1. leht 1-st

Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 16 Nov 2009 23:33
Postitas Rallymies2
Jalgadele ei tule sooja.
sai siis eest paneel lahti võetud ja üks vaakumvoolik oli kadunud. Olemas olid : sinine,pruun,kollane ja roheline.

Järsku oskab öelda kas neid ongi ainult niipalju?
Ja kui ei siis kuhu see üks minema peaks? Järsku saab mingi skeemi nt?

Tänan.

Re: Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 17 Nov 2009 11:57
Postitas Tim
Skeem(voolikute värvid+asukoha tähe lühendid)on vanas foorumid arhiivina aga see arhiiv ei toimi enam...millegipärast.Kasulik inff jälle kaotsi läinud.

Re: Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 17 Nov 2009 18:16
Postitas Rallymies2
Tim kirjutas:Skeem(voolikute värvid+asukoha tähe lühendid)on vanas foorumid arhiivina aga see arhiiv ei toimi enam...millegipärast.Kasulik inff jälle kaotsi läinud.
Jama Jama.

Re: Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 17 Nov 2009 18:32
Postitas urki79
Jälgin ka seda teemat, kuna minu samalaades keegi ei kommenteerinud. Räägi, palju sa lahti pidid lammutama, et ligi pääseda. Endal ei puhu juhi jalgadele nii, kuis peaks. Kardan, et klapp kas kinni, või veidi avatud. Huvitab, kuidas sinna ligi pääseb, et minu teooriat kontrollida.
Oleks hea küll skeem või joonis soojendusahju vaakumvoolikute ja klappide tööst.

Re: Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 17 Nov 2009 19:19
Postitas Rallymies2
urki79 kirjutas:Jälgin ka seda teemat, kuna minu samalaades keegi ei kommenteerinud. Räägi, palju sa lahti pidid lammutama, et ligi pääseda. Endal ei puhu juhi jalgadele nii, kuis peaks. Kardan, et klapp kas kinni, või veidi avatud. Huvitab, kuidas sinna ligi pääseb, et minu teooriat kontrollida.
Oleks hea küll skeem või joonis soojendusahju vaakumvoolikute ja klappide tööst.
Ise võtsin selle keskmise suure paneeli lahti.(kus makk,soojendus lülitid jne asetsevad). Aga ega sealt midagi erilist ei näe..mingiaeg peab vist kätte võtma ja terve armatuuri lahti võtma. Muidu ei saa selgust.

Kas keegi saab siis aidata ja mõne skeemi anda :D

Olav.

Re: Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 17 Nov 2009 19:35
Postitas urki79
See üsna valus jamamine, kui arvatuuri kangutama peab hakkama. Aga vaata, et sa siis pilte teed töö käigust. See, et Omegal armatuur nii halvasti läbi mõeldud on ja keskkonsooli juurest alla välja ulatub on küll saatanast :evil:
Täna vahetasin makki pea 2 tundi kulus selleks, et mõelda välja süsteemi kuidas maki juhtmeid ülevalt ventresti kohast nööridega üleval hoida ning seejures "muusikamasinat" oma kohale lükata. Nii vähe ruumi.

Re: Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 17 Nov 2009 20:13
Postitas Rallymies2
urki79 kirjutas:See üsna valus jamamine, kui arvatuuri kangutama peab hakkama. Aga vaata, et sa siis pilte teed töö käigust. See, et Omegal armatuur nii halvasti läbi mõeldud on ja keskkonsooli juurest alla välja ulatub on küll saatanast :evil:
Täna vahetasin makki pea 2 tundi kulus selleks, et mõelda välja süsteemi kuidas maki juhtmeid ülevalt ventresti kohast nööridega üleval hoida ning seejures "muusikamasinat" oma kohale lükata. Nii vähe ruumi.
Valus jamamine jhm. Aga kui ilmad külmaks lähevad siis see veel jamam :)
Aga küll pilte teen :wink:

Re: Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 27 Nov 2009 09:41
Postitas opel omega 94
krt enda masinaga sama jama, sai mootori vahetus tehtud(94-125kw)-97vastu,ei lase jalgadele sooja õhku
konsoolil asuv keeratav nuppei vunka :?

Re: Probleem Soojendusega 2

Postitatud: 27 Nov 2009 12:58
Postitas Tim
Uuri kas vaakum voolikud on oma koha peal arhiiv/viewthread.php?tid=77" onclick="window.open(this.href);return false; lehe keskel on GTI pannud kirja lühendid,mis värv kuhugi läheb.

Samas endal käis selline mõte peast läbi,et kui nupust juhid vaakumi liikumist,kui mingi tihend nupu süsteemis lekib siis vaakum ei saagi nii toimida nagu vaja.Samas võib klapi liigutamis süsteemil ka mingi leke olla(mingi membraan pragunenud) ja klapp lihtsalt ei liigu sellese asendisse,kuhu nupu asend on seatud.