1. leht 1-st

mootorituli

Postitatud: 14 Juul 2011 23:39
Postitas omegacd
Opel Omega B 2.0 100kw 1994 a.
Masinal põles aegajalt mootori tuli, tegin ise kodus diagnosti talle ja see andis järgmised veakoodid:

12 - n/a (alustus-, lõpetuskood)
13 - Oxygen sensor, viga: (Open circuit)
38 - Oxygen sensor circuit, viga: (Voltage high)
91 - Oxygen sensor heater, viga: (Voltage high)
12 - n/a

Põhimõtteliselt peaks olema Hapnikuanduriviga, ehk siis Lambdaanduri, nagu sai ka ise kahtlustatud, sest tuli välja et autol oli all üldse fordi lambdaandur, mis vahest mootori tule kadumise järgi kohati isegi täitis oma tööülessannet. Okei täna siis sain uue Lambdaanduri kätte ja panin alla, käivitasin mootori ja ikka põleb mootorituli.. tegin uuesti diagnosti ja täpselt samad vead lõi jälle ette.. keegi targem ehk oskab nõu anda ? Ettetänades...

Re: mootorituli

Postitatud: 14 Juul 2011 23:52
Postitas Omega Sport Packet
Ehk aitab veakoodide kustutamine ECUst

Re: mootorituli

Postitatud: 15 Juul 2011 00:49
Postitas omegacd
Omega Sport Packet kirjutas:Ehk aitab veakoodide kustutamine ECUst
okei kuidas see teha tuleks, kui saab ise teha ? Ma pole asjaga väga kursis...

Re: mootorituli

Postitatud: 15 Juul 2011 06:13
Postitas Tim
Omega Sport Packet kirjutas:Ehk aitab veakoodide kustutamine ECUst
...kodusel teel.Aku ots maha 1min. ja siis peaks mälust veakoodod ära kustuma.Kui nii ei saa,siis diagnostikaseadet vaja.

Re: mootorituli

Postitatud: 18 Juul 2011 10:41
Postitas omegacd
No nii, võtsin siis aku klemmi maha (see oli mitu tundi maas), panin peale tagasi proovisin käima panna ja ikka tuli põles edasi.. mõtlesin et okei jama lugu peabki mõne diagnosti venna üles otsima... Aga sõitsin siis ringi ja umbes 15 km sai sõidetud siis kustus ära ja kuni siiani on kustus, nii et peaks ok olema. Suur tänu kes aitasid ;)