruvikeerajatest niipalju kui ristpea kui ka tavaline 2ne suurus umbes neid läheb salongis tarvis samamoodi kui ka puuri, et 5tk 6mm neeti välja puurida ja sinna läheb veel torx T20, T25 ja T35
Täpsustavat informatsiooni lähiajal juurda s.t töökäiku ja mõned fotod.
Tegu oli 96kw diisliga.
Omal sai just see töö käsile võetud ja polnud suurt keerulist midagi. Sisuliselt 1he päeva töö kui tead kust mida lahti võtta ja hiljem paika panna.
Alustaks siis algusest, et siis vajalike detailide muretsemine.
Manuaal kast koos käiguhoovaga ja muude pudinatega mis küljes, hooratas, siduriketas, sidurikorv, laager 15*32(väntvõlli otsa laager sisemine), kardaani mootoripoolset osa, siduri peasilinder, piduri ja siduri pedaal koos kronsteinidega.
Kasulik oleks kui saate kaasa ka poldid, mutrid koos kastiga, ning kõik tuleks võtta ühest kohast, et ei tekiks pärast mingit teemat, et ei sobi omavahel kokku või nii.
Ligi võiks ka võtta kas kirjaklamber või traadijupp traadijupi asemel sobib tegelikult ka kaabli ühendus klemm, sest mõned kaablid on tarvis omavahel ühendada ja mõned nipukad.
Hästivarustatud riistakast ei tee paha, sest kasutusel on näiteks torx E12, E14, E16 siis lihtsalt 10, 13, 19 hea kui on nii leht kui padrun käepärast, kruvikeerajatest niipalju kui ristpea kui ka tavaline 2ne suurus umbes neid läheb salongis tarvis samamoodi kui ka puuri, et 5tk 6mm neeti välja puurida ja sinna läheb veel torx T20, T25 ja T35
Täpsustavat informatsiooni lähiajal juurda s.t töökäiku ja mõned fotod.
Viimati muutis reims86, 20 Mai 2014 06:54, muudetud 2 korda kokku.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Diisel omega automaat käigukasti manuaalivastu vahetus
Laager millest ennist juttu oli 15*32 laiust ei mõõtnud kuid ju ta mingi 10ne ligi oli.

Pildil siis näha käigukast mis alla läks R25-D

Siduri korv ja ketas

Automaat kastil oli siis küljes 4i pistikut millest üks läheb ka manuaalil kasutusse see on siis tagurpidikäigu pistik ja üks pistik mis tuleb teha umbes niimodi nagu pildil näha, et starterit järgi võtaks.

Et salongi ilusti kokku lappida oleks hea kui on isend kõrval kust juppe saada või vähemalt pildi endale ette saad.
Neetidest oli juttu, kuid mul niijämedaid neete kodus polnud siis kasutasin pleki kruve ja needi augud lasin silikooni täis

Kui pedaalidega tegelemas siis arvatavasti tuleb ka piduri lüliti endaoma jätta siis tuleks tõmmata see punane julla lülitist lihtsalt välja, et muidu ei saa tervelt seda kätte ja pärast lüliti nupust kokku suruda kui paigas

Esialgu mul pole enda isendile käguvalitsa nahka võtta ja seega kasutasin vanema B nahka kuniks saan õige kuskiltki

Polnud aega koguaeg pildistamisega jännata kuid loodetavasti info on piisav, et ise säärast asja korrata, loomulikult kui tead, et oled selleks suuteline, muidugi midagi võimatut seal ei ole.
A ja mis puudutab kardaani siis oleks hea kui jätad remondi ajaks auto seisma ühte asendisse ning jätaks meelde kardaani esimese jupi asendi, et pärast on lihtsam omalpaika saada süsteem.
Pedaalide paigaldamisest pilte pole kuid kui võtad roolialuse kaitsme kaane üldse küljest ja kruvid kaitsme plokid kah lahti siis saad piduripedaali poltitele ligi, loomulikult pika võtmega millel kardaan otsas (ca 40cm). Pedaalide tagasipanekul tuleks jälgida, et mõlemad lähevad suht samaaegsalt paika, kuna endal muidu jama rohkem (ruumiga pole priisata).
NB! sisuliselt ühepäeva töö kui on eelnevalt jupid varutud. Minul läks poolteist päeva kuna pool päeva otsisin mõõda linna laagrit taga, sest mitte keegi sellest ei rääkinud midagi
Väike töötamise pilt kah


Pildil siis näha käigukast mis alla läks R25-D

Siduri korv ja ketas

Automaat kastil oli siis küljes 4i pistikut millest üks läheb ka manuaalil kasutusse see on siis tagurpidikäigu pistik ja üks pistik mis tuleb teha umbes niimodi nagu pildil näha, et starterit järgi võtaks.

Et salongi ilusti kokku lappida oleks hea kui on isend kõrval kust juppe saada või vähemalt pildi endale ette saad.
Neetidest oli juttu, kuid mul niijämedaid neete kodus polnud siis kasutasin pleki kruve ja needi augud lasin silikooni täis

Kui pedaalidega tegelemas siis arvatavasti tuleb ka piduri lüliti endaoma jätta siis tuleks tõmmata see punane julla lülitist lihtsalt välja, et muidu ei saa tervelt seda kätte ja pärast lüliti nupust kokku suruda kui paigas

Esialgu mul pole enda isendile käguvalitsa nahka võtta ja seega kasutasin vanema B nahka kuniks saan õige kuskiltki


Polnud aega koguaeg pildistamisega jännata kuid loodetavasti info on piisav, et ise säärast asja korrata, loomulikult kui tead, et oled selleks suuteline, muidugi midagi võimatut seal ei ole.
A ja mis puudutab kardaani siis oleks hea kui jätad remondi ajaks auto seisma ühte asendisse ning jätaks meelde kardaani esimese jupi asendi, et pärast on lihtsam omalpaika saada süsteem.
Pedaalide paigaldamisest pilte pole kuid kui võtad roolialuse kaitsme kaane üldse küljest ja kruvid kaitsme plokid kah lahti siis saad piduripedaali poltitele ligi, loomulikult pika võtmega millel kardaan otsas (ca 40cm). Pedaalide tagasipanekul tuleks jälgida, et mõlemad lähevad suht samaaegsalt paika, kuna endal muidu jama rohkem (ruumiga pole priisata).
NB! sisuliselt ühepäeva töö kui on eelnevalt jupid varutud. Minul läks poolteist päeva kuna pool päeva otsisin mõõda linna laagrit taga, sest mitte keegi sellest ei rääkinud midagi

Väike töötamise pilt kah


Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Omega automaat käigukasti vahetus,bens 2,2 ATM->Manuaal.
Täiendan natuke teemat.Bensiini põletajast ATM kastiga masin sai manuaaliks tehtud...lõpuks.
Kogu vajaminev kola on kuudis,seal mõni jubin ülearu-väikese varuga sai asju võetud.Korralik riistakast ja pudel piduriõli kah vajalik.

Bensiini mootoril on üks oluline erinevus.Nimelt käib väntvõlli sees(kuhu käigukasti peavõlli ots toetub)nõellaager,mõõte ei tea aga pädevast varuosapoest saab kataloogist vaste.Minul igastahes sobis see laager.Reimsi kirjeldatud laager siis diisel mootorite puhul.
Laager ja selle "paigaldusrakis".


Ja koht kugu see laager käib.Uus simmerling on kah paigaldatud,soe soovitus on see sellise töö juures kohe ära vahetada.

Siduripedaal/-pump
Kummipunn...see eemaldada ja võib asuda pumpa ja pedaali paidaldama.

Pedaal paigas.Aga sellega on üks probleem...

Abiks ketsalõikur...ja ~1h tööaega on 5min.töö käigus säästetud...



Et siduripumpa omale kohale saada,tuleb eemaldada kojamehed ja plastik"aknalaud".
Kojamehe eemaldamine
Muud moodi ei saanud lihtsalt.

Siis saab ruumi juurde ja saab kenasti pumba ja survetoru paika.ATM'i piduriõli kopsikul on siduriõli voolku valmidus,nuga kätte ja see "pimedaks tehtud"ots maha lõigata.
Käigukang.
Käiguvalitsa eemaldasin nii,et kardaanitunneli plastik/õhutorud jäi paika.

Käiguvalitsa kinnitusflantsil puurisin needid läbi ja flantsil(AL)lõikasin põhja alt liginedes ühe kinnituskõrva ära.Siis sai väikese pusimisega selle kobaka ühes tükis välja tõmmata.

"Uus" käigukang paika,tihendid ja asjad omale kohale.Kinnitasin "isepuurivatega" ja kõik praod/avad silikoni täis,et müra ja tolmu salongi ei tuleks.Plekist katteääriku lõikasin pooleks-lihtsam paigaldada.

Käikukast.
ATM kast suht raske,õli täis ja maha seda võtta üksi on suht kehva.Pealegi hakkab turbiinist õli ladinal tulema.
Kui kast maas,siis turbiini saab nii kätte et mootori ploki ühel pool on väike ava.Sealtkaudu saab ükshaaval polte lahti keerata(6 tk),et turbiin eemalduks starteri hammasvööst.
Mina aega ei hakanud raiskama(see kobakas rändas nigunii vanarauahunnikusse) ja abiks oli ketaslõikur, minutike lõkamist ja turbiin maas.


Hooratas sobib ainult ühes asendis väntvõlli otsa,ATM'i "vana hooratta" poldid on lühikesed.Doonor masina pealt tuleb pikad hooratta kinnituspoldid kaasa võtta!
Kogu kupatus paigas.

Manuaal käigukasti paigaldus on kahh juba iseasi.Üksi seda ei tee naljalt,siduri ketta sentreerisin silma järgi aga kasti paigaldus sinna otsa on suht tülikas sedasi.Soovitan hankida üks peavõll siduriketta tsentreerimiseks.Ja uus siduriketas hankida ei tee kah paha!
Suure pusimise peale sain kasti paika,abiks mõlemal pool kasti polt pingega peale keerata ja sidurit samal ajal lahtuada.Ketas sobitub ise paika ja poltide pinge tõmbab peavõlli laagrisse(eelnevalt peab peavõll muidugi parajal määral ketta nuudis olema).Ka käigukasti tagaosa tuleb muidugi õigele kõrgusele seada/toestada.
Kardaan.
Juhul kui kardaan(manuaali kardaan on ~15 cm.pikem kui ATM'i oma!) on eelnevalt pooleks võetud,kindlasti veenduda,et pooled saaks pärast õigesti kokku omavahel.
Mina tõmbasin kardaani laiali,vahetasin kattekummi ja määrisin nuudid.Kui hästi vaadata,siis tegelikult sobituvad kardaani jupid omavahel kokku ainult ühes asendis-hoolega uurides on näha tehase poolt märgitud nuudid.
Kindlasti veenduda et saaks kaasa ka kardaanide otstes käivad kummist väändeleevendid.ATM omad olid minu masinal suuremad ja diffri otsas olev kolmnurk kinnitusflants oli kah suurem-sinna otsa ei sobinud 2L masina kardaani kummist väändeleevendi.

Kardaanidel on ka erinevad markeeringu kleepsud,ATM'i omal L M ja man.omal L J.
Mingi infokild on veel kindlasti vajalik aga üksipulgi kõik meeles pidada ja kirja panna on võimatu.Töö on tegelikult lihtne aga aeganõudev,mul läks aega~10h.
Kõik vajaminevad jupid ühe auto pealt maha keerata on vägagi soovitatav ja eriti hea oleks kui doonormasin oleks kohe kõrval-hea vajalikke juppe võtta.
Kogu vajaminev kola on kuudis,seal mõni jubin ülearu-väikese varuga sai asju võetud.Korralik riistakast ja pudel piduriõli kah vajalik.
Bensiini mootoril on üks oluline erinevus.Nimelt käib väntvõlli sees(kuhu käigukasti peavõlli ots toetub)nõellaager,mõõte ei tea aga pädevast varuosapoest saab kataloogist vaste.Minul igastahes sobis see laager.Reimsi kirjeldatud laager siis diisel mootorite puhul.
Laager ja selle "paigaldusrakis".
Ja koht kugu see laager käib.Uus simmerling on kah paigaldatud,soe soovitus on see sellise töö juures kohe ära vahetada.
Siduripedaal/-pump
Kummipunn...see eemaldada ja võib asuda pumpa ja pedaali paidaldama.
Pedaal paigas.Aga sellega on üks probleem...
Abiks ketsalõikur...ja ~1h tööaega on 5min.töö käigus säästetud...
Et siduripumpa omale kohale saada,tuleb eemaldada kojamehed ja plastik"aknalaud".
Kojamehe eemaldamine

Siis saab ruumi juurde ja saab kenasti pumba ja survetoru paika.ATM'i piduriõli kopsikul on siduriõli voolku valmidus,nuga kätte ja see "pimedaks tehtud"ots maha lõigata.
Käigukang.
Käiguvalitsa eemaldasin nii,et kardaanitunneli plastik/õhutorud jäi paika.
Käiguvalitsa kinnitusflantsil puurisin needid läbi ja flantsil(AL)lõikasin põhja alt liginedes ühe kinnituskõrva ära.Siis sai väikese pusimisega selle kobaka ühes tükis välja tõmmata.
"Uus" käigukang paika,tihendid ja asjad omale kohale.Kinnitasin "isepuurivatega" ja kõik praod/avad silikoni täis,et müra ja tolmu salongi ei tuleks.Plekist katteääriku lõikasin pooleks-lihtsam paigaldada.
Käikukast.
ATM kast suht raske,õli täis ja maha seda võtta üksi on suht kehva.Pealegi hakkab turbiinist õli ladinal tulema.
Kui kast maas,siis turbiini saab nii kätte et mootori ploki ühel pool on väike ava.Sealtkaudu saab ükshaaval polte lahti keerata(6 tk),et turbiin eemalduks starteri hammasvööst.
Mina aega ei hakanud raiskama(see kobakas rändas nigunii vanarauahunnikusse) ja abiks oli ketaslõikur, minutike lõkamist ja turbiin maas.
Hooratas sobib ainult ühes asendis väntvõlli otsa,ATM'i "vana hooratta" poldid on lühikesed.Doonor masina pealt tuleb pikad hooratta kinnituspoldid kaasa võtta!
Kogu kupatus paigas.
Manuaal käigukasti paigaldus on kahh juba iseasi.Üksi seda ei tee naljalt,siduri ketta sentreerisin silma järgi aga kasti paigaldus sinna otsa on suht tülikas sedasi.Soovitan hankida üks peavõll siduriketta tsentreerimiseks.Ja uus siduriketas hankida ei tee kah paha!
Suure pusimise peale sain kasti paika,abiks mõlemal pool kasti polt pingega peale keerata ja sidurit samal ajal lahtuada.Ketas sobitub ise paika ja poltide pinge tõmbab peavõlli laagrisse(eelnevalt peab peavõll muidugi parajal määral ketta nuudis olema).Ka käigukasti tagaosa tuleb muidugi õigele kõrgusele seada/toestada.
Kardaan.
Juhul kui kardaan(manuaali kardaan on ~15 cm.pikem kui ATM'i oma!) on eelnevalt pooleks võetud,kindlasti veenduda,et pooled saaks pärast õigesti kokku omavahel.
Mina tõmbasin kardaani laiali,vahetasin kattekummi ja määrisin nuudid.Kui hästi vaadata,siis tegelikult sobituvad kardaani jupid omavahel kokku ainult ühes asendis-hoolega uurides on näha tehase poolt märgitud nuudid.
Kindlasti veenduda et saaks kaasa ka kardaanide otstes käivad kummist väändeleevendid.ATM omad olid minu masinal suuremad ja diffri otsas olev kolmnurk kinnitusflants oli kah suurem-sinna otsa ei sobinud 2L masina kardaani kummist väändeleevendi.
Kardaanidel on ka erinevad markeeringu kleepsud,ATM'i omal L M ja man.omal L J.
Mingi infokild on veel kindlasti vajalik aga üksipulgi kõik meeles pidada ja kirja panna on võimatu.Töö on tegelikult lihtne aga aeganõudev,mul läks aega~10h.
Kõik vajaminevad jupid ühe auto pealt maha keerata on vägagi soovitatav ja eriti hea oleks kui doonormasin oleks kohe kõrval-hea vajalikke juppe võtta.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- NoKia
- Klubiliige
- Postitusi: 166
- Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 7 korda
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Lihtsalt infoks, et turbiin võetakase alati koos kastiga maha, muidugi antud olukorras kus automaatkast vanarauda läheb siis pole tõesti vahet.
Omega kardaani ei saa valesti kokku panna, üks nuut on laiem.
Omega kardaani ei saa valesti kokku panna, üks nuut on laiem.
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
2.5td BMW mootoril on ohtu, et turbiin kipub mootori külge jääma kuna turbiini tsentreerimispuks üsna kõvasti väntvõllis kinni ja pärast tuleb heebliga lahti kangutada. Ja siis kasti otsa tagasi panna turbiin.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Turbiini on pärast lihtsam maha keerata...minu arvates(raibe on väntõlli otsas korralikult kinni).Tagasi paned nii et turbiin peavõlli otsa,siis kast tagasi ja ühendad "hooratta" poldid.Turbiini ei saa valesti kasti otsa panna,turbiin on ka tasakaalustatd-vahet pole mis pidi paika saab.Trust kirjutas:Lihtsalt infoks, et turbiin võetakase alati koos kastiga maha.
Nii ta on,natuke peab jälgima asja ja näeb kohe ära kudas asi kokku käib!Trust kirjutas:Omega kardaani ei saa valesti kokku panna, üks nuut on laiem.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Paar probleemi vajavad lahendust.Palun abi teadjamatelt!
Nimelt vaja tagurtustuled põlema saada,ei ole siiamaani vaevanud pead nendega aga vaja on...
Mis pistik see on,atm kasti tagaosas,sinine 2 pin pistik oli küljes?

Atm.kasti puhul tagurdustuled kustkohast lülitatakse,kas läbi selektorlüliti?
Siis selline asi,et häirib mootori tuli:veakoodid P 0700(mil sequest form transm.control) ja P1700(svs request via can),mõlemad ilmselgelt seotud käigukasti juhtajuga ja käigukasti enda veakoode on kah hulgim.
Et siis käigukasti juhtaju ei saa ühendust käigukastiga.Proovisin op-com seadmega manuaaliks programmeerida(menüüs on valikud olemas selleks) aga ei tunnista käsklust.
Kas see aitab kui "kuskilt kindalaeka tagant" käigukasti juhtaju lahti ühendada?
Nimelt vaja tagurtustuled põlema saada,ei ole siiamaani vaevanud pead nendega aga vaja on...
Mis pistik see on,atm kasti tagaosas,sinine 2 pin pistik oli küljes?
Atm.kasti puhul tagurdustuled kustkohast lülitatakse,kas läbi selektorlüliti?
Siis selline asi,et häirib mootori tuli:veakoodid P 0700(mil sequest form transm.control) ja P1700(svs request via can),mõlemad ilmselgelt seotud käigukasti juhtajuga ja käigukasti enda veakoode on kah hulgim.
Et siis käigukasti juhtaju ei saa ühendust käigukastiga.Proovisin op-com seadmega manuaaliks programmeerida(menüüs on valikud olemas selleks) aga ei tunnista käsklust.
Kas see aitab kui "kuskilt kindalaeka tagant" käigukasti juhtaju lahti ühendada?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Omegat näppind pole elektrikoha pealt, kuid ühe vw passati ehitasin ringi ja seal ajasin senikaua järge automaadi juhtmetes kuni lõpuks jõudsin pistikuni kust sain aju, kasti ja auto vahelise juhtmestiku minema visata ja sealt leidsin reverstuled ja starteriblokk lahenes relee minemaviskamisega ja silla paigaldamisega sinna. Kokkuvõtteks arvan et sul tuleks sama teha, võimalikult palju seda atm juhet välja kiskuda
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Tagurdus tuled saad siis kui sellest suurest kasti pistikust kaks juhet ühendad tag.tulede lülitiga. Täpselt ei mäleta millised, aga katsetades saad hakkama. Sildad järjest neid peenikesi juhtmeid kahekaupa kuni süttivad tag.tuled. Seda katseta siis sedasi kui süüde on sees loomulikult.
Endal sain toimima igatahes
Endal sain toimima igatahes

MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Tegin enda oma ka manuaaliks, starteri blokeering on lihtsam aku kõrvalt suurte pistikute alt ühendada kokku, salongist tuleb läheb sinisesse seejärel liigub kasti ja sinisest valgesse tagasi, ühesõnaga sinise tagant jämedamad (mustpunane oli vist värv juhtmel) maha lõigata ja kokku ühendada. Reevers tuled on valges pistikus, enda omal panin üldse mootorijuhtmestiku ka manuaali oma, näeb vähe viisakam välja. Atm kastil see pistik taga viimane peaks olema kasti õlirõhk.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Kellegil teisel veel püsikas peale ümber ehitust enam ei funka? Usun et süüdlane on kastiaju, mis erroreid annab ja mistõttu püsikas ei funksi. On ehk mingit sildamisvõimalust juhtmetes jälle, või tuleks aju ülesse otsida sealt alt ja minema saata?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Mul püsikas toimib.Martink91 kirjutas:Kellegil teisel veel püsikas peale ümber ehitust enam ei funka? Usun et süüdlane on kastiaju, mis erroreid annab ja mistõttu püsikas ei funksi. On ehk mingit sildamisvõimalust juhtmetes jälle, või tuleks aju ülesse otsida sealt alt ja minema saata?
Mingi aeg op-comiga pusides sain man.kasti peale programmeerida,kohe oli püsika funktsioon kadunud ja veakood mälus-siduripedaali lüliti mittetoimimine(atm'il seda mõistagi pole)...tuli uuesti atm.kasitle programmeerida.
Rohkem ei ole pead vaevanud sellega,ilmselt pistiku sildamisega saaks asja kiirelt lahendatud või siis natuke raha varuosapoodi jätta...
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Oli kül sildamise võimalus. Kolm juhet tuli kokku panna nii, et kasti aju saaks infona kätte et drive on sees. Aga seda vaid teoorias, ise pole katsetanud.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega automaat k.k .manuaaliks 2,5TD 96kw & 2,2 106kw B
Foto sellest, kuidas tagurdustuled tuleks lülitada(õigemini milliste klemmide vahele), Ehk siis isolatsiooniga juhtme asemele tuleb panna manuaalkasti tulede lülitite juhtmed. Aga olge ettevaatlikm seal juhtmetega majandades, mul õnnestus auto all olles mootorit käivitada

"D" ehk drive käiku ikka sisse(juhtmeid sillates) saanud pole.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534