1. leht 2-st

K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 10 Nov 2011 20:40
Postitas kaupok
lugu selline, jahutusvedelik kaob, võimalik leke leitud, loik auto all ja tuleb termostraadi korpuse juurest kuskilt, kas suure lõdviku vahelt või kuskilt sealt, kolmikkraan ka lekkis veidi, see selleks, ehk jääb pidama sealt lõdviku juurest nüüd, pingutasin klambri üle. kas on võimalik et selle termostraadi korpuse juurest lekib ka kuskilt plokikaane tihend?
käivitades ajab suitsu summutajast välja, gaasi andes tuleb rohkem, endale tundub et seda tuleb liiga palju. töösooja mootoriga pole nagu ollagi, kui tulen sõidust, 20km sõidan ära, jätan seisma, 10minuti pärast käivitan siis tuleb ka summutajast sedasamust ütleme siis valget. sõites ei saa arugi et tuleks, kuid kohepeal suitseb
õli sisse ei lähe jahutusvedelikku ega ka vastupidi. paisupaagi kork maha keerates on surve seal olemas, teeb selle sussu ära:D
mis sümptomid on kui on plokikaane tihend õhtal? ehk keegi teeb pisikese ülevaate tihendivahetus protsessist, et mis sinna vaja valmis osta jne, oleks äärmiselt tänulik.(mis tihendid, silikonid ehk, jne)
mainiks ära ka selle et tühikäigul sooja mootoriga salongi õhk jaheneb, pöördeid veidi anda läeb soojemaks, see viitab vist termostraadile

põhirõhk on siiski selles mis sealt summutajast välja tuleb?
tänud ette: kaupo

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 10 Nov 2011 21:22
Postitas Tim
Praeguste jahedate ilmadega on summutist tulev "suits" on tegelikult veeaur,täitsa tavaline nähtus.Iseai kui palju seda auru tagant välja ajab.Hommikul on teinekord paras "udupilv" küll auto ümber aga tosoolist see küll ei tule-omad kogemused siis.

Paisupaagis peabki surve olema.

Tühikäigul jahenev salongi radikas ei ole kuidagi seotud termostaadiga,pigem on asi nt.kulunud veepumba labades(tühikäigul tsirkulatsioon nõrk)või on asi ummistunud salongisoojenduse radikas,tühikäigul on veepumba tekitatav tirkulatsoiin veidi kehvem,kui suuremate mootoripöörete puhul.

Termostaadi "vea"puhul on maanteel sõites jahutusvedeliku temp. normist madalam ja kohapeal seistes tõuseb uuesti normi,oleneb kui avatuks on termostaat jäänud.

Plokikaane tihendi vahetuse korral on vaja uusi plokikaane polte(säästuremondi korral käivad ka vanad poldid-omal vastutusel muidugi!),silikooniga vms. pole midagi seal teha ja muidugi korralik plokikaane tihend.

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 10 Nov 2011 21:51
Postitas Omega Sport Packet
Keera süüteküünlad maha pealt ja vaata küünalde otsi .Kui valged siis tõenäosus suur, et sisse ta jookseb.

Ilusad kohvipruunid, kuivad otsad on normaalsed.

Hea kui silindrite kaupa süüteküünaldest pildi saaksid teha.

Termostaadikorpuses võib ka mõra olla jms.Kaan ise puruks näiteks.

Pilt
Pilt

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 10 Nov 2011 21:57
Postitas Omega Sport Packet
Enne tihendi vahetust kontrolli silindrites surved üle.Tee seda kindlasti !Ja märgi surved silindri kaupa ka paberile.

Valmis ära osta midagi.Kui kaan katki jms on küsitav sul mis mootoriga üldse näiteks edasi saab.


Kui plokikaane tihend ära ajab välja või õli sisse või mahlad segamini üdse või surve jahutusüsteemis näiteks ja surub sealt termostaadi juurest välja.

Paisupaagi seina katsu sõrmega ega see must või tugevalt rasvane ei ole.Kui on, ära sõida.Pead soojendusradikat lisaks vahetama veel hakkama.

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 10 Nov 2011 22:13
Postitas kaupok
termostraadi ajasin jah segi praegu, eeelmisel autol aitas kohapeal jahenemise vasta üks korralik jahutussüsteemi õhutamine, autoks oli bmw seljuhul.

küünlad vahetasin ära, eelmised olid pruunid vast kenasti, kuivad. vanadest saaksin pildid saata silindrite kaupa, ära märgitud mis millele, pole hetkel tööriistu käepärast. Termostraadikorpus on läikiv, vast eelmine omanik on selle ära vahetand või on seal vahel tihend või midagi sellist kutu. äkki imbub väljalaskesse sealt kudagi kaudu.(vanade tihendite vahelt). hoidku jumal selle eest ei kaanega midagi pole, ei jõua hetkel seda küll otsima hakata:D üritan alati mõelda positiivsemalt, ei taha kohe kõigehalvemat

survemõõtmisega niipalju, et pole antud agregaati, millega seda teostada. mahlad segamini pole, paisupaak on korralik seest, ja termostraadi korpuse juurest tähendasin seda siis kui käima külmalt panen nt, siis tilkus sealt. seistes on ka pärast loiguke all

piltide järgi on normaalne ikka küünal:D

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 10 Nov 2011 22:51
Postitas Omega Sport Packet
Surved võid ikka mõõta ja kontrollida s.küünalde otsad üle

Termstaadi korpuse all on tihend sellise jabura kujuga ja see liimitakse spets silikooniga(sinine).

Võimalik, et aitab ka poltide pingutamine või koja ja tihedi vahetus-uuesti liimimine.


Väga ei leki sealt väljalaskesse.Väljalaske surve on suurem kui jahutusüsteemis ja asi peaks toimima vastupidiselt.See peaks keema ja vahutama ja lõdvikuid lõhkuma jms sel juhul.

Karterituulutus kontrooli ka üle.


Läheb ta sul palavaks ka ja temperatuuriga miskit anaomaaliat ei ole ja kas mootori tuld ka põletab?

Mitu sälku plokikaaetihendis on?Asuvad need süütepooli pool otsas


Silindrisurveagregaadi saad poest umb 20 euri eestvõi kusagilt laenata või kusagil mõõta.

Kui surved ebayhtlased silindrites ja jäävad alla 11 bar siis on tõsisemad jamad seal.


Survete mõõtmine on vajalik vigade tuvastamiseks.Endal hiljem natuke lihtsam diagnoosi panna kui mootor lahti näiteks.

Pilt:Mahlad segamini ja surved ebaühtlased silindrites+kolvirõngad ära

Pilt

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 10 Nov 2011 23:41
Postitas kaupok
ei kee, ei vahuta, ega lõhu ka lõdvikuid.
karterituulutus on see paksem toru mis tuleb juhipoolt ülesse klapikambri kaande??? eelmisel omanikul oli sealt klambrid kinni panematta, "kullinokkadega"käisid need sinna, jebimist oli veidi, muidu selle paksema kaudu jooksis ka õli välja veidi. kui see on see toru!!!
või on see see peenike toru mis teisel poolel on, selle vahetasin ära, uus peenike voolik ja väike auk puhtaks mis sinna gaasiklapi alla jookseb sisse.
keema ei lähe, sooja tuleb normaalselt sõites, kohapeal käies korra oli tunda et läeb jahedaks, see äkki ka tingitud sellest et tolhetkel oli jahutusvedelik see mida juurde panna tuli.
mootori tuld ta põlema pole löönd, korra siis kui üks piibujuhe maas oli ja kolme pütaga korraks lasin käia, siis nägin et tuluke põles.
plokikaanetihendit pole maha võtt ja ei tea sälkudest veel midagi:D
ütleme nii et ma loodan et ei ole midagi väga hullu ega keerulist viga, autot vaja igapäevasõiduks ja ilma selleta ei saa, pole võimalusi ka et tagavara mootor ligi osta, oleks kindlam tunne kui midagi juhtuma peaks:D
samas auto sõidab ja käib kenasti, või ei oska mu kõrv eristada korras või pees mootorit. küttekulu on normis, ülevaatusel heitgaasid ja muu oli ok, alles käisin eelminenädala algul.

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 11 Nov 2011 21:32
Postitas kaupok
eile pingutasin lõdviku klambri, täna ei pidamd jahutusvedelikku valama peale. ehk see probleem kaob, kuid sõites pikemalt ja siis kohapeal käima jättes tuli suitsu tagani ikka, mitte niipalju kui külmalt aga siiski, kas see tähendab siis plokikaane tihendit ???

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 11 Nov 2011 22:58
Postitas Tim
Suits-sinine "vine",nt.mootoriõli üleliigne sattumine põlemiskambrisse...

Kumba sul siis summutist välja ajab,kas suitsu või veeauru?

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 11 Nov 2011 23:33
Postitas kaupok
sinine ta pole, õlist see tingitud ei ole, pigem seljuhul nagu veeaur

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 12 Nov 2011 06:29
Postitas Omega Sport Packet
Mina mõõdaks silindrites surved ära.Kui vedeliku tasemed ka korras siis ei muretseks selle auru pärast.See on tingitud küttest, jahedamast ilmast, niiskusest jms.

Termostaadi korpuse küljes olevate lõdvikute, voolikute otstest võid ka 1-2cm ära lõigata ja teha uued otsad.Teinekord väsivad klambri alused ära.

Yks nipp on kasutada jahutusvedelikku, mis helendab ja lekkeid uv lambiga otsida.

Katerituulutus toru tuleb väljalaske tagant alt üles.

Plokikaanetihendi servas, mis ulatub kaane vahelt välja, seal on sälgud sees.

Teinekord lase lihtsalt lõõrid puhtaks.

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 12 Nov 2011 08:57
Postitas kaupok
kuidas seda karterituulutust puhastada kannatab?

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 12 Nov 2011 22:37
Postitas Omega Sport Packet
Võtad toru ära küljest.Kasuta taskulampi ja peeglit ja kondiga pikka võtmesaba.

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 13 Nov 2011 07:14
Postitas kaupok
et see toru mootori küljest lahti saada? huvitav, tundub jäme toru, kas see siis nõnda ummistub?

Re: K: omega 2.0 100kw mure(äkki plokikaane tihend)

Postitatud: 13 Nov 2011 19:04
Postitas Tim
kaupok kirjutas:et see toru mootori küljest lahti saada? huvitav, tundub jäme toru, kas see siis nõnda ummistub?
See toru ummistub seest ajapikku ikka niimoodi ära,et pärast näed kurja vaeva et see seest puhtaks saada.Foorumis keegi kirjutas,et see toru pandi garaaži ahju ja siis põletas toru seest puhtaks.Mina kasutasin haamrit,peksin toru natuke mõlki ja siis raputasin suuremad tükid seest välja.
Karterituulutuse toru.
Pilt
Kinnitub kahe kuuskandiga ploki külge,soovitan ka tagasi pannes uue tihendi sinna vahele teha.
Pilt