tagasild kohiseb vms..
tagasild kohiseb vms..
autoks opel omega 2,5 v6 95 aasta
et igal kiirusel seda lainelist kohinat või koogutamist kuulda.
algul arvasin et laager aga kui üles tõstsin ja vahetama hakkasin ei olnud mingit raginat ega lõtku laagril sees...
kui mnt-l keeran ühele poole ja teisele siis hääl muutub natuke või kaob ära korraks kui järsult keerata. kui differ oleks kas siis mõjuks sellele häälele see järsult keeramine?
Hääl tundub tulevat kui üles tõstsin, sealt kuhu see pooltelg sisse läheb enne laagrit- poolteljeots vms... kas on võimalik et see?
et igal kiirusel seda lainelist kohinat või koogutamist kuulda.
algul arvasin et laager aga kui üles tõstsin ja vahetama hakkasin ei olnud mingit raginat ega lõtku laagril sees...
kui mnt-l keeran ühele poole ja teisele siis hääl muutub natuke või kaob ära korraks kui järsult keerata. kui differ oleks kas siis mõjuks sellele häälele see järsult keeramine?
Hääl tundub tulevat kui üles tõstsin, sealt kuhu see pooltelg sisse läheb enne laagrit- poolteljeots vms... kas on võimalik et see?
Re: tagasild kohiseb vms..
Asjaga suht kiire kuna auto igap2ev kasutuses ja see laineline kohin juba suht tugev.ei tahaks tee peale j22da.on kellegil kogemusi?v6i n2pun2iteid.
Re: tagasild kohiseb vms..
Kui käsipiduriklotside kinnitustihvtid lahti tulevad siis hakkavad klotsid vastu ketast käima ja kostub ka sahinat.
Kui difriga midagi oleks siis see reeglina undab nagu vanasti ikarusbussid.
Kui difriga midagi oleks siis see reeglina undab nagu vanasti ikarusbussid.
Re: tagasild kohiseb vms..
Klotsid ilusti kinni ja paigas..see pole k2sipiduri kohin vaid nagu tugevam.mis peale laagri veel nii oma h22le 2ra kaotab kui j2rsult keerata? Kas see pooltelje ots v6ib nii teha?viljar kirjutas:Kui käsipiduriklotside kinnitustihvtid lahti tulevad siis hakkavad klotsid vastu ketast käima ja kostub ka sahinat.
Kui difriga midagi oleks siis see reeglina undab nagu vanasti ikarusbussid.
Re: tagasild kohiseb vms..
Esiveoline tegi küll sahina laadset heli kui poolteljeots läbi oli. Aga vat ei ole tagaveolisel seda veel omal nahal tunda saanud.BMWomega kirjutas:Klotsid ilusti kinni ja paigas..see pole k2sipiduri kohin vaid nagu tugevam.mis peale laagri veel nii oma h22le 2ra kaotab kui j2rsult keerata? Kas see pooltelje ots v6ib nii teha?viljar kirjutas:Kui käsipiduriklotside kinnitustihvtid lahti tulevad siis hakkavad klotsid vastu ketast käima ja kostub ka sahinat.
Kui difriga midagi oleks siis see reeglina undab nagu vanasti ikarusbussid.
Kas pooltelje tolmukummid on terved?
Re: tagasild kohiseb vms..
Kui diffris on õli vähe,hakkab ka kohinat tegema ja järjest hullemaks see hääl läheb..Kui diffril kaas maha keerata leiab seal ainult rauapuru...
Tuttava omegaga just nii juhtusgi.
Tuttava omegaga just nii juhtusgi.
Re: tagasild kohiseb vms..
mul oli õli isegi üle maximumi, kui punni lahti võtasin hakkas välja voolama...risto kirjutas:Kui diffris on õli vähe,hakkab ka kohinat tegema ja järjest hullemaks see hääl läheb..Kui diffril kaas maha keerata leiab seal ainult rauapuru...
Tuttava omegaga just nii juhtusgi.
kummid on terved ja õli oli ka ilusti sees...
et kas laager võib siiski läbi olla? mingit lõtku ega raginat sees pole laagril kui keerata.
Re: tagasild kohiseb vms..
Kui see on kahin siis kindlasti ei ole tegemist rattalaagriga - rattalaager undab nagu vanasti Ikarus bussid.
Kuna Omega tagapidurid on toreda ehitusega (käsipiduri trummel asub ketta sees) siis vabalt võib kahinat tekitada rattapoldi vastukäimine millegile käsipiduriklotside juures:
http://img.photobucket.com/albums/v377/ ... rake01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui seda pilti vaadata siis piisab juba valuveljepoldi kasutamisest plekkvelje korral (polt läheb keermestatud osast läbi liiga sügavale) või vastupidi.
Samuti kui käsipiduriklotside paigaldussplindid, vedrud vm on oma aja ära elanud siis võib klots vastu trumlit olla.
Kuna Omega tagapidurid on toreda ehitusega (käsipiduri trummel asub ketta sees) siis vabalt võib kahinat tekitada rattapoldi vastukäimine millegile käsipiduriklotside juures:
http://img.photobucket.com/albums/v377/ ... rake01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui seda pilti vaadata siis piisab juba valuveljepoldi kasutamisest plekkvelje korral (polt läheb keermestatud osast läbi liiga sügavale) või vastupidi.
Samuti kui käsipiduriklotside paigaldussplindid, vedrud vm on oma aja ära elanud siis võib klots vastu trumlit olla.
Re: tagasild kohiseb vms..
tarmot kirjutas:Kui see on kahin siis kindlasti ei ole tegemist rattalaagriga - rattalaager undab nagu vanasti Ikarus bussid.
Kuna Omega tagapidurid on toreda ehitusega (käsipiduri trummel asub ketta sees) siis vabalt võib kahinat tekitada rattapoldi vastukäimine millegile käsipiduriklotside juures:
http://img.photobucket.com/albums/v377/ ... rake01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui seda pilti vaadata siis piisab juba valuveljepoldi kasutamisest plekkvelje korral (polt läheb keermestatud osast läbi liiga sügavale) või vastupidi.
Samuti kui käsipiduriklotside paigaldussplindid, vedrud vm on oma aja ära elanud siis võib klots vastu trumlit olla.
ei ole see viga.. võtsin ratta alt ära ja tõstsin kanali peal tungiga üles, võtsin isegi ketta pealt ära ja lasin ringi käia ning ikka jäi see hääk alles. autos sees on seda hgäält paremini kuulda aga väljas pole...
tahaks vastust saada sellele et mis veel võib sellisyt häält teha silladetailide juures peale laagri? poolteljeots?
see pole kohin vaid nagu krdi mai oskagi öelda

Re: tagasild kohiseb vms..
Rattalaager undab ja ringi keerates kui auto on üles tõstetud siis kahiseb.
Samas see, et järsemalt pöörates "kahin" ära kaob, võiks küll tähendada, et ühe poole rattalaager on läbi.
Kas oled tähele pannud, kumbale poole keerates "kahin" ära kaob?
Samas see, et järsemalt pöörates "kahin" ära kaob, võiks küll tähendada, et ühe poole rattalaager on läbi.
Kas oled tähele pannud, kumbale poole keerates "kahin" ära kaob?
Re: tagasild kohiseb vms..
tarmot kirjutas:Rattalaager undab ja ringi keerates kui auto on üles tõstetud siis kahiseb.
Samas see, et järsemalt pöörates "kahin" ära kaob, võiks küll tähendada, et ühe poole rattalaager on läbi.
Kas oled tähele pannud, kumbale poole keerates "kahin" ära kaob?
kaob ära siis kui paremale poole rooliga keerata, kui vasakule siis hakkab kõvemini.
Re: tagasild kohiseb vms..
laagril ei pruugi veel lõtku ollagi, kui juba undama hakkab.
Piisab kui saale veerepind, ku...... teab mille toimel, täpiliseks oksüdeerub ning ulgumine ja kahisemine kohal.
Jutu järgi siis parempoolne rattalaager hakkab otsas saama. Muud keerulist ei olegi.
Piisab kui saale veerepind, ku...... teab mille toimel, täpiliseks oksüdeerub ning ulgumine ja kahisemine kohal.
Jutu järgi siis parempoolne rattalaager hakkab otsas saama. Muud keerulist ei olegi.
Re: tagasild kohiseb vms..
Esialgu pakuksin ka mina,et rattalaager läbi.Et siis vastavalt auto kere kaldumise ja vastavalt koormuse kandumisega ühelt küljelt teisele...mida suurem koormus teatud külje laagritele on,siis hakkab ka laager häält tegema.Mingi aja pärast aga hakkab laager kogu aeg undama ja siis niikaua undab,kui jupid taga...BMWomega kirjutas:...kaob ära siis kui paremale poole rooliga keerata, kui vasakule siis hakkab kõvemini.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: tagasild kohiseb vms..
Eks vahetan 2ra ja loodan et on selle viga.see h22l juba suht kaua olnud.Q-tok kirjutas:Just, Tim´i jutt täitsa õige.
Ikka 90% tõenäosusega on laager läbi.