1. leht 2-st

Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 02 Aug 2011 22:37
Postitas karlerik
Kuna ühtteist siin foorumis juba küsinud ja küsiks veel, siis teen ka oma autost siia teema.
Kuna müüsin oma BMW e46 maha, siis oli vaja leida auto kuhu mahutada 5 inimest, neist 3 turvatoolides. Toodud sai ta Saksamaalt Frankfurdi lähistelt. Talvel sai kiiruga lennupilet ostetud ja kimatud Saksa vaatama. Kevad Saksas ja auto õnneks meeldis- olid küll välja vaadatud teised alternatiivid aga see oli pealmine lemmik. Kohalikud omanikud olid väga toredad inimesed ja aitasin kogu paberimajanduse korda ajada. Nii see reis siis algas. Raske ja kurnav sõitmine. Kõik läks hästi kuni sinnamaani kus olin otsapidi Kernusse jõudnud öösel kell 3 ja õues -30. Õli tuli ja mahlad teele, süüdlane külmunud karteri tuulutus. Hea oli, et Poolas ei juhtunud sest sealgi oli -22. Auto elu Eestis algas remondikoha õuel, kus vahetati kõik mootori tihendid ja samuti esimesed amordid, mis lõpetasid töö tõenäoliselt Poola teedel ja viimane piisk amortidele oli Pärnu ringtee remont. Kõik hästi, karteri tuulutusest tulev remont, mis oli mulle üleliigne läks 400eur-i. Õlid jne. olid niiehk naa plaanis vahetada.
Edasi vajasid remonti LCD-ekraan ja ka raadio, millele ka siit foorumist abi otsisin. Sakslane oli suhteliselt mustaks selle auto kasutanud ja pesu sai ta nii seest kui väljast- sai täitsa inimese auto. Esistangele oli tuuning lisa pandud, mis katki sõidetud, selle eemaldasin ja esialgu on parandused tehtud spreyga.
Vahetatud said ka esimesed õõtsepuksid kuna otsis meeletult teed kui 17 tolli velge alla sai- läks paremaks aga rehvid vajavad samuti vahetust.
Vahetatud on ka väntvõlli andur.
Eile sai vahetatud ka xenon pirnid ja koos nendega parempoolse tule korpus, mis oli pooleks(saksas tehtud kunagine avarii).
Ära sai korjatud lademes igast tuuningut, sealhulgas igale poole topitud peegel kilet ja musta ja halliga tehtud hallituse moodi graafikat. Siiani on jäänud iluvõre, mis tahab samuti vahetust originaali vastu.

Nüüd ka küsimus- millist rehvi mõõtu võtta 225/45 või 225/50?

Autost:
2001a. 2,6V6 132kw 150000km (ei tea kas uskuda aga pesula, diagnostika, mootoritihendite vahetaja arvasid, et äkki isegi ongi)
Xenon, hele nahk, el istmed, katuseluuk, parkimisandurid(taga), navi, Bose heli, telefon, peeglid klapivad, automaat, ülejäänud peaks olema juba iga Omega standard.
Paar pilti lõpetuseks:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 02 Aug 2011 22:42
Postitas Omega 978
Tõeline hõbe maasikas,edu hoidmisel! 8)

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 03 Aug 2011 08:19
Postitas grimreaper
Väga ilus Omega! Hele nahk ja valuveljed on ilusad. Edu autoga!

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 03 Aug 2011 10:13
Postitas Jürts
Väga hea autovalik,oleks veel 3,2,siis oleks perfecto! :mrgreen:
Ja ka reg.number hea,sest mul endal 256 BDN. :wink:

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 03 Aug 2011 11:27
Postitas mardus72
igati asjalik valik.aga jah 3,2 oleks veel maasikam :)

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 03 Aug 2011 12:19
Postitas karlerik
Diislit ei soovitatud, või ehk niipidi- mõni soovitas mõni mitte. Kuna lühikesi otsi kuni 10km on enamuses, siis ei hakanud diislit pikalt vaatamagi. Mõtlesin, et 2,6 on kõige optimaalsem 3,2 oleks juba 2l/100 lisaks liitnud. Hetkel linnas saab 13,...,4 hakkama. Kahju on navi lahendusest, paganama hea oli Saksas liigelda kui kõik ette-taha ära seletati. Aga mis arvate rehvimõõdust, kes mida kasutab 225/50 või /45?

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 03 Aug 2011 14:27
Postitas jeef
originaalis peaks olema 235/45,endal hetkel 235/50(v6i 225/50) ja s6ita on v2he pehmem.. :)

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 03 Aug 2011 15:07
Postitas risto
Ilus auto sul.. rehvid pane 50 kõrgusega..

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 06 Aug 2011 20:26
Postitas karlerik
Sai see hõbedane 3. euroga Opeliks tehtud. Vähe väike märk sai aga see oli ka kõige parem algmaterjal, mis kadaka turult saada oli. Ei tea kas sai parem.
Tänud rehvisoovitusest, kaldusin kah 50 kõrguse poole ja nüüd sain kinnitust sellele. Positiivset veel, et jahedamate ilmadega tahab millegipärast auto vähem bensu.
PiltPilt
Pilt

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 06 Aug 2011 21:06
Postitas mardus72
karlerik kirjutas: Mõtlesin, et 2,6 on kõige optimaalsem 3,2 oleks juba 2l/100 lisaks liitnud. Hetkel linnas saab 13,...,4 hakkama. Kahju on navi lahendusest, paganama hea oli Saksas liigelda kui kõik ette-taha ära seletati. Aga mis arvate rehvimõõdust, kes mida kasutab 225/50 või /45?
see on jama jutt,et 3,2 liidab bensiinikulule juurde.Isegi tehaseandmed näitavad tibake väiksemat kulu 3,2-l võrreldes 2,6-ga.
2,6 on kõige teoreetiliselt kõige janusem omega mootor.tehaseandmed linnas 16,4.kuigi tegelikkuses võtab suvel oluliselt vähem siiski.tegelikkuses peaks 3,2 ja 2,6 võrdse küttekuluga olema.
Aga paraku on 3,2-te harvem liikumas ja valik väiksem

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 06 Aug 2011 21:36
Postitas Omega 978
Kellel märgita võre see soovib märki ja kel originaal see jälle musta! :D Nali naljaks aga näeb endiselt hea välja! :wink:

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 06 Aug 2011 22:15
Postitas karlerik
Siin panin jah puusse, 3,2 võtab manuali järgi kõigest 0,4 rohkem linnas. Ma vaatasin mobilest neid numbreid kus vahe ca. 2l.

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 06 Aug 2011 22:54
Postitas Omega Sport Packet
Tehaseandmeid ei sa uskuda eriti.

Auto Lehes või kus see nüüd oligi, et tehti uute autode teste ja küttekulu erineb siis mõnel isendil 30-40% tehase poolt märgitust.

3.2 neelab ikka vihaselt kui seda pööritada.

Jahedas õhus on hapniku rohkem ja mootor lihtsalt töötab paremini.

Proovi mõne jahedama õhtuga kuidas jookseb.

Hõõrdumised , temperatuurid jms kõik soodsamad Sinu kasuks.

Suvel palavama ilmaga see ecotec lihtsalt lämbub.Pole eriti hapniku mida põletada.

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 19 Aug 2011 09:03
Postitas karlerik
Kuna armatuuris annab teada koguaeg, et jahutusvedelikku vähe, siis hakkas pinda käima see jama. Võtsin romulast uue paagi aga mida pole on andur, ainult anduri auk, mis vedelikku küll kuskilt läbi ei lase(nagu polekski kunagi seal andurit olnud)- paak on 2,2 Omega oma. Kas neil ei olegi andurit olemas ja peaks selle tagasi viima. Vähemalt V6 -el on andur koos paisupaagiga ja eraldi ei pidavat saama seda vahetada.

Re: Opel Omega 2001a 2.6, Karl

Postitatud: 19 Aug 2011 12:28
Postitas opelist
Vastavalt auto varustusastmele ongi paisupaak kas anduriga või ilma.

Mis kütusekulusse puutub, siis suurem V6 tõesti eriti janusem ei ole, kuid väidetavalt tunduvalt äkilisem - ise ei oska kommenteerida, kuna pole 2.5/2.6 mootoriga sõitnud.