1. leht 2-st

K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 20:24
Postitas nero75
Lekib õli sellisest kohast, (kasutan siit foorumist ühte pilti)http://fotoalbum.ee/photos/Nero75/88533484 , et siis millega on tegu, kas seal mingi tihend on vahetatav või peab kogu krempli välja vahetama, kas on see töö on raskesti teostatav, palun abi!

Re: K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 20:34
Postitas JunZuu1991
karteri tuulutus toru.
aga minumeelest ei ole seal mingit tihendit.
viga võib peituda väljalaske süsteemis, et õli hakkab tuulutusest välja pressima, sest reaalselt ta sealt tulla ei tohiks.

Re: K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 21:12
Postitas nero75
JunZuu1991 kirjutas:karteri tuulutus toru.
aga minumeelest ei ole seal mingit tihendit.
viga võib peituda väljalaske süsteemis, et õli hakkab tuulutusest välja pressima, sest reaalselt ta sealt tulla ei tohiks.
Räägi täpsemalt kust see õli siis sinu arvates välja pressib ja kuidas seda viga parandada?

Re: K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 21:21
Postitas JunZuu1991
ei oska täpselt läbi interneti midagi õelda.
aga kiirel uurimisel seal peaks olema ikka mingi rõngastihend vahel.
vb see läbi, või teine variant surve karteris, ehk rõngad läbi.

Re: K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 21:33
Postitas nero75
JunZuu1991 kirjutas:ei oska täpselt läbi interneti midagi õelda.
aga kiirel uurimisel seal peaks olema ikka mingi rõngastihend vahel.
vb see läbi, või teine variant surve karteris, ehk rõngad läbi.
Kui surve karteris, kas ei peaks siis diagnostika mootori töös miskit imelikku märkkama, nimelt käisin diagnostis ja öeldi et mootor töötab nägu sveitsi kell?

Re: K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 21:42
Postitas JunZuu1991
vot seda ei oska enam kommenteerida. õlirõhk ei tohiks enam paigas olla, kui rõngad läbi.
samas peaks ka suitsema.
ehk siis tõesti see rõngastihend.
samas ei ole kindel, mine mõnest varuosa poest läbi, uuri kas seal on üldse tihendit.

Re: K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 22:01
Postitas Omega Sport Packet
Pilt


Kahtlane siit ja sealt.

Kui karterituul kinni eks ta ajabki surve karterisse ja kipub välja pressima siit sealt.

Klapikambrikaane vahelt eriti ja süütepooli juures need lohud ja sealt ta tuleb.Tuleb kus iganes kergem tulla.
Selle karterituuletoru all ei ole nagu tihendit.V olla mõnel on täpselt ei tea.

Kui palju ta Sul õli võttis juba?
Kontrolli süüteküünlalde otsi ka.Võid ka surveid mõõta silindrites.
Elu näitab, et see diagnostika nüüd 100`prosa tõene ei ole.

Toon yhe näite, katkine sisselaskekolle kus oli mõra sees, näitab TPS ja tyhikäiguviga.Tuleb läheb, siiber kinni must viga, tyhikäik jukerdab.

Aga katkist sisselaset ta ei näita.Ja mina isiklikult nagu ei mõista neid kes väidavad, et see dignostika TPS viga on 100% õige ja ma peaksin uue anduri ostma.Tegemata surveteste, mõõtmata vaakumit jne.

Re: K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 22:04
Postitas nero75
JunZuu1991 kirjutas:vot seda ei oska enam kommenteerida. õlirõhk ei tohiks enam paigas olla, kui rõngad läbi.
samas peaks ka suitsema.
ehk siis tõesti see rõngastihend.
samas ei ole kindel, mine mõnest varuosa poest läbi, uuri kas seal on üldse tihendit.
OK!Lisaksin veel et mootor ei suitse, kõik mis sumbutajast välja tuleb on vägagi normi piires, mootoril on jõudu nii et hoia ainult roolist kinni et käest ära ei läheks, nii et ettepanekud ikka veel teretulnud, omalt poolt käin kindlasti poest läbi ja uurin tihendi kohta, ma ei ol päris kindel et ma pildil õige asja ära näitasin, üks teenindus ütles telefoni teel et tegu võib olla külmkäivitus klapi või egr klapi lekkega, paraku olen mootori asjanduses suht võhik ja ei oska kommenteerida mis need on ja mida nad täpselt teevad ja kas nad ka seal kandis asuvad!

Re: K:Õli leke

Postitatud: 05 Aug 2011 23:13
Postitas Omega Sport Packet
Ega nii saagi.Eks peab oma silmaga kaema ja rahulikult uurima.Kui neid klapivigasid ja egr veale viidati siis seda peaks diagnostika tuvastama.

Aga kuidas seeb karterituulutus toru seest välja nägi üldse, ja kas kaanes ka avad lahti, sisselase milline välja nägi?


Kas ta õli ka nagu võttis, lekete järgi kadu on aga kui palju?või mootor ise kuidagi tyhikäigul lonkas vms?

Samas, kui õli silindrites ja see seal põleb siis see egr jura ja see ecotec oma heitgaaside ringiratast põletamisega, palju sellest suitsust järgi jääks ja tagant välja paistaks.
Oletused.

Eks tõde selguks siis kui see mootor lahti võtta ja silindred juba mõõta ja lukuvahesid jne üldist kulumist määrama hakata.
Kõik mis liigub kulub, eks ta omal määral ka kulunud juba ole aga kui rõngad ära ja juba mõõdud silindris ära siis ikka kaob seda õli ka sealt magusasti ja avaldub erineval kujul, ka lambdasondiviga võib näidata jms janti ja nukad peaksid klabisema jms jama ja sooja mootoriga ka kõrgematel pööretel ikka sinist tagant.

Re: K:Õli leke

Postitatud: 06 Aug 2011 11:16
Postitas Tim
See,et karterituulutuse toru ja mootoriploki vahelt õli välja ajab on ju nii tavaline :lol: Mina olen seal juba 2 korda tihendit vahetanud.
Esimene kord tegin sinna tavalisest ehituspapist tihendi,kuna ülevaatusele oli vaja minna.
Teiskorda oli liiga vedel õli(täissünt) ja siis tegin korralikust tihendimaterjalist(spets sinist värvi "tihendipapp")ja nüüdseks rahu majas.
Natuke kehva on toru kinnitus polte lahti saada,tuleb käsikaudu kobada.2kuuskant polti oli minu masinal seal.Enne eemaldamist kindlasti nt.suruõhuga see koht puhtaks puhuda,muidu võib igasugust sitta mootorisse toru eemaldamise käigus kukkuda.

Re: K:Õli leke

Postitatud: 08 Aug 2011 19:20
Postitas nero75
Nii siis lekkis hoopis plokikaane tihend, mootor ju väheke juhi poole kaldu ja nii ta sinna nurka jooksis, sai korda suht vähese vaevaga... :D
Tänud kaasa mõtlejatele!

Re: K:Õli leke

Postitatud: 08 Aug 2011 19:25
Postitas Tim
nero75 kirjutas:Nii siis lekkis hoopis plokikaane tihend, mootor ju väheke juhi poole kaldu ja nii ta sinna nurka jooksis, sai korda suht vähese vaevaga... :D
Tänud kaasa mõtlejatele!
Mis on väike vaev,100kw plokikaane tihendi vahetus v?Väike vaev oleks minumeelest see sama karterituulutuse toru tihendi vahetus olnud...
Ehk valgustad-väike vaev.

Re: K:Õli leke

Postitatud: 08 Aug 2011 19:38
Postitas nero75
Tim kirjutas:
nero75 kirjutas:Nii siis lekkis hoopis plokikaane tihend, mootor ju väheke juhi poole kaldu ja nii ta sinna nurka jooksis, sai korda suht vähese vaevaga... :D
Tänud kaasa mõtlejatele!
Mis on väike vaev,100kw plokikaane tihendi vahetus v?Väike vaev oleks minumeelest see sama karterituulutuse toru tihendi vahetus olnud...
Ehk valgustad-väike vaev.
Siin pakuti kõiksuguseid lekkeid, mees kes minu masinaga rohkem tegelenud, rääkis kahh hirmu ja õudus lugusi, kuna endal puuduvad teadmised ja aeg ja oskused, usaldan sellised asjad ikka asjatunjatele...õnneks on tallinnas palju erinevaid kohti kus oma masinat näidata, reklaami ei hakka siin kohapeal tegema aga kollane logo minu masina pagassi luugil räägib enda eest,(aega kulus selleks 1,5h) asi korras ja mina rahul!

Re: K:Õli leke

Postitatud: 08 Aug 2011 20:01
Postitas Andreas0110
Arvatavasti ikka klapikambri kaane tihend. 1.5h tööaega selle vahetamiseks oleks normaalne ma arvan.

Re: K:Õli leke

Postitatud: 08 Aug 2011 20:11
Postitas Omega Sport Packet
Vahetab ka plokikaane tihendi ära, kui tööriistad käepärast, tõrkeid ei ole ja kõik lahti tuleb.Aga vahepeal