1. leht 1-st

Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 27 Apr 2011 10:38
Postitas Kuuluud
95 2.0 ecotech aasta opel jätab sooja mootoriga kiirendades vahele. Käima läheb külmalt ilusasti, ka soojast peast käivitub probleemideta.


Aga sooja mootoriga kiirendades jätab vahele, vahele jätab kuskil 800 - 2000 pöörde vahel, edasi nagu jookseb enam vähem, see vahemik võib varjeeruda, aga üldiselt kuskil seal vahemikus.


Kui sõita sooja mootoriga hästi gaasimeelitades siis saab ka nii sõita, et ei jätaks vahele.

On kellegil kokkupuuteid, ideid? Veakoode ei näita ühtegi, ja kõik muu peaks ka korras olema.

Vahele jätmine on umbes täpselt selline tunne nagu siis kui kütust ei saa kätte enam.

Re: Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 27 Apr 2011 11:32
Postitas MegaHabe
Aga kuda siis kütte filtriga on :D :?:
Millal viimati vahetatud küünlajuhtmed?
Omal oli asi küünlajuhtmetes :!:

Re: Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 27 Apr 2011 11:37
Postitas jeef
kui hulemaks läheb võib süütepool olla..

Re: Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 27 Apr 2011 11:49
Postitas opelist
Ka liiga vanad süüteküünlad võivad "katkumist" põhjustada.

Re: Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 27 Apr 2011 13:56
Postitas Kuuluud
Mul küsimus, miks peaks küttefilter külma mootoriga töötama ja soojaga mitte? Ning sama küsimus küünlajuhtmete kohta, miks peaks külma mootoriga olema ok ja soojaga peetis?

Ja küünlad on umbes 2-3 kuud tagasi vahetatud.

Re: Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 27 Apr 2011 15:16
Postitas opelist
Kuuluud kirjutas:Mul küsimus, miks peaks küttefilter külma mootoriga töötama ja soojaga mitte? Ning sama küsimus küünlajuhtmete kohta, miks peaks külma mootoriga olema ok ja soojaga peetis?
Kui küttefilter käib läbi külma mootoriga, siis teeb ta seda ka sooja mootori korral. Kõrgepingejuhtmete isolatsiooniomadused võivad temperatuuri muutudes halveneda küll, eriti hulluks teeb olukorra lekkiva klapikambrikaane vahelt küünlapesadesse kogunenud õli.

Re: Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 28 Apr 2011 15:57
Postitas Kuuluud
Hmn... küünlad olid natukene õlised küll kui nüüd meenutada, et midagi sealt immitses.

Vähemalt nüüd tean siis mis järmiseks kohe kiirelt ära teha.

Keegi oskab öelda, kaua see aega võtab teeninduses või kodus, et lihtsalt umbkaudset ajakulu, ning kui kodus kas tasuks midagi teada enne kui vahetama hakata, või midagi veel vaadata vahetamise käigus.

Re: Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 29 Apr 2011 19:33
Postitas Tim
Kuuluud kirjutas:Hmn... küünlad olid natukene õlised küll kui nüüd meenutada, et midagi sealt immitses.

Vähemalt nüüd tean siis mis järmiseks kohe kiirelt ära teha.

Keegi oskab öelda, kaua see aega võtab teeninduses või kodus, et lihtsalt umbkaudset ajakulu, ning kui kodus kas tasuks midagi teada enne kui vahetama hakata, või midagi veel vaadata vahetamise käigus.
mul oli kah küünalde pesade õli aga ei juhtunud midagi,õli ju ei juhi elektrit,küll aga lagundeb küünlajuhtme isolatsiooni.

100kw mootori klapikambri kaane tihendi vahetus kodus täitsa lihtsalt teostatav.Kuuskant võtmega kaane poldid lahti,küünlajuhtmed eest ära,karterituulutuse torud lahti ja käes...tagasipannes pead jälgima et tihendi nö.poolkuud läheksid kindlasti oma pesadesse.

Re: Soojamootoriga kiirendades jätab vahele. 2.0 ecotech

Postitatud: 29 Apr 2011 20:21
Postitas opelist
Tim kirjutas:mul oli kah küünalde pesade õli aga ei juhtunud midagi,õli ju ei juhi elektrit,küll aga lagundeb küünlajuhtme isolatsiooni.
Küll aga juhib elektrit õlis leiduv rauapuru ja tahm. Seda ei tea muidugi jah öelda, kas antud hetkel küünlapesades olev õli probleeme tekitab või mitte.