1. leht 2-st

K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 03 Nov 2009 23:24
Postitas rold116
Mure järgmine,et kas keegi on kokku puutunud sellise asjaga või ise vahetanud lausa 2.5 V6 mootorile peale 3.0 V6 plokikaaned.Nukkvõlli sobivuse kohta olen kuulnud küll kuid kas ka terve 3.0 plokikaan sinna istub?Välisel vaatlusel peaks nagu sobima.

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 00:03
Postitas Omega Sport Packet
2.5-3.0...Sirged kaaned, peata?, kuidas sobivad?Kus tekib ca 500kuubikut? kas kolvikäik?Hea küsimus Sul.Sul käepärast 3.0 pilti ei ole?

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 08:06
Postitas maq21
3.0 versus 2.5 sobib aga pead panema mõlemad kaaned sama tüübi omad.

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 08:13
Postitas rold116
Sai mõõdetud 3.0 ja 2.5 kaanetihendite silindri auke ja 3.0 oli paar milli suurema auguga.Samas pannes 2.5 tihend 3.0 plolikaane peale sis jääb piisavalt ruumi klapi käigule et saaks vabalt käija.Muud augud ja kanalid sobivad ilusti.Proovin ära eks näis kas sobivad peale.
Mõlemad kaaned lähevad ikka 3.0 omad.

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 11:39
Postitas arska
peavad sobima kyll!

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 13:14
Postitas sander81
oskab keegi äkki öelda ka arvuliselt midagi et kui palju sellise operatsiooni tagajärjel võimsust juurde tuleb

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 15:46
Postitas arska
ega kui sull on 2,5 ja tahad v6imsust siis polegi muud kui viska se vana vahelt minema ja pane kolmene vahele koos juhtmestikuga kuna need kaks väga palju s6ltuvad elektroonikast ehk siis pead koos juhtmestikuga välja vahetama,v6i teine v6imalus kui sull on paks rahakott siis juba teised kolvid kergem hooratas vänt tasakaalustada ja kaaned spetsialisti kätte viia kes juba teeb vastavad kaane tööd ära ja sellega kaasnevad ka toru kollektorid muidugi,et yhe s6naga edu ehitamisele!!! :lol: :lol: :lol:

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 16:21
Postitas sander81
tegelikult ei ole see üritus ette võetud selleks et võimsust saada vaid lihtsalt klapid jooksid pähe ja sain odavalt kolmese plokikaaned

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 17:14
Postitas Omega Sport Packet
Kui paned suurema kaane(pea) tuleb kuubikuid juurde, surveaste läheb madalamaks ja pakun , et võimsus hoopis langeb+mingid häired v olla mootori töös.Ja kui paned 2.5 tihendi ja 3.0 kaane siis rehkenda, et plokikaanetihendi serv jääb põlemiskambrisse.Aga tee proovi mis juhtub.Ma pakun, et keps lendab välja külje pealtvõi pigem lööb väntvõlli puruks.Head nuputamist!

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 21:06
Postitas innu
Omega Sport Packet kirjutas:Kui paned suurema kaane(pea) tuleb kuubikuid juurde, surveaste läheb madalamaks ja pakun , et võimsus hoopis langeb+mingid häired v olla mootori töös.Ja kui paned 2.5 tihendi ja 3.0 kaane siis rehkenda, et plokikaanetihendi serv jääb põlemiskambrisse.Aga tee proovi mis juhtub.Ma pakun, et keps lendab välja külje pealtvõi pigem lööb väntvõlli puruks.Head nuputamist!
täitsa nõus et võimsus ei tõuse ja kui keps välja ei tule siis irmsat kolinat võiks ikka kuulda (aga anna kindlasti teada kui hullusti läks)

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 21:22
Postitas Omega Sport Packet
Eelkõnelejale.V mootori juures ei ole mõtet eriti nagu seda kolbi kergemaks ajada ja hooratast näppida.Jne
Selleks, et võimu juurde saada ei peaks nagu hakkama kergemalt pöördesse minemise nimel pöörlevat massi(sellel ilus sõna)maha võtma.Jääb kokkuvõttes jõudu vähemaks.Kui tahad kolve jne seal juba vahetada selles konkreetses plokis, siis kõik mis juurde käib sellele toimingule-ülelaadimine.Kui raha tõesti palju on.Lihtsam on sama tyybik vahetada mootor võimsama vastu mis lubatud.

Kui raha natuke vähem on siis võib surveastet tõsta koos kõige muuga.

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 21:52
Postitas rold116
Ma mõõdan homme kaante sees olevad põlemiskambrid võrdluseks üle kuid ilma mõõtmistulemusteta võin antud hetkel öelda et see õnarus kus klapid sees oli sama suur kui 2.5-sel.Eks see kubatuur on saadud suurema silindriga kuid klappide teema on täpselt samasugune neil mõlemal.3.0 oli siledat pinda rohkem suurema silindri arvelt ja sis hakkas põlemiskamber kui 2.5-el.Teoreetiliselt ei tohiks põlemiskambriga midagi muutuda silinder on väiksem ja tihend ka väiksem.Oleks et see väiksem tihend jääb juba sirge osa pealt välja ja läheb juba kumeruse peale aga antud hetkel ei lähe.Eks homme vaatan täpsemalt selle nurga alt asjad üle aga tänud info ja tähelepanu juhtimise eest erinevatele nüanssidele.

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 04 Nov 2009 22:55
Postitas Omega Sport Packet
2.5 Silindridiam 81.6 ja 2498cm3 ja x25xe
3.0 Silindriadiam 86 ja 2969cm3 ja x30xe-doch

Kui neid andmeid vaadata ja mootorid samad siis no kuule?
81.6 ja 86 mm on ikka väga suur vahe ju.
3.o plokikaas panna 2.5 mploki peale koos tihendiga siis ei pitsita kinnigi vist, jääb O nii palju väljapoole.Ja pool põlemist toimuks ju plokikaane tihendi peal jne.Olgugi kui kinnitus ja muud kanalid sobivad seal pole sellel küll mingit mõtet ma arvan, rääkimata veel klapikäikudest jne sada muud imet veel.

Kas siis 2.5 kaaned on läbi ja neid kuskilt saada ei ole, peab 3.0 mässama seal?

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 05 Nov 2009 08:31
Postitas sander81
tegemist on siis minu autoga, mis otsad andis ja kuna raha on väga vähe ja sain ned kaaned pool muidu siis lihtsalt mõtlesime proovida. ei ole mul vaja ühtegi lisavõimsust lihtsalt et asi töötaks 8)

Re: K:Plokikaante sobivus.

Postitatud: 05 Nov 2009 08:40
Postitas rold116
Klapid on mõlemal sama pikad ja kui saab2.5 panna peale 3.0 nukad ning ei juhtu midagi sis klappide poolest ei ole probleemi.
Aretamisega sai tegelema hakatud sellepärast et kas varindid osta kõik 24 uut klappi või sis kahe klapi raha eest terved kaaned.Sinna on see kore maetud.