1. leht 1-st

Kudas saada kätte x20xev mootori plokist õlivarda toru?

Postitatud: 01 Juul 2011 18:33
Postitas Tim
Käsil siis väntvõlli anduri vahetus.
Õpetussõnade kohaselt tuleks eemaldada mootori plokist õlivarda toru,pidi üks polt olema ja siis see toru välja tõmmata.Mida aga ei leia on see polt.
Vb.on see poldi pea kõntsakihi all peidus,ei näe seda igastahes,preagu väljas väga päikesepaisteline ilm ja tänu sellele on taskulambist kah suht vähe kasu.Lihtsalt ei näe mis seal "urkas"toimub,selline tunne,et peaks roolivõimu pumba kronsteini eest ära keerama,kuigi õpetussõnade järgi ei ole seda vaja teha ja üldiselt anduri vahetus päris lihtne... :o

Kes on asjaga tegelenud võiks märku anda!Täna õhtul enam ei viitsi kapoti all küürutada enam,ehk homme tegusam päev selles valdkonnas.

Re: Kudas saada kätte x20xev mootori plokist õlivarda toru?

Postitatud: 01 Juul 2011 20:06
Postitas malvatony
kui see on see 100 kw mootor siis õlivardatoru jäta rahule. ainult roolivõim oli vaja lahti lasta ja kogu lugu.

Re: Kudas saada kätte x20xev mootori plokist õlivarda toru?

Postitatud: 01 Juul 2011 21:51
Postitas jullo
varras ongi kinnitatud ainult ühe poldiga roolivõimu kronsteini külge. See lahti ja kakkuma.
Kui pidurivedeliku kopsiku juurest vaadata õlivarda auku plokis siis ca 4cm eespool ongi näha anduri polt.
Pmst on selle vahetus max 1tunni tegevus, ainult mootor peab külm olema muidu kõrvetab näppe marudalt.
Aga alati võib ka seda roolivõimu eemaldamist proovida, eks variante ole erinevaid.

Re: Kudas saada kätte x20xev mootori plokist õlivarda toru?

Postitatud: 03 Juul 2011 11:08
Postitas Tim
Väntvõlli andur vahetatud,aega läks umb.4h rsk.Ühe anduri pärast sellist jamamist.Õlivarda toru minu masinal plokis sees kinni,ei mingit polti ega midagi.
Lõpuks ei jäänud muud üle kui roolivõimu pump ja kliima pump koos kronsteinidega lahti ja natuke eemale väänates saingi lõpuks sellele andurile ligi.