1. leht 1-st

K:Luuptuledega jama

Postitatud: 08 Sept 2011 10:14
Postitas omega20
Nii,mure siis järgmine et varem olid autol ees originaal tavalised tuled aga nendega lihtsalt ei näinud sõita ja sai siin umbes eelmise aasta lõpu poole ostetus uued luuptuled ette.Alguses oli ikka no võrreldes vanade tulede ülimalt hea nähtavus pimedas aga nüüd suvi vahepeal olnud ja pole ülearu pimades sõitnud ning nüüd tundub see asi ikka jama.Näitavad liialt kraavi ja enam rohkem tee peale ei saa keerata.Ülevaatusel vaadata ja öeldi et näitavad täpselt õigesti aga no vaidlen ikka vastu.Ühesõnaga tahaks keerata kuidagi rohkem tee peale neid näitama.Aga kuidas?Kui koos tulega kuidagi keeran siis hakkavad ju täistuled ka võssa näitama aga need on hetkel head.Olen kuskilt lugenud et võimalus tuli lahti võtta ja luubi asendit see muuta aga ei tahaks tuld lahti lammuta.Kas kellegil on sellega mingeid kogemusi või mõtteid mis võiks ette võtta?
Tänud kõigile kes aidata oskavad!

Re: K:Luuptuledega jama

Postitatud: 08 Sept 2011 11:46
Postitas Omega Sport Packet
Kle yks loll küsimus ega sul vale poole tuled ültse ei ole.Inglased nn või mingi kamm sellega seoses

Re: K:Luuptuledega jama

Postitatud: 08 Sept 2011 12:01
Postitas omega20
Omega Sport Packet kirjutas:Kle yks loll küsimus ega sul vale poole tuled ültse ei ole.Inglased nn või mingi kamm sellega seoses
Mmmm...see on hea küsimus.Ma kahtlen selles aga kuidas ma saaks selle kindlaks teha?

Re: K:Luuptuledega jama

Postitatud: 08 Sept 2011 12:04
Postitas omega20
Lisaks selle ka veel et eriti kraavi näitab juhipoolne tuli.Teine näitab enamvähem aga natuke oleks ikka vaja rohkem teele saada.

Re: K:Luuptuledega jama

Postitatud: 08 Sept 2011 16:12
Postitas ChrisDian
Kas pirnid on ilusti pesades..?

Re: K:Luuptuledega jama

Postitatud: 08 Sept 2011 16:17
Postitas omega20
ChrisDian kirjutas:Kas pirnid on ilusti pesades..?
Jah.Selle vaatasin üle.

Re: K:Luuptuledega jama

Postitatud: 09 Sept 2011 06:39
Postitas ChrisDian
Siis proovi sellest tulest mis rohkem mööda näitab pirn välja võtta, sõrm sisse pista ja mõõdukalt, mitte kõvasti, edasi-tagasi liigutada pirnipesa. kui liigub siis seest lahti. Mõtlen et kuna on kõrguseregulaator ka ilmselt siis peab ka ülemine kinnitus mingil määral andma liikuda et ehk see on kuidagi lahti põrunud, eesti teedel ei imesta:D. Passat B3-l on näiteks mingi imelik kummitoru meenutav süsteem seal mis väga kergesti hüppab otsast, kui pirni üritad pessa kinnitada.